Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

Barbamama: Nimenhuutoon ilmoittaudun!!

Lasihelmi: :hug: ei löydy sanoja lohduttamaan, mutta tiedän tunteen.

Mymosa: Jep, aivot fiksusti narikkaan ja hauskan pitoon :D

Täälläpä meni harakoille.. kunnon torailua joten eipä tartte jännäilläkkään loppukierrosta. alkaa jo tuntua että unohdetaan koko homma. ottaa pattiin tällä hetkjellä kaikki ja aika rankasti.
 
Eevaliisa: Päivitetty!

mymosa: halaus negasta :hug: Hauskaa tyttöjen iltaa!

miranda: Päivitetty! Aloitimme painonpudotushaasteen tässä vuodenvaihteessa. Tervetuloa mukaan, jos vielä on tarvetta! =) Maanantaina meillä on ensimmäinen välipunnitus ja silloin merkitään kunkin haasteeseen osallistuvan pudotuslukemat tuonne etusivun listalle.

Danjuska: :hug:
 
mymosa
Paha vaan kun maanantaina on heti punnitus, mutta ehkä sitä ei niin pahasti takkiin tulis.. Ei sitä kuitenkaan kovin usein pääse tyttöjen kanssa :)

Ja zumba alkaa.. ootan ootan.. ikävä on jo tekemään jotain


Ens kierrossa sitten jos jaksais taas paremmin paneutua
.. Mikäli mieheni jaksaa.

Tarvii soitella sinne gynelle kuhan kattelen miten kierto venyy.. oishan tuo kiva jos alkaisvat ihan omin voimin.
 
:hug: KPT:lle ja muille tädin yllättämille.

Täällä ei tätiä (vielä) näy, kp 30. Alavatsa on kummallinen, kipristelee toispuoleisesti. Hiukan huonoa oloa, mutta saattaa johtua mistä vaan. Rinnat taas ihan normaalit. Naama ei kuki :p
Noh, jos ei muuta, niin ainakin normaalimpi kierto kuin viimeksi (23pv).
 
täällä todellakin tulvii...: / eilen alkoi tosiaan kunnon vuoto ja illalla ihmettelinkin no kun niukkseni,mut se oli vaan esimakua tulevasta. Tänä aamuna vessassa käydessä vuotoa Lorotti pyttyyn...:O ja tunnissa side on tulvinut yli. Ainakin olen saanut ne runsaat menkat takaisin mitä oli nuoruusiässä,toivottavasti tää tästä tasoittuu...mut kai se merkkaa sitäkin että kunnon limakalvo kohtuun aina rakentuu,jos jotain positiivista tästä pitää keksiä:D
 
mymosa




Tässä teille taas hienoja kuvia viivanpaikoista.. Eihän niitä muut ees nää tietenkään, mutta kuhan laitoin.. Ärsyttää kun ei oo muita kun noita wondfon puikkoja enää ja samalaisia viivapaikan antajia ovat kuin liuskatkii.. Ja piti ihan varmuudeks testata vielä, ihan niinkuin ei ois jo yhestä viivanpaikasta ja negasta uskonu.

Ja näähän on 25 herkkyyttä, eilinen toinen testi oli 10 herkkyys.
 
KPT:hug:

mymosa kyllä minä veikkaisin sinun kuuluvan tuonne plussanneisiin ;) Kuopus sai alkunsa todella myöhäisestä oviksesta ja plussan tuli testiin yli viikko sen jälkeen kun kuukautisten piti alkaa. Aika monta negaa ehti tulla ennen hentoa haamua ja kunnon plussaa.
 
Voi mymosa! Mä näen ihan selvän viivan mun näytöllä joka ei ole paras mahdollinen! Ei toi viivanpaikalta näytä, kun siinä ON väriä :heart:

Mites muuten Mädchen??? Testiä tehty?
 
Viimeksi muokattu:
Miuski, en oo testannut, enkä testaakaan kun aikasintaan viikon päästä :p Just tuon kuopuksen myöhäisen plussan takia. Ja kun mulla saattaa kierto olla sen 32, jopa 34 päivää. Mä odottelen :D Toki jos selkeät oireet iskevät ennen, niin sitten varmistellaan. :whistle:
 
Oon miekin käyny aina teiän kuulumisia lukemassa ja peukut on pystyssä kaikille, et plussa tulis mahollisimman nopeasti ja pääsisitte liittymään odottajiin :D.

mymosalle halusin kommentoida, et kyl miekin siinä viivan nään :D. Enkä mitään viivanpaikkaa. Joten varovaisesti onnittelen sinua :D. Mie sain ihan samanlaisen tästä kolmannesta, ku ensimmäisinä päivinä testailin ja siitä vaan viiva vahvistu. Et uskosin, et sie oot RASKAANA :heart:. Eiköhän tuo siukin viiva vahvistune. Tsemppiä jännäämiseen :hug:.

Kaikille muille ihanaa tätä vuotta ja plussatuulia, jotta siirrytte kaikki viel tämän vuoden puolella tuonne odottajiin :D.

Pyyter ja OttoAnneli rv 17
 
mymosa, kyllä minäkin taidan tuossa jonkinlaisen viivan nähdä. :)

Täällä en tiedä mikä nyt on kp 1, mutta kaipa se tänään on. Vuoto vain niin niukkaa että hämää todella. Siteelle ei tule mitään. Yleensä on runsas vuoto. Kipujakaan ei ole yhtään, jotka välillä on todella kovatkin. Vähintään kuitenkin aina edes tuntee masussa että täti on käymässä. Oon niin hämilläni koko jutun kanssa. :O
 
Lasihelmelle osanotto. :hug:

Mymosalle toivon viivan vahvistumista. Pidän sulle peukut pystyssä.

KPT pahoittelut tädistä. :(

Minä ajattelin huomenna testata. Hui kun jännittää, jostain syystä nyt on toiveet korkealla. Vaikka niinhän ne on olleet jokaisen kierron loppuvaiheessa. Välillä ollut menkkamaista selkäsärkyä ja mahassa toispuoleista nippailua. Hajuaisti on mielestäni herkistynyt todenteolla ja tosi väsynyt olen ollut. Katsotaan sitten huomenna mitä testi näyttää.

Mitenkäs minun kanssa samoilla kiertopäivillä olevat Miranda ja Smurffiina, milloin meinasitte testailla? Mädchen on myös samassa tilanteessa,mutta aiot siis malttaa vielä viikon piinailla. Eiköhän tehdä joukkoryntäys tuonne syyskuisiin?
Muoks! Miranda olikin jo testaillut. Peukut pystyssä että se jokin siinä testissä olisi pieni salamatkustaja. Ei muuta kuin uutta testiä parin päivän päästä...

Palaan huomenna joko erittäin iloisena tai sitten murheen murtamana.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Lasihelmi, :hug:

Minäkin tulin tuolta odottavista kommentoimaan nyt kun huomasin että täällä on NIIIIIN monella niin jännät päivät. Ja Mädchen ; mä oon ihan varma et oot raskaana!! Sun oireet on ihan samat kun mulla oli ennen plussausta!! Täsmälleen samat!! Ja siis mähän plussasin vasta tän viikon maanantaina eikä ole muita oireita tullutkaan lisää kun orastava rintäkipuilu.. Eli liityhän pian tuonne syyskuisiin :) Ja mymosa ; kyllä olen minäkin haalean viivan näkevinäni tuossa! Ihanaa! Toivotaan että se vahvistuu =) Sportylle plussatuulia huomiseen testailuun!
 
Ihmeelliset alaselän kivut olleet eilen ja näyttäis vielä tänään jatkuvan.. voiskohan kivut johtua mahdollisesti oviksesta, taidan vaan toivoa. Kierrostahan ei sinäänsä oo tietoa, kun ei noita menkkoja oo imetyksen aikana moniakaan näkynyt. Isäntää en vielä oo saanu peiton heilutteleuun:( No tietysti meillähän mennään tulee jos on tullakseen menetelmällä, mä taidan vaan toivoa kolmosta enemmän kuin isäntä. Hän kun on jo onnellinen ku hällä on sekä tyttö että poika, itse tykkäisin vielä yhdestä tai kahdesta lapsesta.

Onnittelut plussanneille ja halaus tädin kohdanneille
 
mymosa
Hetkinen seis, ei se ole kuin viivanpaikka :) Viivaa siihen tuli jo 10min sis, tuo on otettu ehkä 20min päästä.
Mä en uskokkaan, että tuosta epätoivoisesta testistä olisi suuntaa muuhun kuin menkkoihin.. Tänään en oo alkanut tekee, katotaan huomenna, mutta nega se on.
 

Yhteistyössä