Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

kolmiliini: no voi vitsi sentään...ehkä sun kannattaisi testata CBn digillä uudestaan huomenna? mulla näytti siis digi Raskaana 2+3 perjantaina (illalla) 3 h pidätyksen jälkeen. Tänään tein Apteekin oman testin ja siihen sain haalean plussan, siis kunnon plussa kyllä mutta viiva oli kuitenkin puolet kontrolliviivaa haaleampi.

Maanantaina pitäisi postissa saapua pari uutta liuskatestiä ja niillä ajattelin sitten varmistaa että hcg-taso varmsti on nousussa....
 
Mä en oo ikinä saanu liuskolla plussia raskauksista, pelkkiä haamuja jotka erottaa silmällä, mutta ei kameralla vaikka oon raskaana ollukkin - testimielessä tein liuskatestin esikoisesta 27+ viikolla ja siitäkin sain haamun : /.
Siks mulla on nytkin digitestejä tilauksessa (7€/kpl kotitesteissä), niissä ei tarvi arvuutella onko se plussa vai ei...
 
Plussatuulia kyllä siinä mun silmään haamu näkyy selkeesti :heart:

Mä oon nyt alkanut tikuttelee ovista ekaa kertaa elämässäni :D En oikein tiedä miten noita kannattais testailla, ens viikolla oon aamuvuorossa, ajattelin et testaan aina kun tuun kotiin.
 
Hiphei, lopultakin ne kauan odotetut menkat alkoi!! :) voisin siis siirtyä taustalta kuumeilemaan.

Kukki$........kp1/?..........yk1.......23v..........1/11, 11/12

Puhelimella en saa värejä laitettuu...

Illalla alko menkkajomotukset ja yöllä sitten vuotokin.. kovin on niukkaa, mutta kuitenkin. Kuopusta imetän edelleen, jos sillä jotain merkitystä johonkin on :D
Esikoinen meillä tärppäsi kirjaimellisesti kerta laakista, toista yrittämällä yritettiin ~7kk. Toivottavasti nyt ei menis noin pitkään (vaikka eihän tuo oikeesti pitkä aika oo, tiedän, se vain tuntuu siltä!), kun mä oon aina niiin malttamaton.

Onnea kaikille plussanneille ja muille kovasti tsemppiä! :)


Kukkis
 
HiiiiiooooooP!

Meinas pino kadota jonnekin 2 sivulle.. täällä ollut tosi hiljaista.
Plussatuulia, onpa tosi tylsää. Inhottavaa saada haamuja jotka eivät olekaan mitään. Voimia. Vai onko menkkoja vieläkään näkynyt?

Kukkis, kiva kun pääset kuumeilemaan <3

Mustang, vielä kerran onnea. Voi kun itsekin pian.. :) <3

ON: tosiaan viime la tein testin aamupissasta ja niin supersurkean haalea haamu siihen oli päivän aikana tullut että ymmärsin kerrasta. Ma soitin neukkuun kuitenkin kun on sinne ensi viikolla kuopuksen kanssa asiaa ja terkka kehoitti mua silloin tekemään siellä testin. Eli nyt en aio testata ennenkuin nlassa. En kestä pettyä montaa kertaa viikossa.
Nyt tosiaan mulla viim menkat alko 26.7 ja sen jälkeen ei ole näkynyt. Yöllä en enää imetä mutta näköjään päiväimetys riittää sekoittamaan koko hormonitoimintani. Harmittaa oikein kun ei tiedä yhtään mitä kropassa tapahtuu. Eilen alkoi pistelevä kipu vasemmalla alhaalla ja kunnon valkkarit ja illalla lämmöt olivat 37. No, 2h päästä lämmöt olivat taas 36.4. Mietin että oliskohan nyt ovis menossa? Ja jos on niin se menee ilmoisesti ohi, ei mitään toivoa pupuilla kun mies on poissa. Tää on niin ärsyttävää! Mua ei ole luotu odottamaan odotusta.
Ehkä tää nyt vaan on tarkoitettu näin. Joskus vaan tuntuu että saadaanko me enää sitä kolmatta, tosin tässä toukokuusta vasta oltu ilman ehk. mutta ei se vaan osu meille. Ei tosin auta valittaa, mulla on kaks ihanaa lasta ja terveys :)
 
Eipä ole menkkoja näkynnyt täällä suunnallakaan ja olokaan ei ole semmonen et menkat alkais. raskaustesti negaa, ovis testi anto suht vahvan viivan :O Kiertopäivää 27 elellää. Toivon ettei ole kierto mennyt ihan sekasin et joutuis käynnistelee lääkkeillä tai muutakaan. Ärsyttää |O
 
Täällä saatu tänään ovisplussa :) Mä oon vasta nyt ottanut enemmän selvää näistä ovis jutuista ja hauska ollut seurata, mitä kroppa kertoo ja mitä ovistesti kertoo. Aikaisemmin on menty ihan vaan sillä tyylillä, et tärppää sitten kun tärppää. Tänään heiluu peitto ja varmuudeksi vielä huomenna :) Nyt vaan omaa napaa, puhelimella niin vaikeeta tää kirjoittaminen :(
 
Menkat ei alkannut vieläkää vaikka aamulla aina alkannut jopa ehkäsyn aikana mutta ei nyt. Testi näyttää negaa! Mun tuurilla nyt sitten jää tulematta ja joudun käymää lääkärissä. Koskaa ei ole tämmöstä tullut tai jos on menkat pois jäännyt on ollu testi plussaki sitten jo!
 
Missah, hienoa! Olen itsekin miettinyt nyt kuitenkin niitä ovistikkuja jossain vaiheessa hommata :) mut en aio miehelle kertoo.. voi tulla paineita.

Plussatuulia, mikä ihme niitä viivyttää? Toi on ihan tyhmää odotuttaa. Pitäiskö sun käydä ihan verikokeessa kattomassa mikä meno?

ON: Juu oli pakko tehdä eilen testi, mulla on niihin addiktio näköjään. Tein siis ip:llä ja testiin tuli selkein haamu puolessa tunnissa mitä oonkaan saanut. No siitä tietty menin sinne vaaleanpunaiseen kuplaani ja olin onneni kukkuloilla kunnes pidätin koko yön ja tein aamupissasta: niin surkean haalea haamu ettei ole tosikaan. Mitä ihmettä mulle tapahtuu? Eilen oli lämmötkin koholla. Eihän apteekin oma testi voi tulkita esim ovista testissä?
Ääh mä en jaksa.
 
Kolmiliini, mulle kävi kuopuksesta niin, että menkat oli myöhässä kolme päivää. Tein testin joka oli nega. Pari päivää myöhemmin uusi, jossa haalean haalea haamu. Ja siitä viikko eteenpäin testasin joka päivä pelkkiä haamuja. Sit vasta viiva vahveni. Olin niin ihmeissäni, et mitä tää oikein on.
Ja joo, en oo mäkään miehelle testeistä kertonut ;)
 
Viimeksi muokattu:
Mitä tää oikeen on? Onko toi plussa o_O
Testasin tossa monta ihan haamua, saattoi olla viivan paikkojakin - sitten tein digin lyhyen kierron mukaan ja sain täyden negan, mies on 95% varma mun raskaana olosta joten kyllästyin vänkäämään ja tein tänään sen minkä luulin olevan taas puhdas nega...
.
pitääkö mun jaksaa huomiseen että teen digitestin (jolloin olis muuten anopin ryyppybileet - mitä mä keksin jos sen plussan digiinkin päräyttän?).

Elämäni ekaa kertaa reklamoin raskaustestistäkin, Kotitestiltä tuli 2 digiä joista toinen oli rikki - se ei mennyt napista päälle ei millään. Laitoin keskiviikkona siitä viestiä ja torstaina mulla oli jo uus laatikossa - nopeaa toimintaa
 
Hyäkkäysvaunu: vastasin sulle jo toisessa ketjussa :) mutta lisäys vielä: eli jos tuo on oikea haamu niin voisit varmaan tehdä sen digin jo tänään illalla :) kyllähän sen nyt jo pitäisi näkyä digissä. Pidättelet vaan 3 h ja sitten annat palaa ;) Toiv pääset sit mukaan toukokuun toukat- ketjuun :)
 
Heippa!

Pahoittelut Plussatuulialle, toi oli ikävä uutinen. Tosin sekin on hienoa että ne menkat vihdoin alko niin on taas uusi toivo ja uusi kierto. Nyt peukut pystyyn <3

Hyäkkäysvaunu, onhan tuo ihan selvä haamulainen <3 voi että! Kerropas huomenna mitä digi sanoo!

Mustang, en oo tosiaan enää testannu, testaan seuraavan kerran neuvolassa ti. Erikoista on nyt tapahtunut lämpörintamalla.. oon uskokaa tai älkää mittaillu iltaisin mun lämpöjä toukokuusta asti ja muistaakseni heinäkuussa eräänä iltana lämmöt nousi 36.6 ja olin innoissani, mutta ne romahtivat seuraavana iltana ja menkat tulivat sitten. Nyt, 3 viimeisenä iltana ovat lämpöni olleet 36.6-37! Juuri tällaista lämpöä oli kun aloin odottamaan ekaa ja tokaa. Voi että miten tuun täältä pilveltä alas jos tää onkin huuhaata. Olen nyt tarkkaillu ihan noita oireitakin ja niitä on: erittäin tarkka hajuaisti, rinnat kipeet (voi johtua imetyksestäkin..), huimaus, lämmöt, turvonneet rinnat ja maha sekä vasemman munasarjan kohdalta vihloo.. että katsotaan. Mä en luovuta ennenku menkat tulee, siihen asti toivon niin joka päivä.
 
Viimeksi muokattu:
Plussatuulia: Tsemppiä uuteen kiertoon ja yritykseen!!

Kukki$: Tervetuloa taustalta kuumeilemaan! :)

Täälläpäs on monella ollut piinaavia päiviä haamujen yms kanssa. Toivottavasti hyäkkäysvaunu ja kolmiliini se selkeä plussa sieltä vielä pätkähtää!!! Mites Heinäkuu,Vehnätähkä, lalaluu... teilläkin listan mukaan piinaavat päivät? Mitäs sinne kuuluu?

Itsellä ollut niin vauhdikas viikko, että en ole täälläkään ehtinyt käydä. Töissä todella kiireistä aikaa ja kotona myös, kun mies on ollut työmatkalla. Oviskin saattoi mennä ohi miehen työmatkan aikana. :( Parhaamme yritettiin ja pupuiltiin juuri ennen matkaa ja heti sen jälkeen. No nähtäväksi jää, riittääkö.
 

Yhteistyössä