Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

Paljon onnea kaikille plussanneille! Kevääksi on siis luvassa paljon vauvoja.

Sitten täytyy hihkua omaa napaa! Menkkoja ei siis kuulunut ja tein testin elokuun alussa, kun luvassa oli ohjelmaa, johon viinin tissutteluakin liittyi. Noh, en saanut plussaa, paitsi ehkä testiajan jälkeen jotain hyvällä tahdolla kuviteltavissa olevaa. Noh, eipä vaan tullut tätiä eikä edeltävää tuhruvuotoakaan, vaikka oli kaikenlaisia tuntemuksia. Sunnuntaina tein uuden testin ja vaaleahko, mutta hyvin selvä plussahan siihen tuli!!! <3 Kyllä hymyilytti ja hihitytti! Yllättävän äkkiä se tärppi kävikin!

Olo on yhä epätodellinen - ihmeempiä oireitakaan ei oikein ole. Täytyy vaan toivoa, että kaikki sujuu hyvin ja oireetkin vahvistuu. Jälkeen päin ajateltuna mulla oli oletetun hedelmöittymisen jälkeen hassu aavistus tai intuitio, että jotain on tapahtunut.

Plussatuulia teille kaikille!
 
No niin :) kierukan poisto ois ens viikon perjantaina :/ sen sai yllättävän nopeaa...

Nyt jänskättää.. Tiukat ohjeet sain, ei viikkoon suojaamatonta seksiä ennen poistoa eikä eka kierrosta saisi vielä raskautua... Mutta silmiini osui kyllä ,että joku plussannut heti kierukan poiston jälkee, että ei kuukautisia kerenny tulla ollenkaan.. Mutta eipä tässä niin kiire, koitetaan malttaa odotella.. Eli kun yhdet menkat kierukan poiston jälkeen ollu niin sittekö saa :D ?

ps.Täytyi aloittaa neulomaan vauvan nuttua tähän olotilaan
 
Täällä taas...

Onnea kaikille plussanneille! :heart:

ON: yritän bongailla ovista. Eilen tuli jo melko lailla tasavahvat viivat testiin. Ja toimintaakin ollut... ;)
Meillä tosin saattaa homma jäädä nyt hetkeksi taka-alalle (jos ei siis tästä kierrosta tärppää), koska armas mieheni aloittaa yrittäjänä ensi kuussa. On jo ollut muutaman viikkoa kuin mikäkin stressihirviö, mutta tätä se on kun aloittaa nollasta. Tosin ihan nollista sen ei sentää tarvitse aloittaa vaan jatkaa jo olemassa olevaa yritystä. Mutta onhan tässä ollut kaikenlaista paperisotaa ja stressin aihetta. Ja todettiin yhdessä ettei ihan paras aika raskautua... Mutta jos nyt on tullakseen niin tulkoon. Yrittäminen jätetään väliin ja palataan asiaan sitten taas talvella. Kait...? :rolleyes:

Mutta tämän kierron seurailen vielä loppuun ihan mielenkiinnolla ja sit jäädään taustailemaan jos ei tärppää.
 
Onnea taas kaikille uusille plussanneille :)
Ollaan Bebek15 aikalain sitten samassa kohta kiertoa. Mä kanssa tikuttelen ovista ja tänään melko tasavahvat,joten luulisin et huomenna jo plussa. :)
Aattelin kanssa, et jos nyt ei tärppiä tuu,niin pidän taukoa tästä kirjottelusta. Parempi sit kai hetki olla miettimättä ja kirjottelematta mitään tästä.
On kyllä melko vaikeeta olla stressaamatta mistään,helpommin sanottu kuin tehty..
 
(.) Raskaana en ole (hCg alle 2), ja muutkin labrat vaikuttaisivat olevan OK. Ensi viikolla sitten utra ja seuraavalla mammo - maitoa tulee edelleen ja raskausoireita on eikä syytä tunnu löytyvän.

KP:t nyt 26/28. En tiedä mitä pitäisi ajatella.. Pillereitä olisi vielä laatan verran jäljellä, muttei tässä uskalla edes ajatella raskautumista ellei kroppa ole kunnossa : / Ehkä nyt annetaan kropalle aikaa tervehtyä ja siirretään yrittämistä suosiolla kevääseen. Tietäisi vaan mistä on kyse :confused:
 
Pikkuisen käyn jo nenääni täällä näyttämässä, tänään kuulin miehen suusta tämän maagisen "eiköhän sitten ensi kuussa jo jätetä ehkäisy pois" :heart: Ihan pian pääsen (toivottavasti!) palstailemaan tänne! Mulla olis pitäny tänään alkaa menkat mutta ei oo näkyny. Ensi yönä alkanee sitten, fiilikset ainakin sen mukaiset. Voisi sitten merkkailla näihin ketjuihin jo kierron vaiheita, vaikkei alkava kierto varsinainen yrityskerta vielä olekaan :)
 
Ihan vaan pikaisesti.... Ovisplussa tuli eilen. Johtuuko viime kierron venymisestä, mut nyt on ollut kivuliain ovis sitten pitkään aikaan. En edes muista koska olisin ollut näin kipeä oviksesta. Alavatsa on aivan tulessa ja välillä vihlasee oikein kunnolla. :/ Ja taitaa jäädä toiveet vähäisiksi plussasta, koska makuukammarin puolella on just nyt tosi hiljaista. Ukko on ihan älyttömän stressaantunut ja tiuskii tietty mulle pahaa oloaan. Se on nyt vaan kestettävä. Mut nyt nukkumaan jos pystyy...
 
Ompas meitä vähän.
Nyt kun ulos kattoo niin ei ole enää kesäkään. Tais se syksy nyt tulla.

Tällä viikolla joku aamu pitäis keretä labraan ottamaan hcg arvo, että on nolla ja näin ollen tietäis että kohtu on lääkkeillä tuolloin tyhjentynyt.

Sitte vaan odotellen kiertoa palautuvaksi. Niin kauan olen taustalla kunnes uusi kierto alkanee.
 
Heippu!

Kaipa voisin, Boomkaa, sinne plussanneisiin siirtyä, vaikka hyvin nöyrästi tässä mennään päivä kerrallaan ja katsellaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan!

Lämpimiä plussatuulahduksia kaikille ja tsemppiä heidip kurjaan tilanteeseen! Toivottavasti pian selviää, mistä on kyse!
 
Kiitos pikkusirkku! :heart:

Täällä kp1/28, ilmeisesti oli sitten jotakin hormonihäiriötä, kun maidon tulo taisi loppua kuin seinään menkkojen alettua. Tai sitten aloitettu antibioottikuuri vaikutti tuohonkin. Miehen kissa raapaisi aika ikävästi (mustis??!?), olisi liimattu jos olisin samana iltana mennyt lääkäriin.

Nyt sitten aletaan jännäilee, jätetäänkö pillerit tästä kierrosta vai myöhemmin pois :popcorn:
 
Ovis plussa saatu viikonloppuna ja ahkeraan ollaan talletettu. Nyt siis kp17/28 ja dpo 2 Ja testata en todellakaan aijo ennen,kun menkat on myöhässä. Jos vaikka pettyis vähemmän,kun ei kiusaa itseään sillä testaamisella!
Toivon todella kaikille jo viimistä kierrosta ja että päästäisiin plussanneisiin :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Boomkaa
Voi, onnea Boomkaa! Ja Pikkusirkku! Ja pieni toive! :heart:

Boomkaa vissiin kyseli seuraavaa ketjun tekijää, mä en uskalla lupautua kun aina välillä unohan täysin käydä täällä.

Menossa nyt kp14 täällä.
 
Viimeksi muokattu:
Kierukka lähti perjantaina. Nyt vain odottelua, että saa alkaa yrittään.. Aika erilaisia ohjeita näyttää olevan ihmisille annettu raskauden yrittämisestä kierukan poiston jälkeen mitä oon lueskellu täällä palstoilla.. Neuvola kohtaista tieten....

Noh ei kai mulla niin kauhee kiire oo... ;)
 

Yhteistyössä