**** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

m0308 Aivan mahtavaa!!! Onneksi olkoon!!!:hug::heart:

Huldasharks Mukavaa kun odottajatkin käyvät välillä moikkaamassa.=) Miten odotusaika on mennyt?

Lupaavia oireita tuntuu olevan ilmassa. Ja kp:t sellaisia, että uskoisin saavani lisätä plussanneisiin lisää väkeä vielä tämän kuun aikana.:D

Meillä pikkuväki sairastaa oikein urakalla, joten taas täytyy mennä.

Sunflower:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Moooooorjens =)

Tänään tuli käytyä hiukan shoppailemassa likkaporukalla, jes :) Ostin sitten myös pari liuskatestiä, joista toisen ajattelin tehdä huomenaamulla :p (kp 31/27-30) Tein negan kp 27 :|

Olot jatkuu edelleen.. Tänään huomasin tissikivun, jota mulla ei yleensä oo ennen menkkoja. Tänään kun mieheni halas mua niin mä karjasin sille ;) sattu!! Sit on lisäks tullu ummetus, vihlaisut alamahassa, alamahan pinkeys.. muoks* ja alapää on kummallisen kuiva, eikä tunnu ns. normaalilta. Enhän mä enää muista mitä kaikkia raskausoireita voi olla, kun oon raskaana ollu viimeks 7v sitten :whistle: Kahdessa edellisessä raskaudessa mulla on ollu "oireena" myös hiivatulehdus, muuten en oo hiivaa sairastanu. Mä niin toivon, et on tärpänny!
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin onni;23636381:
Huldasharks Mukavaa kun odottajatkin käyvät välillä moikkaamassa.=) Miten odotusaika on mennyt?
Kiitos kysymästä, n. 12 viikkoa oksentelin ja kävin tiputuksessakin sairaalassa. Rv 17 pahoinvointi väheni olon muuttuessa lähes normaaliksi.

Niskapoimu-ultrassa ja veriseulassa kaikki ok. Rakenneultrassa kaikki vauvelilla hyvin, mutta etinen istukka löytyi. Täytyy toivoa, että siirtyy ylemmäs, että voisi koittaa alatiesynnytystä.

Heinäkuun lopussa äitiyslomalle ja sitä ennen saan pitää vähän kesälomaa. Mikäli kunto kestää loppuun saakka kesähelteillä töissä. :)

Huldis ja pikkusiskoveli 21+0
 
Viimeksi muokattu:
KPT Miten ihmeessä maltat odottaa!?! Pidän peukut pystyssä, että tällä kertaa testi näyttäisi selvää plussaa!

Tintteli-tyy Sinulla on jo hyvin päiviä kasassa. Mikä tilanne? Aiotko testata?

Huldis kylläpä on ollut rajua pahoinvointia! Hyvä, että nyt parempi fiilis. Toivotaan istukan siirtymistä. Onko sinulla ennen ollut etinen istukka?
 
m0308: IHANAA :heart: ONNEA :flower: Olet todellakin ansainnut onnen piiiitkän odotuksen jälkeen. Toivottavasti kaikki menee hienosti loppuun asti. b=)d

Sunflower: :hug:

KPT: Plussapeukutuksia! b=)d

Huldis: Kiva kuulla teidän kuulumisia =) Hurjaa pahoinvointia sulla on ollut. Huh! Onneksi on jo mennyt ohitse! Toivottavasti loppu menee hyvin ja pääset synnyttämään alateitse.

Omaa napaa... Olin nettipimennossa muutaman päivän ja täällä on tapahtunut vaikka mitä sillä aikaa. Reissun aikana jo ehti hieman toivo heräillä täälläkin, kun juoksin vessassa vähän väliä eikä kuivaa kautta ole näkynyt. Nyt on taas ihan normiolo eli en jaksa uskoa siihen kuitenkaan. Eiköhän täti tule odotetusti vappuna ja pääsen testaamaan clomien tehoa. Jännittää millaiseksi hormonihirviöksi sitä oikein muuttuu niiden myötä... Mies heitti jo leikillään, että muuttaa varmuuden vuoksi autoon. :vampire:
 
Tulin siihen tulokseen että soittelen huomenna neuvolaan ja kyselen mitä voitaisiin tehdä kun kerran ei menkkoja näy. Kai ne sit vaan vetoaa siihen et kierto ei välttämättä ole säännöllinen kun synnytyksestä on vasta noin 9kk aikaa.
 
Sunflower11
Maijamehi: Soittaisit ehkikseen? Vai onko se teillä sama paikka.
Mä en tiedä muista, mutta omalla kohdalla olis outoa pitkä kierto ja ettei olis säännölliset menkat vaikka synnytkysestä olis 9kk. Omasta on reilu vuosi nyt. Mulla on aina alkanu menkat heti synnytyksen jälkeen, ekasta 6vkoa synnytyksestä ja toisesta 4vkoa.
Mut soita ja kysy.. onks sul ennen käyny näin?

Mä en viitsi tänään puntarilla käydä, mut viikon päästä sit ilmottelen taas painonpudotuksesta.
 
Sunfower, onks ehis yhtäkuin ehkäsyneuvola? Jos näin on niin meillä (pieni paikkakunta) ne on yks ja sama paikka. Katsotaan nyt mitä sitten sanovat siellä. Mies kyllä joka välissä kysyy et oonko raskaana (taitaa salaa sitä toivoa vaikkei myönnäkkään)
 
Sunflower11
Maijamehi: Joo. Ehkäisyneuvolassa meillä hoidetaan siis myös ihan gynejutut, viimeks ku yhdelle kaverille sano et kävin ehkiksessä ni se ihan ihmeissään et meidänhän piti yrittää lasta :D Mut siis papassahan mä vaan kävin silloin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin onni;23646137:
Huldis kylläpä on ollut rajua pahoinvointia! Hyvä, että nyt parempi fiilis. Toivotaan istukan siirtymistä. Onko sinulla ennen ollut etinen istukka?
Kahdessa edellisessä raskaudessa istukka ollut takaseinämässä ylhäällä, eli ei ole tällaista ollut ennen. Mutta tuosta kakkosesta jouduin kiireelliseen sektioon ja luin, että kohdun alueella tehdyt toimenpiteet (kaavinnat, leikkaukset yms.) lisäävät etisen istukan mahdollisuutta. Mun tuurilla näin siis kävi :D

Onneksi on kesä tulossa, jospa monella toisi pitkän talven jälkeen stressiin helpotusta ja vauvakin saisi alkunsa sen johdosta. Olette mielessä kaikki! :heart:
 
mymosa
Hei taas.. onpas ollutkin vallan ihanat ilmat. Oltu koko pääsiäinen touhuamassa muualla.
Mutta jälleen eräs ystävä kertoi odottavansa vauvaa.. Toiset ne tekee viidettä ja tää yks saa aikaan edes sitä kolmatta :(

Tosin ei tässä auta ahistua.. ehkä meilläkin vielä onni käy.
Painoa en ole punninnut, ei ole pystynyt pitämään reissaamisen takia ihan niin hyvää kuria.. kun syönyt muualla ja pakko jotain on ollut syödä.

Mäkin voisin esitellä itteeni.. Eli olen ite 28v ja mies 30v. Haaveillaan omasta yhteisestä ja mulla itelläni nuo kaksi aiempaa. Ollaan etelä-savon suunnilta ja mieluusti saa yksityisviestiä laittaa jos joku näiltä suunnilta sattuu olemaan :)
Meillä on kaksi kissaa ja koirista on haave.. niitä sitten joskus.
 
Esittelyä: Olen kohta 36 vuotias ja mies 35. Minulla on kaksi lasta edellisestä liitosta (tyttö 10v ja poika 8v) ja yhteistä yritetään. Miehellä ei ole ennestään lapsia. Yritys aloitettiin vuosi sitten. Elokuussa meille syntyi enkelipoika. Hänen menetyksen jälkeen uutta yritystä on nyt takana yli puoli vuotta.

mymosa: Mulle kävi sama juttu pääsiäisreissulla. Siksi en nyt astu vaa'alle vaan odottelen vielä viikon (ellei sitten vapun vuoksi taas tule lykättyä)... : /
 
Viimeksi muokattu:
Mikkeliin synnyttämään minunkin tieni TOIVOTTAVASTI ainakin kertaalleen vielä käypi.

Kävin äsken kurkkaamassa tonne "kuvia plussatesteistä" ja melkein jo näpyttelin vastausta että mullakin näytti apteekin oma just tuollaista viivaa ja 4 päivän kuluttua alkoi menkat... Mutta ajattelin olla latistamatta tunnelmaa. Jotenkin vaan edelleen niin veetuttaa että menkat on myöhässä ja kun teet testin niin plussa ja sit ei kuitenkaan. Ihan kuin lapselle tikkaria heiluttais nenän edessä ja sit lällättäis päälle että etpässaakaanlälläslää! Mur!
 

Yhteistyössä