Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

Tervetuloa Salliina taustailemaan ja tokihan sitä saa kirjoitellakin jos vaan siltä tuntuu :)

Täälläkin jatketaan kesälomaa vielä viikon verran, joten vähän on taustalle jäänyt nämä kuumeilut. Tai siis on kyllä mielen päällä välillä, mutta ei ole tullut tänne vuodatettua olotiloja :D Ja toisaalta, vaikka olen toivonut raskautta välillä yli kaiken, niin on ollut mukava viettää kesä ilman pahoinvointia sun muita raskausseuraamuksia. Nyt kun arjen pitäisi lähteä pyörimään, niin taitaa tämä kuumeilukin pahentua..... ;)
 
Mä tulisin tänne takasin... vielä taustalle. Lääkkeellinen tyhjennys vasta edessä tulevalla viikolla, joten tovin olenkin taustalla. Mutta kyllä me päätettiin että ei oteta ehkäsyä käyttöön. Tulee jos tulee.
 
Kp 28 alkamassa ja menkkoja ei kuulu ei näy. Eilen tein testin joka näytti negaa. Odottelen vielä pari päivää ennen kuin testaan uudestaan. Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole suuntaan tai toiseen. Odotukset taas kerran korkealla, mutta epäilen vahvasti kun en sitä ovistakaan bongannut. Onko kroppa nyt sekaisin näistä ihanista helteistä mistä on saanut nauttia? Viimeinen 1,5 viikkoa lomaa jäljellä ja kohta alkaa armoton arki. Meilläkin menee esikoinen eskariin, joten arki muuttuu... :)

Otan osaa hispu... :( Ja paljon tarrasukkia kaikille plussanneille.
 
Ompas mulla menny aikaan kun oon tähän ketjuun kirjotellu..Mut siis taas jo uusi kierros lähtenyt eli yk6 kp21 dpo8 Kolmatta kun ei kuulu eikä näy
:(
On tää vaan ihan hiton raskasta! Viikko vielä menkkojen alkuun,sillon olis hääpäiväkin! Ovisplussa tikutettu kp12,petipuuhia just tollon ja ennen,mutta ei jälkeen :( Miehen kanssa oli vähän riitaa :( Joten ihme on jos tärpännyt,tuskin kuitenkaan. Alkaa usko loppumaan.

Bebek15 Sulla on jänskät paikat.Pidän peukkuja et plussa tulee :)
Hispu voi ei :(
 
Onnittelut vielä kerran Jmia! Siirsin sut plussanneisiin :)

Tervetuloa takaisin hispu! Toivotaan, että kaikki menee jatkossa paremmin :flower:

Jännät hetket sulla Bebek - plussatuulia roppakaupalla, eihän sitä tiedä ;)

Tsemppiä ja plussatuulia myös Jepulikselle :)

Omaa napaa: Pitkä kierto luvassa, ovis ilmeni vasta pari päivää sitten. Parin viikon päästä odottelen menkkoja alkavaksi, tästä kierrosta ei muita odotuksia..Remonttipuuhat veivät mehut molemmista eikä sängyssä jaksettu muuta kuin kuorsata :D
 
Viimeksi muokattu:
Kp 30 / 26-28. ???? Koko ajan mä vaan odotan menkkoja alkavaksi. Tänään ajattelin käydä ostamassa testin. Huomenna aamulla sitten testailen jos ei vieläkään ole tapahtunut mitään. Vähän jo jänskättää, mutta en suostu ajattelemaan että nyt olisi tärpännyt. Kyllä ne kuukautiset vielä alkaa....
 
Heippahei täältä taustalta!

Onnittelut kaikille plussanneille ja tsemiä vielä plussaa odottaville. Ja tervetuloa uusille!

Mulla tässä epäuskoinen tilanne ku selkeä plussa testissä jo sunnuntaina. Oloja ei hirveesti joten melko puskista tuli. Tänään testasin vielä uudestaan ja sama homma eli heti 2 viivaa. Kierrot ollu vaihtelevia ja ovista en oo tikuttanu enkä odotellut mitään ihmeitä enkä ees oikeestaan uskonu plussaan... Mutta tässä sitä ollaan. Vähän jännittää ton kilpirauhashomman takia et miten homma etenee tästä mut aika sen näyttää... Toivotaan parasta tietenkin ja koitan olla pelkäämättä pahinta. Stressi ja yliyrittäminen jäivät pois ja tässä lopputulos. Pitänee uskaltaa soittaa neukkuun... Vähän epätietoa kuinka pitkällä raskaus tarkalleen on.

Näihin tunnelmiin <3
 
Onnea Baby3!

Täällä epätietoisuus jatkuu... Kp 31/26-28. Olen nyt testannut pari kertaa (eilen päivällä ja tänä aamuna) Pregcheckillä ja molemmilla kerroilla nega. Tänään on taas sellainen tunne että kuukautiset alkaa. En vaan käsitä minkä takia nuo nyt heittää näinkin paljon. Mulla ei ikinä ole ollut kierto yli 28 päivää (Muuten kuin jos siis olisin raskaana). Ärsyttää tämä epätietoisuudessa eläminen. :confused:
Tänään ajattelin käydä hakemassa vielä sen Clearbluen testin ja sillä testata sitten huomenna aamulla jos ei mitään ole tapahtunut tuntemuksista huolimatta.
 
Onnea uusille plussanneille
Itse tänään testasin ovistestillä(kun ei muutakaan ollut) hailukka viiva, mut ei kontrolliviivan paksuinen. Tuleeko ovistestiin aina 2 viivaa?
No posti toi Rtestejä ja tein heti 2 tunnin pidätyksen jälkeen. Mutta ei, ei kahta viivaa ( ja nyt siis kp24/28 dpo11. Huomen aamulla teen vielä yhden testin ja sit yritän odottaa kunnes on menkkojen aika.
 
Tuli äsken testattua digillä ja "ei raskaana" sieltä tuli. Joten odottelen vaan koska vuoto alkaa.... :( Ärsyttää vaan ihan kamalasti kun kierto päättää heittää häränpyllyä näinkin paljon. Ehti jo toiveet nostaa päätään, mutta kun ei niin ei.
 
Tästä tulee nyt hyvin omanapainen viesti, pakko purkaa johonkin.

Viime viikolla olin jokseenkin pettynyt, kun menkat alkoivat vaikkei varsinaista yritystä vielä ole ollutkaan. Ensinnäkin menkat oli todella omituiset, ensin kahtena päivänä ruskeaa tuhrua, yksi vuotopäivä (edelleen ruskeaa) ja viimeisenä päivänä tuli about teelusikallisen verran samankaltaista. Viime viikonloppuna tunsin kovaa kipua molemmissa kyljissä ja nyt keskiviikosta alkaen olen voinut pahoin ja oikeasta rinnasta tulee maitoa! Tämän lisäksi mielialat vaihtelee hyvinkin jyrkästi, mieskin luuli jo tehneensä jotakin väärin. Kuuma ja kylmä vuoron perään. Paineen tunnetta vatsalla.

Viimeiset kunnon menkat mulla on ollut joskus kesäkuun alussa, sen jälkeen söin 2 pillerilaattaa putkeen joten tuo viime viikkoinen olisi pitänyt olla niiden tyhjennysvuotoa ja normaalisti tulee kyllä ihan kunnon vuotona. Ja nyt alkoi jopa 11½ tuntia "liian aikasin". En tiedä sitten, 2 testiä tehnyt ja molemmat negaa. Kahdesta aiemmastakin lapsesta saanut vasta myöhemmin plussia, joten kai se vain on maanantaina mentävä labraan...

Mitä mieltä olette, kuvittelenko vaan (pillerithän on niiiiin varmoja) ja kroppa tekee valeraskaaksi vai oonkohan nyt sit kumminkin ehkä raskautunut?
 
Pahoittelut Bebek. Tiedän tunteen kun katsoo sitä negatiivista tulosta ja toiveet on ehtineet nousta pitkittyneen kierron vuoksi :flower:

Pahoittelut myös sulle Jepulis, laita viestiä mikäli kierto alkaa kunnolla :(


heidip: voisiko tuo omituinen vuoto johtua siitä, että söit ne kaksi luiskaa putkeen? Vaikka sanoitkin, että yleensä tulee ihan oikea tyhjennysvuoto niin olisiko kroppa jostain syystä reagoinut nyt näin..? Toki kannattaa labrassa käydä, jotta selviää varmasti ettet ainakaan uutta liuskaa aloita.
 
Moikka kaikille!!

Ilmoittautuisin kuumeiluun mukaan! Olen 31.v kahden (-09 ja -12) lapsukaisen äiti, kolmatta on nyt yritetty jo 11kk.. Molemmat aikaisemmat raskaudet alkoivat erittäin nopeasti ja "helposti" joten hermoja kysyy tämä kolmannen ährääminen :)

En ole koskaan aikaisemmin kirjoitellut millekään palstalle, ajattelin että nyt otetaan tästä viimeisestä vauvakuumeesta (3 lasta meillä ehdoton max.) kaikki irti ja ilmoittaudun mukaanne :)

Olen siis 31.v.... yk11...kp 30/30-35
 
Eilen oli kovin tapahtumarikas päivä joten en ehtinyt tänne päivittämään, mutta täällä on kierto jälleen alussa. Nyt siis kp 2/26-32 ja yk 4 alkakoon. Tosin nyt olen sitten ihan sekaisin koska voisi olla ovis... Tsemppiä kaikille!
 
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille! :hug: Ja lämpöiset onnittelut plussanneille! :heart:

Täällä on lomailtu oikein urakalla, joten kovin vähän olen ehtinyt kirjoitella, mutta säännöllisesti olen kuulumisianne lueskellut!

Tervetuloa Salliina ja pillivanilli! Ihan samalta kuulostaa sun fiilikset pillivanilli kuin mulla tänne tullessa. Erittäin todennäköisesti viimeistä lasta tässä kuumeillaan, joten halusin myös ekaa kertaa liittyä mukaan johonkin ryhmään! =)

Omaa napaa sen verran, että täällä menossa kp 27/27-30. Sinänsä siis menkkoja odottelen alkavaksi, mutta ihmetyttää, kun menkkoja edeltävä tuhruilu ei oo alkanu ja jos bongasin oviksen oikein, menkkojen pitäis alkaa varmaankin tänään tai huomenna. Odottelisin tässä ihan maltilla, mutta mulla on lähipäiville vielä sellaista lomaohjelmaa, johon saattais liittyä skumpan ja viinin tissuttelua, joten pakko varmaan huomenna testata varmuuden vuoks, jos ei mitään ala kuulua. Saapas nyt nähdä sitten... :) Ihmeempiä oireita ei oikeestaan ole, joskin osaan toki kuvitella kaikenlaista pientä... :D
 
heidip: voisiko tuo omituinen vuoto johtua siitä, että söit ne kaksi luiskaa putkeen? Vaikka sanoitkin, että yleensä tulee ihan oikea tyhjennysvuoto niin olisiko kroppa jostain syystä reagoinut nyt näin..? Toki kannattaa labrassa käydä, jotta selviää varmasti ettet ainakaan uutta liuskaa aloita.
En tiedä mikä on, mutta labrassa käyn varmistelemassa tällä viikolla niin ei sitten kummittele mielessä :) Mulla on lähete sinne vielä 4kk voimassa. Eikä mua muuten huolestuttaisi, mutta tuo maidon tulo.. Ellei raskaus ole syynä niin mikä sitten? Miehen kanssa jo asiasta keskusteltiin eikä vaikuttaisi pahakseen laittavan, päinvastoin :)

Tiettekö kuulkaa, et tein tänään löydön kirppikseltä, nimittäin H&M malliston äitiyshousut 50 sentillä. Pakkohan ne oli ostaa jo valmiiksi tuonne kuumottelemaan! :heart: Mun on muutenkin hankala löytää itselleni mitään ja sitten kun etsimällä etsii niin ei tasan löydy :stick: :D
 

Yhteistyössä