Kolmatta kaipaavien KESÄKUU

LAUANTAI 30.6.2012



kp 31->
Whisky Peat............kp 69/30-35.............yk 1v+
Onnenlintu..............kp 61/27..................yk 1





kp 21-30
Tillukas...................kp 29/28-33.............yk 2




kp 11-20
UniQuePopPy...........kp 20/34-38..............yk3 -09 -11
Hopsan...................kp 20/28...................yk?
Sunflower11...........kp 18/24-28................yk 20




kp 1-10
Bindi.......................kp 8/30-36...........yk 10 -06 -09
Henkari...................kp 3/26....................yk 3



PIINAILIJAT..dpo, haamuilut ym..



MENOSSA MUKANA enemmän tai vähemmän:
Aliila
kittyb
P12
Miima81
Tuuska
Fiona-neiti
Tasse
nereida
suhveli
mirjami_73
suan
mimosan
KauniinaPäivänäTuut
Pettunia
Vaniljakaakao
Äippä27
Malania
Toinen


2012 PLUSSAT - ONNEA!

TAMMIKUU
smurffiina84
Bamboo81 yk2
Emmaliini yk2
Emminmamma yk1

HELMIKUU
Iltatuuli

MAALISKUU
SaNi-81
Elmaleena
lippimami
Tuitsukka

HUHTIKUU
Emmy83 yk4

TOUKOKUU
Tirlittan77 yk3
Liljan Kukka yk12
TiaTia yk1
Selis yk1

KESÄKUU
Mama007 yk 6
Äitix2
Mam_87


Plussanneiden pino löytyy täältä: KOLMATTA ODOTTAVAT Kevät 2012


PÄIVITYSPYYNNÖT LIHAVOIDULLA JA PUNAISELLA! KIITOS!
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Kiitos uudesta ketjusta!

Mä täällä odottelen josko joskus menkat alkaa.. Kp ois ehkä jotain 16-20. Ei kyllä ihan tarkkaa oo tietoa ku tuli kaiketi jälkivuodon jälkeen heti menkat. Mut katellaan ja ootelllaan. Aikasintaan odotettavissa ens viikon lauantaille menkkojen alkua JOS kierto pysyy aisoissa.
 
Kiitos Henkari uudesta ketjusta =)

Täällä jännäillään, nyt kun katsoin kp:t niin taitanut olla jopa oviskin ajallaan :) Eli nyt dpo 9-12, en pysynyt yhtään kärryillä milloin ovis loppujenlopuksi oli mutta outoja oireita on ollut nyt reilun viikon.
Ensin vatsaan tuli outoja tuntemuksia, nippailua, munasarjoja vilhoi (vieläkin ajoittain), sitten itkuherkkyyttä, nyt parinpäivän sisällä on tullut tuskanhiki varsinkin aamuisin, iltaisin palelee ja nyt kahtenä päivänä ollut armoton väsymys |O Mutta TODELLA epätodellinen olo, en kumminkaan usko että olen raskaana tai ehkä on jotain pientä kiinnittymisyritystä ollut, mutta olen vaan niin varma että tämäkin ilo päättyy ennen kuin alkaakaan...
Ja ai niin, sofi one stepin herkkiin testeihin olen saanut jotain haamujen esiäitejä ja ovistesti näyttää "puoliksi positiivista"... Huomenna tuleekin sitten Raskaaksi.fi:n testi laatikkoon, onko jollain kokemuksia? Viimeksi kun niillä testasin, olivat mun mielestä outoja, testiväri oli tummanpunaista/violettia ja muutenkin se väri näytti jäävän siihen testialueelle "seisoskelee" ettei liikkunut minnekään... : / Mutta positiiviset tulokset kumminkin antoi 2testiä, joten sillä nyt ajattelin, että jos niissä näkyisi paremmin positiivinen tulos jos on näkyäkseen ;)
 
Kesäkuun pinon korkkaus täältä taustalta.

Lämpimät onnittelut plussista Äitix2 ja Mama007! Ei kahta ilman kolmatta, joten UniQuePopPy vielä pian joukkoon mukaan.

Itsellä menossa toiseksi tai kolmanneksi viimeisen yrityskierron piinapäivät. Vielä ei tuntemuksia suuntaan tai toiseen.
 
Tässä pinossa tuli kuumeiltua tooosi pitkään, joten ajattelin tulla kertomaan kuulumisia =) Piinallinen kuumeilu ja odotus palkittiin vihdoin! Meille syntyi tiistaina terve, suloinen, tummatukkainen tyttö :heart: Olemme molemmat miehen kanssa onnesta sekaisin :heart:

Kiitos vielä teille kaikille vanhoille tutuille tuesta ja myötäelämisestä! Toivon hartaasti teille kaikille sitä kovasti kaivattua kolmatta lasta mahdollisimman nopeasti. Iso lämmin halaus :hug:

Barbbis
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Eipä oo oiretta suuntaan eikä toiseen.. Tissit ehkä hieman turvonneet, rinnan ympärys viime viikosta kasvanu 1.5cm ja sillon tällön pientä menkkajomotusta, aamulämmöt on siinä 36,6-36,7 ja alkukierrosta se on sen 36,2-36,4.. Mutta eipä nuo mittään sano.. Maanantaina luultavasti testailen jos testit tulee postin mukana..
 
no niin, itekin taas kerkee päivittään kuulumisia...Onnittelut BARBAMAMALLE tosiaan tuntuu kuin just äsken olisit plussannut!

Itellä alkaa kierto lähennellä loppuaan ja jotain pieniä oireita olis ilmassa..väsyttää ihan tolkuttomasti ja palelee...mutta noi voi kyllä merkata menkkojakin, varmaankin niin. noh, toivossa on hyvä elellä.
 
Sunflower11
Mam_87 Saa kysyä :)
Ei sitä aina jaksakaan. Toistaiseksi hirvein vaihe taisi olla tuossa vuoden vaihteessa kun tuntu itkettävän vaan päivittäin koko asia. Nyt kun ollaan lääkärissä käyty jne, niin tavallaan ihan toiveikkaana eteenpäin. Enää se vauvakuume ei oo semmonen pakottava tunne kuin aiemmin, ainakaan koko ajan.
Oli vaan pakko ruveta jossain vaiheessa muutakin ajattelemaan, ois se pää muuten hajonnut. Kyllähän se vähän kirpaisee jos (ja kun) lukee esim. facebookista päivittäin raskausjuttuja ja raskausuutiset vähän niin ja näin, yritä siinä onnitella kun aattelee, et miksen minä jo nyt.
Aiemmat raskaudet mulla alkanut niin että ensimmäinen pillereiden läpi tuli ja toinen yhdestä ehkäisyttömästä kerrasta, joten helposti ne onnistui. Kolmas tosiaan antanut jo 1,5v odottaa itseään..
 
Sunflower11
Mam_87: Mulla on liian lyhyt luteaalivaihe, siihen oon lugesteronit jo avuksi saanut ja tässä kierrossa alotetaan, miehen sperma on aika huonolaatuista. Syksyllä katotaan hoitoja sitten enempi jos ei mitään oo tapahtunut.
 

Yhteistyössä