Kolmatta kaipaavien HUHTIKUU

UniQuePopPy: Itsekin olen jossain kierrossa Davideilla tikuttanut. Niitä on juuri sen vuoksi kehuttu hyviksi, että eivät ole kovin herkkiä. Toisin sanoen eivät näytä vääriä plussia, kuten jotkut herkemmät testit saattavat tehdä. Sekin on niin henkilökohtaista kenellä tuon näköinen tulos lasketaan plussaksi. Toisilla viiva ei koskaan tule tuon tummemmaksi vaikka ovuloisikin. Toisilla taas ovispäivän testiviiva on aivan kirkuvan punainen - itselläni yleensä jopa vahvempi kuin kontrolliviiva. Onko tuo viimeisin testi jonka teit, vai testasitko vielä seuraavana päivänä? Niissä kierroissa joissa olen jatkanut testailua ensimmäisen ovisplussan jälkeen, olen yleensä saanut vielä seuraavanakin päivänä plussan, mutta sitä seuraavana taas jo haaleamman viivan.

Mymosalle tuhannesti onnea! :flower: Toivottavasti myös sektiosta toipuminen sujuu hyvin. Meikäläiselläkin takana kaksi sektiota, ja varsinkin ensimmäisen jälkeen olin pitkään tosi kipeä.
 
UniQuePopPy: Itsekin olen jossain kierrossa Davideilla tikuttanut. Niitä on juuri sen vuoksi kehuttu hyviksi, että eivät ole kovin herkkiä. Toisin sanoen eivät näytä vääriä plussia, kuten jotkut herkemmät testit saattavat tehdä. Sekin on niin henkilökohtaista kenellä tuon näköinen tulos lasketaan plussaksi. Toisilla viiva ei koskaan tule tuon tummemmaksi vaikka ovuloisikin. Toisilla taas ovispäivän testiviiva on aivan kirkuvan punainen - itselläni yleensä jopa vahvempi kuin kontrolliviiva. Onko tuo viimeisin testi jonka teit, vai testasitko vielä seuraavana päivänä? Niissä kierroissa joissa olen jatkanut testailua ensimmäisen ovisplussan jälkeen, olen yleensä saanut vielä seuraavanakin päivänä plussan, mutta sitä seuraavana taas jo haaleamman viivan.

Mymosalle tuhannesti onnea! :flower: Toivottavasti myös sektiosta toipuminen sujuu hyvin. Meikäläiselläkin takana kaksi sektiota, ja varsinkin ensimmäisen jälkeen olin pitkään tosi kipeä.
Tuo oli viimeinen testi mikä oli ja sitä jäinkin pohtimaan, että EHKÄ seuraavana päivänä olisi voinut olla vielä vahvempi :confused: Mulla on aina ollut ongelmana liian laimea pissa, vaikka pidättelisinkin enkä joisi mitään vaikka kahteen tuntiin, niin päivällä on ihan turha odotella tummia tuloksia mistään... Raskaustestien kanssa myös sama homma siis... Mutta tuo on vahvin viiva mitä olen koskaan saanut, joskus ennenkin testaillut ja meinasin turhautua silloinkin, kun tummin viiva ei ollut lähelläkään tummaa... Oivoi, ei auta enää jahkailu, mutta hieman antaa toivoa se, ettei muutkaan tuolla kauhean tummia tuloksia saa, vaikka ovuloisikin.
 
Heippa pitkästä aikaa kaikille :wave:

Voi mymosa ihanaa, tuhannesti onnea pojasta! :heart::flower: Niin se aika vaan menee, itselläkin jo puoliväli ylitetty :D

Sunflowerille suuret pahoittelut simppatuloksien johdosta :hug: Mutta positiivisena voisi pitää sitä että yksi lapsi niillä on kuitenkin saatu aluille! Pidän peukut tanakasti pystyssä että plussa jo tulisi b:)d

malttamaton: Ihana uutinen :heart: Toivottavasti kaikki menisi nyt hyvin!

P12: Suuri :hug: :(

Plussatuulia puhaltelen kaikille ja oikein erityisesti teille pidempään odottaneille +++++:whistle:


Moonchaser 21+4
 
Moonchaser: Kiva kuulla sinustakin! Toivottavasti myös loppuraskaus sujuu hyvin.

Täällä ei ovisplussaa vieläkään. : / Tänään loppuivat tikut, joten uusia pitäisi käydä taas ostamassa. Pessimistinä jo mietin, että näinköhän tässä kierrossa tulee ovuloitua ollenkaan. Limojen perusteella odotin h-hetkeä koittavaksi jo näinä päivinä. En tiedä vaikuttiko asiaan sitten sortuminen greippimehuun. (Surkuhupaisaa tämäkin, koska tähän mennessä yksikään "greippikierto" ei ole tuottanut tulosta. Kaikki tähänastiset neljä raskautta ovat alkaneet ilman mitään poppakonsteja.) Joka tapauksessa oma kokemukseni on ollut, että greippimehun juonti selvästi lisää liman määrää - ja sitä myös erittyy pidempään kuin normaalisti.

No, onhan noita pidempiä kiertoja ennenkin ollut, joten ei ihan vielä heitetä kirvestä kaivoon tämän kuukauden osalta...
 
Hei, Olen vanha palstailija, pakko lukea jo kolmansien kaipaavien juttuja!!
Poika syntyi vasta viime kuun alussa, ikää siis tuo pari kuukautta, kuumeilen. Kuumeilin jo heti laitokselta päästyäni. Meillä tuo lapsien tulo ei ole helppoa joten ajateltiin olla ehkäsemättä, oltu kylläkin kaikki yhdessä olovuodet ehkäisemättä lasten tuloa. Joten siis mennään tulee jos on tullakseen-meiningillä, en oo kyllä sekunttiakaan siihen homman ikinä uskonu, mutta toinen on vasta niin pieni että aktiivista yritystä ei laiteta päälle ainakaan nyt kesällä, jos sitte aktiivisemmin syksyllä. Jos vaikka kesavauvveli =D
 
Kengumamma: Tervetuloa tähän pinoon! Luulen tietäväni tunteen. Itselläkin oli kakkosen syntymän jälkeen jo sairaalassa sellainen tunne, että tämä ei ollut vielä tässä. Ja kun yksi hoitaja toivotti perinteiset: "Kiitoksia käynnistä, tervetuloa uudelleen." niin ajattelin että toivottavasti vielä... Meilläkään ehkäisyä ei ole käytetty oikeastaan koskaan, vaikka sektioiden jälkeen se olisi toisaalta voinut olla ihan suositeltavaakin.

Ovistesti näytti tänään vihdoin plussaa. Epäonnekseni huomasin kuitenkin että testit olivat vanhentuneita. Tänään soitin kauppaan josta ne ostin, ja lupasivat hinnan lisäksi hyvittää vielä yhdellä pakkauksella jossa päiväys kunnossa. :D Luultavasti vielä illemmalla varmistelen tuoreemmalla testillä. (Vaikka toisaalta ostinhan viime syksyisestä verkkoapteekin tarjouksestakin niitä hieman vanhentuneita testejä, ja ne näyttivät ilmeisestikin ihan oikeita tuloksia.)

Jos huomenna siis olisi DPO 0, niin äitienpäivänä voisi hyvässä lykyssä testailla raskauden alkamista. Olisi kieltämättä paras mahdollinen äitienpäivälahja. Toisaalta tuoreessa muistissa myös edellinen isänpäivä. Silloinhan tein tämän yritystaipaleen ensimmäisen positiivisen raskaustestin, mutta se meni jo pian kesken...
 
UniQuePopPy: Mulla oli samanlainen liuta kun viime kierrossa tikuttelin, ja haamuja sain, enkä myöskään tuon vahvempaa... oletin, että tuo sitten oli plussa. Koitan taas tässä kierrossa.

Mullakin oli heti kakkosen jälkeen synnärillä sama tunne, että tänne vielä palaan, ehdottomasti. Jokseenkin ihana tunne sekin! :)

Mukavaa vapun aikaa kaikille!
 
UniQuePopPy: Mulla oli samanlainen liuta kun viime kierrossa tikuttelin, ja haamuja sain, enkä myöskään tuon vahvempaa... oletin, että tuo sitten oli plussa. Koitan taas tässä kierrossa.

Mullakin oli heti kakkosen jälkeen synnärillä sama tunne, että tänne vielä palaan, ehdottomasti. Jokseenkin ihana tunne sekin! :)

Mukavaa vapun aikaa kaikille!
Okei, oliko sulla jotain ovisoireita kun se viiva oli kaikista vahvin? :) Mä sen takia tikuttelinkin, kun oireita oli ollut jo kauan... Ei voi muiden kuin oireiden perusteella tikutella, kierto ihan sekasin, eikä ovista muutenkaan ole ikinä tapahnut montaa kertaa vuodessa... :/
 
Kai se on sitten uskottava, että h-hetket ovat taas käsillä kun päiväyksiltään pätevämpikin ovistesti näytti tänään plussaa. En kuitenkaan sentään saanut kokonaista uutta pakkausta kaupan päälle, ainoastaan rahat takaisin vanhentuneesta paketista. (Vaikka siitä kerkesinkin jo yhden liuskan käyttämään.)

Nyt vain jännäillään miten tässä kierrossa käy. Kunpa osaisi olla lähtemättä toivomaan liikoja, ettei parin viikon päästä jälleen tipahtaisi korkealta ja kovaa...
 
Liljan Kukka, me ollaankin näköjään aika samoissa kp:ssä. Onnittelut o-plussasta. Mulla oli jo ovis tosi aikasin, mutta jännäillään yhdessä. Oon jo kiivenny jostain syystä toiveissa tosi korkeelle, joten alas tullaan sitten kovaa...Mutta nyt haluan nauttia tästä jännäilystä. Taas kerran kyllä ihmettelen, mistä sitä ihminen sitä toivoa aina jaksaakin löytää uudestaan, vaikka on jo pettynyt tosi tosi monta kertaa...

Kengumamma, Liljan Kukka, Suhveli, mulla oli myös tosi vahva tunne heti kakkosen syntymän jälkeen siitä, että tää ei vielä ollut viimeinen kerta, tänne vielä palaan. Tosin kyllä se ajatus oli välillä vähän katkollakin, kun kahden pienen kanssa oli aika rankkaa. Mutta nopeasti sitten vauvakuume taas nosti päätään, kun vähän helpotti ja sai nukkua.

Mymosalle onnittelut!

Ja ikäviä uutisia kohdanneille pahoittelut :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Joku kyseli täällä minkä ikäisiä lapset on ? :) Meillä on 07/09 ja 05/11 syntyneet :) Jännä miten mielipiteet voi muuttua lasten myötä, ensimmäisen aikana oli ajatukset, että ehkä joskus se toinen ja nyt kun toinen lapsi on ollut niin hellyyttävä, niin hiljaa sisällä on kytenyt "minä kyllä haluaisin näitä lisää, jos mahdollista ja onni suosii" :D

Nyt olisi oviksesta 4päivää ja otsaan on tullut pieniä näppyjä, ihan kuin pieniä finnejä :confused: Myös posket on jotenkin ryhelmäiset ja iho rasvanen :O Vaikka olen parantanut ruokailutottumuksia, jättänyt herkut vähille jne. Eli jostain hormonaalisesta voisi olla tässä kyse... Naama on siis aika huonossa kunnossa. Alavatsassa jotain ihme kipuiluja ja pistoksia, mutta aika mitättömiä, eilen iltana muisti elohiirikin muistuttaa itsestään taas tuolla vasemmalla puolella vatsaa...

Olen kyllä nyt jotenkin skeptinen koko asiaa kohtaan, pelkään, että aiheutan itse nämä oireet ja mietin samalla että voiko oikeasti kroppakin tehdä kaikki temppunsa mun kuvittelun kustannuksella :O Ja ai niin, valoilmiöitäkin vilisee silmissä vähän väliä, mitkä ilmaantui muissakin raskauksissa... Mutta ei tässä ole kyllä vielä aika tuulettaa, ihan vaan pelkkää arvailua/toiveilua, tietenkin sitä toivoisi, että jotain olisi tapahtunut...

Ja liljan kukalle onnea o-plussasta =) Siitä se jännittäminen alkaa :)
 
MAANANTAI 30.4.2012



kp 31->
UniQuePopPy.........kp 34/??..................yk1 -09 -11




kp 21-30
kittyb....................kp 28/26-37.............yk2
Tirlittan77..............kp 27/32..................yk 3
Malania..................kp 27/??..................yk 7
LiljanKukka.............kp 21/28-36............yk12 -08 -10




kp 11-20
hopsan....................kp 20/28.............. yk?
Bindi.......................kp11/30-36...........yk 8 -06 -09




kp 1-10
Whisky Peat............kp8/30-35............yk 1v+
Sunflower11............kp 6/24-35............yk 18



PIINAILIJAT..dpo, haamuilut ym..



MENOSSA MUKANA enemmän tai vähemmän:

Äidin onni
Miima81
Tuuska
Fiona-neiti
Tasse
nereida
suhveli
mirjami_73
suan
mimosan
KauniinaPäivänäTuut
Pettunia
Vaniljakaakao
Äippä27
Toinen


2012 PLUSSAT - ONNEA!

TAMMIKUU
smurffiina84
Bamboo81 yk 2
Emmaliini yk 2
Emminmamma yk1

HELMIKUU
Iltatuuli

MAALISKUU
SaNi-81
Elmaleena
lippimami
Tuitsukka

HUHTIKUU
Emmy83 yk4


Plussanneiden pino löytyy täältä: KOLMATTA ODOTTAVAT Kevät 2012


PÄIVITYSPYYNNÖT LIHAVOIDULLA JA PUNAISELLA! KIITOS!
 
Päivitin listan huomiselle tämänhetkisten tietojen perusteella. :wave: Onko ketään halukasta päivittämään toukokuun listaa? :wave: Jos ei, niin itse voin lupautua nykyisen pohjalta tekemään uuden aloituksen toukokuulle, mutta en pysty sitoutumaan tunnolliseen päivittämiseen. Samalla katselin että taustailijoiden lista on melko pitkä siihen nähden miten hiljaista ketjussa on tässä kuussa ollut. Jossain vaiheessa voisi varmaan pitää taas nimenhuudon ja katsoa ketkä vielä ovat mukana...

Täällä ei uuden raskauden alkaminen pitäisi olla kiinni ainakaan siitä etteikö tärppipäiviä olisi riittävästi hyödynnetty. ;) Seuraavaksi vuorossa jälleen odottelua. On se taas "mukavaa" totutella näiden parin viikon odotusjaksojen rytmissä elämiseen. Ensin odottaa menkkojen loppumista ja ovista, sitten taas odottaa ensimmäisiä raskausoireita/menkkojen alkamista. Huoh. Varsinainen jännääminen minulla on yleensä alkanut vasta viikkoa oviksen jälkeen. Nyt vielä otetaan rennosti. :popcorn:
 
Aurinkoista vapun aattoa kaikille!

Liljan Kukka, hienoa, että olette hyvin päässeet ovista hyödyntämään :)
Meilläkin heilui peitot reippaasti ovisaikaan. Ja nyt siis tosiaan odotellaan. Ja odottavan aika on pitkä. Olis niin kiva päästä nyt tuonne jonnekin sisälle näkemään mitä siellä tällä hetkellä tapahtuu...vai tapahtuuko mitään. Olo on ihan normaali, plääh. Eilen kyllä tuntui pari kertaa pientä "kipuilua" vasemmalla alavatsassa, mutta oli niin pientä, että voi kai olla mitä vaan. Mutta ois kyllä voinu olla kiinnittymistäkin...;)

UniQuePopPy, mikäs sulla on tilanne?

Entäs Kittyb, Tirlittan, Malania, saisko teistä piinailuseuraa?
 
Aurinkoista vapun aattoa kaikille!

Liljan Kukka, hienoa, että olette hyvin päässeet ovista hyödyntämään :)
Meilläkin heilui peitot reippaasti ovisaikaan. Ja nyt siis tosiaan odotellaan. Ja odottavan aika on pitkä. Olis niin kiva päästä nyt tuonne jonnekin sisälle näkemään mitä siellä tällä hetkellä tapahtuu...vai tapahtuuko mitään. Olo on ihan normaali, plääh. Eilen kyllä tuntui pari kertaa pientä "kipuilua" vasemmalla alavatsassa, mutta oli niin pientä, että voi kai olla mitä vaan. Mutta ois kyllä voinu olla kiinnittymistäkin...;)

UniQuePopPy, mikäs sulla on tilanne?

Entäs Kittyb, Tirlittan, Malania, saisko teistä piinailuseuraa?
Ovis oli viime tiistaina, eli onko nyt sitten 5-6päivää oviksesta, en tiedä varmaksi :D Tänä aamuna alkoi ällöttää :x nyt yritän nieleskellä, kun tuntuu että kurkkuun nousee jotain... Ja valkovuotoa tulee aika runsaasti... jännittää. Perjantaina ajattelin testata ekan kerran erittäin herkällä testillä :)

liljankukalle ja hopsanille paljon plussatuulia!! :flower: piän peukkuja pystyssä =)
 
Huh, täällä tilattiin ovistestejä vaikka pitää olla ihan hys hys yrityksen kanssa, ettei tule paineita =D
No teimpä sitten raskaustestin ihan vaan siitä syystä että tiedän 100% negaa olevan, ettei edellinen raskaus enää näy testissä. Ja tosiaan miellä ei oo sitä ehkäsyä, eikä kyllä ilm menkkojakaan, vielä... Tälleen itseään monta vuotta seuranneena en vieläkään tiedä voiko ovisaikaan tulla verta ihan vaan illalla ja tosi vähän? Viikko sitten oli juuri näin ja vaan illalla. Vai oisko ollu tooosiii niukat menkat?

Hompsan:
Sellanen kamera ois kiva millä seurataan sikiön kasvua eri vaiheissa.. Näkis miten asiat on siellä kohdussa jne..

Niin ja Liljan kukalle tsemppiä oviksesta!!
 
Kengumamma: Minullakin on joskus (harvakseltaan) ollut noita ns. ovulaatiovuotoja. Tosi niukka pieni vuoto on aina ollut kyseessä.

Tässä juuri laskeskelin, että edellisissä viidessä kierrossa, joissa siis olen ovisplussan saanut, niin peräti kahdessa on myös raskaustestiin plussa pärähtänyt. (Huono-onnisia plussia ovat valitettavasti olleet.) Tällä yritän lähinnä valaa uutta toivoa itseeni, koska oikeasti odotukset eivät ole kovin korkealla...
 
Liljan Kukka Jos saan udella, niin onko teillä kaksi edellistä lasta saaneet helposti alkunsa? Kun katsoin että sinulla yk12. Eikös vuosi ole se maaginen raja monella, että ne jotka ovat jo heittäneet hanskat tiskiin ja ovat menossa tutkimuksiin, niin sitten se plussa yhtäkkiä pärähtääkin ilman mitään konsteja =) Mutta tiedän kyllä sen tunteen, kun on asian kanssa ihan turhautunut jo ja kuume vaan jatkaa nousuaan. Tuosta tokasta lapsesta kun itsekkin sain odotella 8kk edes ensimmäistä ovulaatiota, tai niin ainakin vahvasti uskon, että silloin ekan kerran ovis yritysaikana tapahtui...
 
UniQuePopPy: Saa kysyä. :) Meillä ensimmäinen oli vahinko, ja toinen sai alkunsa heti ekasta kierrosta (ei menkkoja välissä), eli kohtalaisen helposti ovat alkunsa saaneet... Yllättynyt olisin ollut, jos kolmaskin olisi vielä tullut ihan yhtä helposti, mutta toisaalta näin pitkää odotuksen odotusta en vielä viime keväänä osannut odottaa.
 
Sunflower11
Samahan se täälläkin et eka tuli pillereiden läpi, toinen yhdestä kerrasta ja nyt on jo ihan tarpeeksi kauan saanu odottaa.. Aattelin et max puolisen vuottaa saa yrittää.. Mut vähän enempi tässä on jo yritetty..
 
Hauskaa vappua kaikille! Täällä vietetään rauhallista vappua kotona perheen kesken. Huomenna vieraita ja varmaan jätskikeikka kaivariin :) Meillä pojat 01/09 ja 06/10. Ensimmäinen tärppäsi ensimmäisestä kierrosta ja toinen toisesta eli nyt ollaan siis yritetty pisimpään kuin ikinä. En tiedä vaikuttaako se, että ekalla ja tokalla kerralla ajateltiin, että no ei oo kiire ettei edes heti tarvitsisi tärpätä. Nyt olin itse jo sitä mieltä, että olisi jo aikaisemminkin voinut tämän yrittämisen aloittaa.

Täällä tosiaan piinaillaan nyt ihan huolella. Tänään ois kp 27 ja viime kierto oli (vain) 28 päivää. Tein toissa viikolla jo hätäpäissäni yhden testin, joka arvatenkin näytti negaa. No nyt sinnittelen viikon loppuun ennen seuraavaa testiä. Voisko tätä prosessia mitenkään nopeuttaa...huoh! Ensi kuussa voinkin sitten raportoida vähän aktiivisemmin, kun alkaapi tikuttelu :)
 
mmh, aika jännä, että jo kolmella sama tilanne, että kolmatta saanut yrittää kauiten :confused: Mullakin oli ensimmäinen keskenmeno nyt maaliskuussa. Meilläkin oli ensimmäinen vähän kuin vahinko, tai luulin, etten helposti edes raskaaksi tule ja ensimmäinen sai alkunsa 4kuukauden jälkeen ilman ehkäisyä. Toinen tärppäsi 8kuukauden yrityksen jälkeen, ensimmäisestä itse havaitusta oviksesta. Sillon kroppa oli ihan sekasin, kierrot mitä sattuu ja tuhruvuotoja tuli kuukausikauapalla...
Toivotaan että tämä kevät toisi uutta tuulta purjeisiin kaikille! ;)
 
P12
Taustalta huutelen, mulla eka tuli pillereiden läpi, toka heti kun jätettiin ehkäsy ja kolmatta yritetty reilun vuoden eli 13 kierron verran. Muutama kemiallinen raskaus ollut, siinä kaikki. Enkä kyllä osannut minäkään näin pitkää taivalta odottaa, maks. 8kk. Mutta toisin kävi...
 
Iltoja! Kerrankin on aikaa kirjoittaa, kun yleensä vaan luen jutut joka päivä mutta kommentointi jää aina vähemmälle...Meillä lähti lapset ekaa kertaa yökylään mummolaan (naapurissa) ja nyt oon ihan pallo hukassa täällä kotona, ei tiiä mille alkais. Niin nettiinhän sitä sitten :D

on tää vauvakuume vaan melkoinen tauti. Vaikka mulla on lapsettomuutta takana niiiiiin kovasti. Ekaa kun "tehtiin" (vaikka lapsiahan saadaan eikä tehdä) niin en olisi ikinä uskonut että joku päivä vielä kolmatta aarretta saisin haaveilla. silloin oli lähes paniikinomainen pelko että jään täysin ilman lapsia, ja monta vuottahan sitä pelkoa kesti ennenkuin esikoinen tuli maailmaan. sitten tuli pelko että menetän hänet, voi hyvä aika sitä pinnasängyn vieressä vahtimista ettei poika vaan tukehdu tai työnnä lakanankulmaa suuhunsa jne.jne. KOskaan ei ehkäisyä aloitettu vaan toinen lapsi oli enemmän kuin tervetullut koska vain. Kaksi vuotta meni ja tärppäsi, onnemme kukkuloilla oltiin vaan np-ultra kertoi huonoja uutisia ja sikiö kuoli rv16. Tästä noin vuosi eteenpäin ja rakas kuopuksemme oli maailmassa <3. Nyt hänkin on jo reipas kolmivuotias!

Meillä tuo esikoinen alkoi vuosi sitten kärttämään pikkuveljeä, ja siitä se ajatus kolmosesta sitten lähti itämään. Vaan voiko onni vielä kohdata kolmannen kerran...? Oon niin siunattu kun olen kaksi lasta saanut, kyllä Taivasta kiitän heistä joka ikinen ilta.

Ahtaan lantion vuoksi lapseni ovat syntyneet molemmat sektiolla. Onkohan kolmas sektio turvallinenkaan enää...taitaa olla kovasti potilaskohtaista.


Mutta näihin mietteisiin...taidan katsastaa boksilta Greyn anatomian ja mennä nukkumaan niin tulee aamu nopeampaa ja pääsen hakemaan mussukat mummolasta :D on sitä hömppä, kerrankin kun sais rauhassa tehdä jotain omia juttuja niin sitten ei vaan osaa olla.

Hauskaa vappua ja plussapuhureita kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Meillä Esikko tuli plussatestinä kolmenkuukauden sisään siitä juttelusta( ja vain sille asteelle jäi) että tehdään lapsi. Sitten tietty luulin että ollaan herkästi lapsia saava pariskunta kunnes tytön ollessa 9kk, annettiin lupa tulla seuraavan. Tähän asti jota ollaan oltu yhessä, ei olla ehkäsyä ikinä käytetty, muutakun puolivuotta suhteen alussa.
No tätä seuraavaa plussaa odotettiin sitten yli kolme vuotta. Jos tätä plussaa ei olis tullu, mää olisin takuu varmasti menny sekasin jo.. Tähän odotukseen ennen plussaa mahtui monta raskautta, keskenmenoa, tuulimunaa ja kemiallisia. Äitiyskortissa on merkitty kuusi perättäistä parin kuukauden väleillä.. Niistä kyseltiin vielä synnyttäneiden osastolla.. =( Mutta nyt siis on kaikki keinot tiedossa miten kolmonen saisi mahdollisesti parhaiten alkunsa, joten menkkoja odotellessa. =)

Hyvää vappua kaikille!!
 

Yhteistyössä