Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

Tiistai 13.8.2013





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki................kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä.....lapset

Aotearoa..................kp 91/27...........yk 3..............30........01/08, 02/09
NuVe.......................kp 50/26-30.......yk 8.............28.... -07, -09
Angelbird..................kp ?/30-32.........yk 6.............27.........-06, -09
keksipurkki...............kp -/25-26.........yk16.............25....09/08, 11/10
ellamillasofia.............kp ?/30-36.........yk 1.............25.............-07, -09
Hymypallo................kp 42/28.............yk+8v.........35............-00,-04
KirsiH......................kp 51/39..............yk 2............ 28............ 07-, -08

G2P2..................... kp 40/30..............yk 3.............30......... -05 ja -06
Eltsiira....................kp 20/28...............yk 3.............30.............-09, -11
Kolmiliini................kp?/?.................yk 1..............30...........-07,-12
Karkki81...............kp 3/28...............yk 4...............31.............-09, -10
Kettula..................kp 24/25-32..........yk 3.............28..........6/08, 4/10
Heinäkuu..............kp 18/24-26............yk 3............26......07/09, 07/11
vehnätähkä...........kp 32/24-28...........yk 2.............31.........-08, -11
Mustang79............kp 15/28-32.............yk 4.........................
T-81....................kp 2/32...............yk +1v...........32...........-06, -08
Marmeli................kp 13/28-35............yk 3.............29............-04, -05
cherise................kp 18/25-30...........yk 1..............31............-09, -11
Äippyli_81............kp 33/36-46 .........yk 1 .............32.........2/11, 8/12
OneMore?.............kp 22/28..............yk 1..............27..........
lalaluu..................kp 7/30...............kp 1...............25..........
smooth...........

Taustailijat:
Jenny90, Ole luonani aina, hemu2, marsa-, Usvametsän neito, Rahkis, Jumevi, Tintti83, Kukki$, saraheinä, Alice81,Pimu83, Pikkupeikko85, KoiKoi



Plussannneet:
Joulukuu
liiisu...........................yk 5, Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1, Casper77.....................yk 1
Astre...........................yk 2, Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4, Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8, Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1, Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1, dita..............................yk 5
Viola30.........................yk 2, Aminohappo..................yk 4
Maaliskuu
ViiruP..........................yk 7, Mamimamimami...........yk 3
Huhtikuu
Tafgu..........................yk 1, Kuume84....................yk 5
Klementiini..................yk 1, Linttu.........................yk 3
Catherine....................yk 4, Sanna-M.....................yk 5
EiKahtaIlman3.............yk 5
Toukokuu
Jardin........................yk 2, Viifu..........................yk 1
Vauvahaave...............yk 2
Kesäkuu
Aliila.........................yk12, katrinainen................yk 1
Sydäntähti.................yk 3, sparklingfun...............yk 1
Jonsu123...................yk 1, Cassyput...................yk 1
Heinäkuu
Äitee kahdelle............yk 1, Hätähousu................yk 3
Saraheinä.................yk 1,Anu84......................yk 1
Elokuu
piikru.......................yk 1
sweetpearl................yk 1



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Haa, mulla toimi ainakin linkki. Mä alan olla aika pro tän kanssa, vaikka itse sanonkin. Oon siis ihan untuvikko päivittäjänä ja tollo koneiden kanssa. Kuvatkin siirty komeasti mukana. Heh!

Jatketaan siis keskustelua täällä.
 
Hyvin toimii linkki, kiitos! :)

Jatketaankos tätä tolla samalla tyylillä, vai sillei että aina tähän etusivun listaan tehään päivitykset? Ois mun mielestä ehkä vähän selkeempi, kun tähän ekalle sivulle päivittäs? Mutta ihan kummin vain :)

Kengurulle paljon onnea!
 
  • Tykkää
Reactions: _Kenguru_
Kukki$: voitas tehdä niin, et päivitän vain tohon ensimmäiseksi, niin taitaa olla selkein. Toimii, kun on yksi päivittäjä. Sitten vaan täytyy uusia pino tai jotain, jos joku muu haluaa päivitellä.

saraheinä: Jokos sut saa kohta laittaa varsinaiselle listalle? :)

vauvahaave: Hyvältä vaikuttaa. Toivotaan, että vahvistuvat. Varmaa riippuu vähän testien merkistä, varsinkin ovistestien kohdalla, näyttääkö raskautta. Mä kokeilin kans kuopuksesta sitten myöhemmin, niin silloin tuli vahvaviiva ovistestiinkin. Mikäs on olo muuten? Onko tuntemuksia puoleen tai toiseen?
 
KoiKoi pientä etovaa oloa on aamuisin ja aina kauhee vilu. Muita ei ole. En osaa vielä riemuita asiasta kun on nin hailu se viiva. Mietin, että pitäiskö ostaa sellanen digitaalinen kun sillä sais varmuuden vai odottaako vaan ja testailee normitesteillä. Seuraavan kerran normitestillä testään alkuviikosta
 
PLUSSA!!!!! En voi uskoa tätä todeksi!!!! Huomenna haen vielä tuon digitestin!!!!

Ihanaa, kamalaa, upeeta, mahtavaa... Siis olimme päättäneet, että tämän kesän jälkeen lopetamme. Olin ihan varma, että edeltävät sektiot ovat aiheuttaneet jonkun tuhon tuonne kohtuun ja meidän lapset ovat tässä.... Ihanaa plussa! :heart:

Älkää kanssa sisaret lannistuko vaikka yritys vie aikaa! Nyt vain pitää toivoa, että kaikki menee hyvin. :)


Piti vielä lisätä, että aloin eilen epäilemään raskautta, kun kummasti toinen korva oli koko illan lukossa... Ei koskaan ollut vastaavaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kukki$ ja piikru
Paljon onnea aliila!:)

KoiKoi ei ihan vielä, aion odottaa vielä parit menkat, ainakin kova yritys:D Kun oon nyt kolmena kesänä ollut raskaana/imettänyt niin ajattelin että jos malttais heinäkuun loppuun odotella ja sitten, vaikka eihän se raskautuminen niin helposti käy mutta varmuuden vuoksi=)

vauvahaave toivotaan että pian vahvistuu niin ei tarvi miettiä:)
 
  • Tykkää
Reactions: aliila
Onnea aliila!! :)

Toissailtana olin halailemassa vessanpönttöä ja eilen inhottavia kipuja! Mies oli pistänyt merkille,että aikalailla samaan aikaan joka ilta alan voida huonosti. Tissit on kipeet ja turvonneet,eivät meinaa rintsikoihin mahtua :LOL: Ja mies sanoi,että ovat kiinteämmät/kovemmat :p
Niin ja omituista kipua ollut toisen jalan polvitaipeessa,vähän kuin suonta vetäisi,muttei kuitenkaan. Tämmöstä mulla ei oo koskaan ollut ja eilen jo 3 kertaa päivän aikana. Vitamiinejakin syön,eli ei luulis olevan mitään puutosta :confused:
Onko nää ihan normi kierukan poistosta johtuvia oireita? Ei se e-neuvolan täti mitään maininnut,muuta kuin että ovulaatio ois muutaman päivän sisällä.
Vuotokin taas loppunut. :confused: Eikä siis ole edes mitään kunnon vuotoa ollut. Tippaa ja tuhrua,limaa myös.

Onko kellään täällä kokemuksia tämmöisistä?

Ainiin,pakko sanoa vielä tuosta kierukasta! Viimeiset 2v oon ollut tosi väsynyt enkä oo herännyt MIHINKÄÄN (mun päällä jopa pompittiin,enkä reagoinut), poisto tehtiin ti ja nyt jo huomattiin miehen kans,että herään paremmin enkä ole niin väsynyt koko ajan. Samoin hermot kestää pidempään :)
 
  • Tykkää
Reactions: aliila
aliila: onnea,:flower: ! Oon niin iloinen et menee ihan merkitkin sekaisin. Haluatko odottaa vielä digin tulosta vai saako sut siirtää jo plussanneisiin?

saraheinä: just kans eilen ajattelin, et pitäiskö täs hannailla vielä yks kierto, kun viimeiset neljä kesää on mennyt ihan vauvaillen. Sitten taas, kun tulee tänne lukee plussauutisia, on ihan iik-olo, mä haluun kans. Kyllä se helle ja pahoinvointi ihan hyvin yhteen sopii. :p

Noh, kahtellaan tärppääkö ees ennen talvea. Sen oon saanu päätettyä, et en rupea ovistesteillä vielä kikkailee. Fiiliksen mukaan mennään.
 
  • Tykkää
Reactions: aliila
aliila onnea plussasta :)

Täälläkin plussattu, haaleita viivoja ollut jo useampana päivänä ja tänään sit ostin digitestin ja siihen tuli heti teksti raskaana 1-2. Jotenkin ei vielä osaa sisäistää asiaa.

Eli siirryn kanssa plussainneisiin mutta odotan teitä muitakin sinne pian :)
 
  • Tykkää
Reactions: aliila
Ihanaa vauvahaave ja onnea!:)

KoiKoi joo sama mulla, kun joku plussaa niin tuntuu että mäkin haluan ja heti kiitos, sitten taas mietin että äkkiä se heinäkuukin tulee, kyllä sitä jaksaa odottaa. Meillä näkyy olevan kaks naapuriakin raskaana ja toiselle tulossa neljäs ja toiselle kolmas ja aina kun näen vilaukselta ihanat vauvamahat tulee taas se tunne että äkkiä äkkiä... Nyt oon huomannu raskaana olevia jokapaikassa, aiemmin en ole koskaan ajatellut mutta nyt kun oon odottanu jo pojan syntymästä asti että kesä tulee ja vois alkaa yrittään kolmatta niin ei jaksais enää odottaa. Ja vasta 8kk sitten synnytin, voi että:D
 
aliila: Hurjasti onnea plussasta ja tarrasukkia pienelle matkaan :flower:

Mulla on nyt kp9 ja tällä hetkellä on ihan sekavat fiilikset: joo,haluan kolmannen lapsen,mutta pelkään niin pirusti sitä alkuraskautta,että hirvittää suoraan sanotusti,et jos nyt kohta tärppää. Kesäks on sovittuna työkeikkoja siihen malliin,että pitäs pystyä sit ne hoitamaan. Mutta ei kai auta alkaa jänistää :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: aliila
Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille! Toivotaan, että kaikki sujuu hienosti ja ensi talvena on monella nyytti sylissä!

Tänään kp 31/30, ainakin toistaiseksi. ;) Ei ole yhtään sellainen olo, kuin menkkojen alussa ja mulla on jotenkin ollut sellainen aavistus, että olisin raskaana. Se aavistus tosin vähän rakoili jossain vaiheessa, kun oli menkkakivun tyyppistä jomottelua joskus viime viikon alussa. Mutta aika pian ovulaation jälkeen oli joku selittämätön raskausolo. Että nyt jos menkat sitten alkaa niin en jatkossa enää usko mihinkään oloihin tai oireisiin. :p Lievää etovaa oloa on välillä. Se ei mitenkään riipu vuorokauden ajasta, mutta ehkä enempi jos olen kovin nälkäinen. Sehän voi sitten johtua siitä nälästäkin. Valkovuotoa on muutaman kerran tullut vähän tavallista enempi viime päivinä. Yleensä menkat alkaa illalla ja aluksi hyvin niukkana, joten aika jänniä aikoja tässä elellään. :whistle: Jos ehdin käydä ostamassa testin niin varmaan huomenna testaan jos ei sitä ennen ala vuoto. Olis jo tänäänkin tehnyt mieli testata. (Ja nyt muuten samalla kahvia juodessani muistin, että kahvin jälkeen alkaa aika usein etoa lievästi.)

Tänään täytyy lähteä kohti iltavuoroa, mutta onneksi loma jo häämöttää! On saamaton olo ja tekisi mieli jäädä kotiin nautiskelemaan. Varsinkin nyt kun lapset on kesälomalla, haaveilen tulevista kesistä, jotka toivottavasti saan viettää kotona "suurperheestäni" nauttien! :heart:
 
G2P2: hyvältä vaikuttaa nuo aavistukset ja oireet. b:)d Tuu sit kertomaan heti tuloksia. Mulla on sellainen kutina, et kesäkuusta on tulossa kunnon plussakuu.

Jotenkin hauska lukea näitä tän ketjun juttuja, kun niistä jää se tunne, että kaikki todella osaisivat nauttia perheen kasvamisesta ja vauvasta ja kaikesta siihen liittyvästä. Ensimmäisen, kun saa kaikki on niin uutta ja jännittävää. Tunteet voi mennä ihan laidasta laitaan. Äitiys voi yllättää. Se ei olekaan ihan sitä, mitä oli kuvitellut. Toisen, kun saa opetellaankin kahden kanssa selviytymistä ja kädet tuntuvat olevan ihan täynnä. Parisuhdekin joutuu melkoiselle koetukselle. Mutta kaikkeen tottuu, lapset kasvaa hirvittävää vauhtia. Uudelle perheenjäsenelle tuntuu olevan luonteva paikka, ilman mitään suurempaa muutosta arjessa. Nyt osaa jo monta asiaa ja ymmärtää myös rajallisuutensa eri tavalla, niin ei tarvitse turhaa stressata. Ja niinkuin monelle meistä, tämä olis se viimeinen kerta vauva-aikaa. :heart:
 
G2P2: Hyvältä kuulostaa tuntemukset ja menkkoja ei vielä näy,pidetään peukkuja! =) Meinaatko huomenna testata? ;)

KoiKoi: Ihan samoin ajattelen,kun sinäkin olit kirjoittanut äitiydestä ja tästä vauvatouhusta :)
 
Digi näytti tänään raskaana 2-3 vko, eli minut saa vihdoinkin siirtää plussanneihin. Tulihan sitä vuosi kuumeiltua..... :)

Plussatuulia teille muille. Onnittelut Vauvahaave! Plussanneissa nähdään! :)
 
peikko täällä n taustaillu, kiirettä pukannu hirveän mahatauti/ripuli episodin kanssa, ei meihin aikuisiin tullu mut lapsiin :( huoh! no ohi on.. täällä harjoitukset on käynnissä taas,tai no kaiketi koko aikahan sitä harjoitellaa tasasin väliajoin ;D

mä niin vannotin et heitän ne ovis tikut nurkka heti alkuunsa, ni mitä, tänää niitä sit tarttu kauppa reissulla mukaan ja illata tein mielenkinnosta yhden ja lähes yhtä vahvat viivat, eli ovis varmaan on ihan lähipäivinä odotettavissa siis.. meinannee sitä että keirto on lyhentyny 4vuoden takaa parilla päivällä.. oon aina ollu säntillinen 28pvää :D

mulla on jotenki sellaine jännä rento fiilis tästä kolmosen yrityksestä.. oon niin tyytyväinen jo noihin kahteen riiviöön, mut kolmannelle on kuitenki joku kaipuu, toisina päivinä taas tuntuu et eiiiih, pitäskö sittenki toppuutella, ku elämä onki nyt jo aika helppoa näide isompien kans :D onko teillä muilla tälläsiä epävarmoja oloja? mä päätin lopettaa asian miettimisen, koska tää on selkeesti jotain "panikointia" :p

meillä tää kolmonen on siis ensimmäinen suuniteltu yksilö, jos nyt päättää tulla sitten :D ehkä tämä siksi on niin kummallista sit ja mietityttää, varsinkin ku toisen kans asiaa keretään vielä miettiä ja pohtia :D

nyt kyllä tämä peikko kömpii koloonsa mörrimöykyn kaikkuun ,ei sitä taas aamulla ylös pääse muuten.. Öitä!
 
pikkupeikko85: siis todellakin on samoja ajatuksia ja fiiliksiä...kolmonen on ajatuksissa,mutta välillä ajattelee,et nyt pääsee jo niin helpommalla noiden kahden kans,et toisaalta hirvittää. Vaikka me ollaan molemmat tieten tahtoen tehty,niin silti alkuraskaudessa oon ollut ihan "et mitä me ollaan menty tekemään" :D Ilmeisesti hormoonit ym pistää meikäläiset pään ihan sekasin,siks en yhtään innolla odota alkuraskautta,kun oon ihan ahdistuksissani. Toisaalta mietin myös sitä,et kahdella ekalla on ikäeroa tasan 2v. Jos nyt tärppäis,niin ikäeroa tulee tokan ja vauvan välille vähän alle 3v. ja hirmuisen isoa ikäeroa en haluaisi.

Mun pitäis mennä ostaa ovistestejä apteekista,kun vaan saisin aikaseks...viikon päästä luulisin olevan SE aika...ihan jännittää. Ei ole oikeestaan pettymys jos ei ekasta tärppää,just vasta lopetin ehkäsyn,joten ekoja luomumenkkoja ei ole edes tullut.
 

Yhteistyössä