Kolmatta kaipaavien HUHTIKUU

Sunflower11
Liljan Kukka Yks yhteinen on, molemmat raskaudet kuitenkin alkanut tosi helposti. Molemmillahan näyttää nyt olevan heikentäviä seikkoja kun mulla se liian lyhyt luteaalivaihe ja noi miehen tulokset nyt.. :(

Pettunia Älä meitä tosiaan hylkää kokonaan!
 
MAANANTAI 23.4.2012



kp 31->
toinen....................kp36/....................yk 3




kp 21-30
Sunflower11..........kp 29/24-35............yk 17
kittyb.......................kp 21/26-37....................yk2




kp 11-20
Tirlittan77..............kp 20/32..................yk 3
Malania..................kp 20/??..................yk 7
LiljanKukka...............kp 14/28-36....................yk12 -08 -10
hopsan......................kp 13/28.............. yk




kp 1-10
Bindi.......................kp 4/30-36...........yk 8 -06 -09
Whisky Peat...............kp1/30-35..............yk 1v



PIINAILIJAT..dpo, haamuilut ym..



MENOSSA MUKANA enemmän tai vähemmän:

Äidin onni
Miima81
Tuuska
Fiona-neiti
Tasse
nereida
suhveli
mirjami_73
suan
mimosan
KauniinaPäivänäTuut
Pettunia
Vaniljakaakao
Äippä27


2012 PLUSSAT - ONNEA!

TAMMIKUU
smurffiina84
Bamboo81 yk 2
Emmaliini yk 2
Emminmamma yk1

HELMIKUU
Iltatuuli

MAALISKUU
SaNi-81
Elmaleena
lippimami
Tuitsukka

HUHTIKUU
Emmy83 yk4


Plussanneiden pino löytyy täältä: KOLMATTA ODOTTAVAT Kevät 2012


PÄIVITYSPYYNNÖT LIHAVOIDULLA JA PUNAISELLA! KIITOS!
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisesti yritin tuossa vähän päivittää listaa. Varmasti ei vieläkään ole ihan ajan tasalla, joten ilmoitelkaahan muutkin missä olette menossa.

Sunflower: Toivottavasti nuo luget ja kotikonstit tuottaisivat tuloksia. b:)d On se jännä, miten edellytyksistä huolimatta voi olla "hyvää ja huonoa tuuria". Meillähän kumpaakaan ei ole sen tarkemmin tutkittu, mutta siinä luulossa edelleen olen, että edellytysten pitäisi sinänsä olla ihan kunnossa. Aina ei kaikki silti mene toivotulla tavalla...
 
Liljan kukka: joo enhän mie tosissani uskonutkaan että tää kolmonenkaan helpolla tulisi, esikoista odotettiin kolme vuotta ja hoidoilla hänet saatiin, kakkonen odotutti toiset kolme vuotta mutta luomutärppi hän <3 ja mulla on pco, joka varmaan hankaloittaa tai aiheuttaa nämä vaikeudet. :( plus lievä endometrioosi myöskin kummittelee...mutta toivo elää kuitenkin, periksi ei anneta!
 
Tämä kierto on menny niin päin metsiä, että perunkin sen, että olisi yk 1 nyt. Aloitetaan sitten vasta seuraavasta kierrosta. :) Ei nimittäin ole kyllä ihan annettu tulla jos on tullakseen, kun on vielä asiaa tässä sopivasti ovispäivien yli pohdittu. Eli yritys alkaa sitten seuraavasta kierrosta kun ollaan nyt asiaa REILUSTI mietitty. :) Mutta nyt sitten vaan menkkoja odottelemaan (joskus pääääääääivien päästä) ja sitten saa ehkäisy ihan OIKEASTI jäädä pois :)
 
Juu, Sun ja Liljan kukka. Välillä täällä pyörähtelen ja muutaman rivin voin kirjoitellakin. Kiva, kun pyysitte. Tosiian tosi hauskat ja osuvat kuvat uudella listalla. Millos Sun odotat tätiä kylään? Joko voidaan jännäillä kaikesta huolimatta?
 
Sunflower11
Pettunia huomenna. Mulla viimeiset 5-6 kiertoa ollut 27-28päivän mittaisia (sen varmaan pian saa vaihtaakin..)
Mulla on tavanomaiset tuhruttelu/on/off vuoto alkanut jo lauantaina, yleensä se kestää 2-3 päivää ennen kuin vuoto alkaa, nyt siis kolmas päivä eli huomenna sitten. Tänään jo kunnon kipuja.. :| Et eipä täs mitään jännättävää taida olla enää..
 
P12
Hienon pinkan Liljan kukka tehnyt :)

Kuka sitten päivittääkin, mut saa napsaista pois plussanneista. Sama vanha tarina, neljättä kertaa jo. Saa kohta alkaa jo ihmeitä tapahtumaan että kolmannesta lapsesta tulisi totisinta totta eikä pelkkä haavevauva..

Pahoittelut tädeistä niitä saaneille ja Sunille erityistsempit tuleviin kiertoihin lugejen kanssa! Mulle ens kierto on viiminen clomien kanssa, sitten taitaa jäädä herran haltuun koko vauvanteko..
 
Iltaa! Mulla tuo listan kp heittää, kun kp 1 oli 4.4. Omien laskujen mukaan kp olisi tänään siis kp 20. Voidaan laittaa taas kp1 silmään, kun sen aika on. Hieno lista ja hienot kuvat! Ajattelinkin ehdottaa, että nuo 2011 plussanneet voisi tiputtaa pois, jottei lista ole niin pitkä :)

Tein tänään ihan varmuuden vuoksi raskaustestin mutta puhdasta kontrolliviivaahan se näytti. Alkaa tässä käymään vainoharhaiseksi, kun naama kukkii ja närästää. Oireillehan ei muita syitä tietenkään löydy kuin mahdollinen raskaus ;) No jospa sen testin kokeilisi uudestaan, kun kuukautiset olisi edes ensin myöhässä. Olisiko tässä kuitenkin pieni mahdollisuus vielä olemassa, että testi ei näytä mahdollista raskautta, kun kuukautiset eivät ole vielä myöhässä? Taitaa olla toiveajattelua. Edellisillä kerroilla on ollut niin selkeät kaksi viivaa ettei ole tarvinnut ollenkaan arvailla.

Ehkä sitä ensi kuussa pitäisi aktiivisemmin yrittää vai oliko se tosiaan juuri se suurin virhe? Mene ja tiedä...

Onnea plussanneille ja tsemppiä muille! Toivotaan parasta :)
 
P12: Pahoittelut keskenmenosta. :hug: Kaikista lieventävistä asianhaaroista huolimatta itse ainakin koin varhaisen keskenmenon henkisellä tasolla yhtä surullisena ja kipeänä asiana kuin myöhäisemmänkin. Voimia!

Pahoittelut yhtä lailla myös kaikille tädin kohdanneille.

Noista kuvista vielä lyhyt selitys uusille. (Ettei jää ihan vanhojen pierujen sisäpiirivitsiksi.) Kaksi palstalla viljeltyä "poppakonstia" hedelmällisyyden lisäämiseksi ovat olleet greippimehu ja punaviini. Tässä reseptissä menkkojen alkaessa aletaan juoda joka päivä lasillinen tai kaksi greippimehua, ja kun ovulaatiotesti näyttää plussaa, siirrytään punaviiniin. Sitä nautitaan pieni tilkka joka päivä. (En itse asiassa edes tiedä mihin asti. Positiiviseen raskaustestiin/seuraaviin menkkoihin?)

Omassa navassa ei mitään uutta. Tikuttaminen jatkuu, vielä ei ole ovisplussaa näkynyt.
 
Pakko oli tulla taas katsastamaan vanhaa pinoa, tästä pinostahan plussattiin syksyllä ja talvella. Ihana päivityslista teillä :) Kirjoittelin siis ennen nimimerkillä morebabies..

).( täällä menossa rv 5+4/5+5. Muuten kaikki näyttää lupaavalta, mutta viime pe tuli verihulahdus ja yllätys, yllätys kohdussa näkyi taas hervottoman kokoinen hematooma. Nyt vaan toivotaan, että se imeytyisi kohtuun eikä enää vuotelisi tai kasvaisi häiritsemään alkiota. Kiikun kaakun on siis meidänkin kolmannen haaveen toteutuminen, koska tämä jää ihan oikeasti viimeiseksi (7.raskaus) yritykseksi kävi miten kävi, en vaan enää jaksa henkisesti eikä varmaan fyysisestikään tee hyvää.
 
Viimeksi muokattu:
malttamaton: Kiva kuulla sinustakin! Vaikka kuulumiset sinänsä eivät olekaan ihanimpia mahdollisia. Kunpa vihdoin viimein sinnekin koittaisi oikeasti hyvien uutisten aika. Teilläkin takana jo niin musertavan monta keskenmenoa, että omat kaksi tuntuvat siihen verrattuna vielä aika mitättömiltä...

Ovisplussaa odotellessa edelleen... Enää pari tikkua jäljellä, jos ei siis huomenna tai ylihuomenna plussa pärähdä, niin on kai lähdettävä kaupasta uusia testejä ostamaan. Saa nähdä maltanko olla ostamatta vielä raskaustestejä.
 
Sunflower11
Että mua raivostuttaa..

Pe asti pientä vuotoa ollut. Välillä tulee pyyhittäessä, välillä ei mitään,eilen oli menkkakipuja, mut ei vaan näytä alkavan kunnolla..

:kieh:
 
Minäkin haluaisin tänne mukaan jännittämään... :whistle: Ihan kamala vauvakuume ollut tässä puolisenvuotta... Koin keskenmenon 28.3. joka oli täysin yllätysraskaus, olin paniikissa raskaudesta ja itkin ja tuskailin, kun asia ei ollut "suunniteltu". Vaikka tuota ennen jo vauvakuumeesta kärsin, niin ennen elämä vaikutti siltä, ettei mitään järjenhiventä "tehdä" kolmatta (juu anteeksi tuo tehdä-sana, mutten muutakaan keksi?). Nyt ratkesikin monta asiaa elämässä ja asiat kääntyikin hyvin...
Mutta tuo yllätysraskaus ja vauvanmenetys sai tunteet vahvistumaan kolmannesta ja nyt maanantaina koitettiin onneamme, kun huomasin ovisoireet, mutta todellinen ovis taisi sitten ollakin tiistai iltana/yönä.
En tajua, mutta mietin, voiko mun kroppa tehdä temppunsa kuumeilun takia, vai voiko jo nyt olla oireita, kun on vasta 3päivää oviksesta :O Nämä samat oireet nimittäin huomasin tuossa yllätysraskaudessa :O Eli oireita on ollut: elohiiri useamman kerran päivässä alavatsassa vasemmalla puolella, vähän kuin menkkakipuja mutta lieviä, munasarjoja viiltelee, limaa tulee vieläkin (tiedätte kyllä mistä), nenä oli tänä aamuna tukossa. En mitenkään erityisemmin vahtaa noita oireita, mutta nuo on niin tuoreena muistissa kuukauden takaa... Onko muut huomanneet mitään oireita heti ovulaation jälkeen?

Niin ja nyt siis kp 29/?? yk 1 :)
 
Viimeksi muokattu:
UniQuePopPy: Tervetuloa joukkoon!

Itselläkin keskenmenot ovat pikemminkin vahvistaneet raskaustoiveita. Nuo kuvaamasi oireet luultavimmin viittaavat vielä ovikseen. Joskushan ovislimaa voi tulla vielä parikin päivää oviksen jälkeen. Eikä ovistestikään kerro aina lopullista totuutta siitä milloin ovis oikeasti on tapahtunut. Yhdelläkin palstalaisella varhaisultrassa selvisi että todellisen ja testin näyttämän ovulaatiopäivän välillä oli melkein viikko eroa.

Minulla ensimmäiset ja varhaisimmat raskausoireet (vilunväreet, rintojen arkuus ym.) ovat ilmaantuneet kiinnittymisen jälkeen, eli reilun viikon kuluttua ovulaatiosta. Joissakin kierroissa on toki ollut myös kaikenlaisia toiveajattelun tuottamia "raskausoireita", vaikka en olisi raskaana ollutkaan. :D
 
KESKIVIIKKO 25.4.2012



kp 31->
toinen....................kp38/....................yk 3




kp 21-30
UniQuePopPy.........kp 29/??..................yk1
kittyb....................kp 23/26-37.............yk2
Tirlittan77..............kp 22/32..................yk 3
Malania..................kp 22/??..................yk 7




kp 11-20
LiljanKukka...............kp 16/28-36....................yk12 -08 -10
hopsan......................kp 15/28.............. yk?




kp 1-10
Bindi.......................kp 6/30-36...........yk 8 -06 -09
Whisky Peat.............kp3/30-35............yk 1v+
Sunflower11............kp 1/24-35............yk 18



PIINAILIJAT..dpo, haamuilut ym..



MENOSSA MUKANA enemmän tai vähemmän:

Äidin onni
Miima81
Tuuska
Fiona-neiti
Tasse
nereida
suhveli
mirjami_73
suan
mimosan
KauniinaPäivänäTuut
Pettunia
Vaniljakaakao
Äippä27


2012 PLUSSAT - ONNEA!

TAMMIKUU
smurffiina84
Bamboo81 yk 2
Emmaliini yk 2
Emminmamma yk1

HELMIKUU
Iltatuuli

MAALISKUU
SaNi-81
Elmaleena
lippimami
Tuitsukka

HUHTIKUU
Emmy83 yk4


Plussanneiden pino löytyy täältä: KOLMATTA ODOTTAVAT Kevät 2012


PÄIVITYSPYYNNÖT LIHAVOIDULLA JA PUNAISELLA! KIITOS!
 
P12: Pahoitteluni :(

Mutta hienoa, että tälle kuulle on saatu myös plussa, onnea siitä!

Mä olen aloittanut oviksen tikuttelun viime kierrossa, nyt menossa kp3. Emme vielä ole siis yritystä aloittaneet, ehkäisy on edelleen käytössä. Mutta tikuttelen, jotta oppisin taas tunnistamaan ovisajan.. vielä ois tähän ja seuraavaan kiertoon tikkuja jäljellä. Se vain, että aina niin säännöllinen kiertoni olikin nyt yhtäkkiä 3-4 päivää lyhyempi kuin yleensä ja olin tosi yllättynyt. Yritys aloitetaan varmaan sitten kesä-heinäkuussa..

Nyt on äitikavereissa tullut kaksi vauvauutista lähiviikkoina, molemmat odottavat kolmattaan... niin se niiden myötä oma vauvakuume vain kovenee! :)

Ihanat kevätkelit alkaneet... aurinkoista päivää kaikille!

ps. Oletteko muuten käyneet mitään galluppia lähiaikoina siitä, minkä ikäisiä kaikkien lapset ovat? Olisi mukava kuulla. Itsellä kaksi poikaa, syntyneet 9/08 ja 11/10.
 
UniQuePopPy: Tervetuloa joukkoon!

Itselläkin keskenmenot ovat pikemminkin vahvistaneet raskaustoiveita. Nuo kuvaamasi oireet luultavimmin viittaavat vielä ovikseen. Joskushan ovislimaa voi tulla vielä parikin päivää oviksen jälkeen. Eikä ovistestikään kerro aina lopullista totuutta siitä milloin ovis oikeasti on tapahtunut. Yhdelläkin palstalaisella varhaisultrassa selvisi että todellisen ja testin näyttämän ovulaatiopäivän välillä oli melkein viikko eroa.

Minulla ensimmäiset ja varhaisimmat raskausoireet (vilunväreet, rintojen arkuus ym.) ovat ilmaantuneet kiinnittymisen jälkeen, eli reilun viikon kuluttua ovulaatiosta. Joissakin kierroissa on toki ollut myös kaikenlaisia toiveajattelun tuottamia "raskausoireita", vaikka en olisi raskaana ollutkaan. :D
juu, tuo on kyllä alkanut nyt ärsyttämään, kun ei totuutta tiedä milloin se ovis on tai on ollut :headwall: Mutta tiistaina iltana oli outoa tylppää kipua vasemmalla puolella, semmosta tuikkimista. Muuten kipuiluja ja kaikenmaailman särkyjä oli ollut tuota ennen melkein viikon, kauheeta kyttäämistä :D Ja olikohan maanantaina ovistestissä kaikista vahvin viiva, mutta hitusen haaleampi kuin se toinen viiva ja yllätyksellisesti ovistikut loppuikin sitten siihen, ettei pystynyt enää tiistaina testaamaan... Huoh, noh katsotaan onko omat oletukset olleet oikeassa parinviikon päästä :D Tai eihän sekään satavarmaa ole jos ei tärpännyt... : /

Jos laitan nyt tähän kuvaa, niin voisiko joku sanoa, että mitä mieltä on näistä testeistä? Kyseessä David-testi, onko kenellekään kokemusta? Kuulemma eivät herkimpiä ole ja eivät välttämättä edes näytä sitä ovista... :ashamed:

Aijaa.com - 10075725

Tuossa siis kaikista vahvin viiva mitä olen ikinä saanut :/
 
mymosa
Koska tää mun vanha pino on, niin tulin kertomaan, että meidän ihmeplussa syntyi eilen sektiolla 8.25. Molemmat voidaan ihan ok, minäki jo eilen illal kunnon kipulääkkeiden voimin kävin lappupesut tekee.
Poika on kyllä niin suloinen, äidin ja isin ikioma <3
 

Yhteistyössä