Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Hymypallo sullahan jo kiertokin noin pitkällä! Toivottavasti olis tärpännyt :)

Oon itse ollut koko viikon lapsen kanssa kotona, kun on ollut kuumeessa. Silläpä onkin ollut aikaa kartoittaa oireita. Vatsa kipuilee edelleen, vilukohtauksia. Ja sitten yksi outo juttu; olen nähnyt aivan käsittämättömiä unia. Oikein pitkiä ja ahdistavia. Yleensä siis en näe unia, saati muista niitä. Rinnat eivät kipuile, tässä vaiheessa kiertoa se kuuluisi kuvioon. Joku voisi luulla hulluksi, kun tutkailen ilmaantuuko huimausta. Eli kyykkyyn ja nopeasti ylös :D Huimaus on ainoa oire, minkä kuopuksesta muistan...

No kp vasta 21 (?), joten vielä pitää odotella....
 
Tervetuloa mukaan Orange80! Lisäsin sinut listaan, kerro jos haluat vielä oman iän ja lasten syntymävuodet listalle. :)

Hymypallo, kuulosti jo niin lupaavalta. Toivottavasti veriviirut jää siihen, eikä varsinaista vuotoa tule. Pidän peukkuja!

Täällä ei sitten mitään tuntemuksia. Ei menkkakipuja, mutta ei juuri muutakaan. Oikeastaan samanlaiset oireet ja olotilat kuin oli viime kierrossa, joten en elättele suuria toiveita. En ainakaan sitten tipu niin korkealta. :)
 
Heippa!

Tervetuloa Orange :) Kiva kun tulee uusia kun täällä on niin hiljaista. Ja mä rehellisesti sanottuna tykkään kirjotella just tällaisessa ketjussa missä ollaan jo näin pitkällä kun noissa missä on näitä esikoisen odottajia.. ne on niin sekaisin kaikesta uudesta että mä en enää jaksa ;)

Hymypallo, nyt hanat kiinni mars! Pidän peukkuja että on vaan jotain limaa.

Marmelilla alkaa kohta olemaan jännät paikat :)

Cherise, juu sama täällä, en haluais enää tippua korkeelta niin pidän nyt matalaa profiilia. Nyt alko meinaan mun kohdalla oikea tjottailu. Kuun lopussa tiedossa kosteat juhlat ja testaan ennen niitä ja sit vaan nautin, en tiedä mun kierroista tuon taivaallista. ;)
 
Kiva täällä jännäillä yhdessä :)

Voishan sinne listalle meidän iätkin laittaa, eli mulla ikää 33v ja lapset syntyi vuosina -08ja -10. kiitos Cherice. Kyllä mullekkin tää ketju tuntuu läheisimmältä.

Kolmiliini, minä s yritän ottaa rennosti, saas nähdä miten käy ;). Toivoisin et jos ei tärppää niin ainakin hormonitoiminta hieman rauhottuis niin ehkä sitten tosiaan osais ottaa vähän rauhallisemmin. Viimeksi oli tunteetkin niin pinnassa ja muutenkin rauhaton olo. Laitan ihan sen kierukan poiston piikkiin. Nyt toistaseksi vaikuttaa ihan hyvälle kun on enemmän oma olo.
 
Täällä menkat alkoivat täsmällisesti tänään. No onneksi pudotus ei ollut korkealta, kun ei ollut yhtään raskautunut olo. Mutta kyllä sitä väkisinkin alkaa miettiä, että mitä jos kolmatta ei koskaan tule. Aika kauan kuitenkin oltu jo ilman ehkäisyä :'(
 
Mä oon jo monesti ruennu kirjottaa tänne ja aina on kesken jääny. Yritetään nyt...

Tervetuloa Orange80! :) mukava saada uusia mukaan!

Cherise: :hug:

Tänne ei mitään uutta, menossa kp21 ja nyt vain ootellaan.. jotenkin mulla on tosi toiveikas olo, mutta yritän toppuutella itteeni etten sitten pety niin pahasti jos/kun ne menkat alkaakin. Toisaalta taas on tosi vaikee uskoo raskautumiseen, kun on imetys välillä lisääntyny ja kuopustakin yritettiin niin "kauan" (eli se 7-8kk vai miten se oli). Hyvin ristiriitaiset tunteet/ajatukset.
Uusinta Vauva-lehteä lukiessa meinasi itku tulla, kun iski sellanen kaipuu raskaus- ja pikkuvauva-aikaan. Mutta onhan nyt vasta yk1 joten eipäs vielä hätäillä :)

Ja ny kuopus heräsi joten tarttee mennä..
 
Hätäpäissään testattu nega. On kyllä varsin pettynyt olo, vaikka kp 25 antaakin vielä toiveita, että tulos muuttuisi... Mutta olo on kyllä ei-raskaana. Kuvitellutkin oireet tipotiessään ja rintoja jomottelee jo menkoille lupaavasti :'(
 
Uskallankohan tulla tänne, vai tuoko se huonoa onnea jos liian aikaisin nuolaisee... Minä kun arvelen olevani raskaana ja ostan tänään raskaustestin. Jos olen, se on kyllä Herran tahto sitten koska Persona-varmapäivämittari on palvellut minua monta vuotta moitteettomasti ja tiennyt aina oikein, milloin on ovulaatio. Mutta nyt siitä alkaa olla 20 päivää eikä kuukautisia kuulu, sen sijaan mahassa on jo viikon tuntunut outo jatkuva lepatus, pissattaa, on jatkuvaa veretöntä valkovuotoa ja hikoilua ja sydämentykytyksiä, maha on sekaisin ja rintojakin vähän aristaa. Minulla on ennestään kaksi lasta, alakoululaisia, ja kokemuksesta tunnistan että nämä oireet voisivat olla raskausoireita.

Taloudellinen tilanne ei ole nyt ollenkaan otollinen uuden vauvan tulla ja asumme jo valmiiksi liian ahtaasti, mutta huomaan olevani ihan riemusta soikea siitä mahdollisuudesta että saisin vielä kerran kokea raskauden ja äitiyden! Ja että uusi aviomiehenikin saisi oman lapsen...
 
Tervetuloa sunshine25 ja Bhumi!

Sunshine25 lisäsin sinut listaan. Toivottavasti meni oikein. Viittaako 25 ikääsi. En uskaltanut olettaa, joten laitoin ikäkohtaan kysymysmerkin. :whistle:

Bhumi, oireet kuulostavat lupaavilta. :) Täältä kovasti peukkuja! Ilmoittele, jos haluat mukaan listaan. Vai siirrytkö heti odottajien puolelle ;)

Marmeli, olihan tuo vähän aikaista testata, joten vielä ei kannata masentua! Kovasti plussatuulia!!! Eikö nyt olisi taas aika saada tähän ketjuun plussia! =)

Vaikka odotukset eivät olleet viime kierrossa kovin korkealla, niin kyllä nää menkat taas masensi pahemman kerran. Tiedän, että vasta yk3 lähti käyntiin, mutta ilman ehkäisyä oltu jo maaliskuusta alkaen, eikä tulosta ole syntynyt. Nyt vielä meidän tilanne muuttuu siten, että mies lähtee talveksi toiselle paikkakunnalle töihin. Nähdään siis harvemmin, eikä välttämättä ovulaation aikaan. Eli jos tällä kierrolla ei tärppää, niin varsinaista yritystä ehkä siirrettävä ensi keväälle asti. :'( Ja mies on alusta alkaen sanonut, että ei halua kovin suurta ikäeroa. Ensi vuoden aikana saisi kuulemma syntyä. Ehkä se pyörtää mielipidettään, kun taitaa aika kovasti sekin haluta kolmatta.

No nyt kun tällä kierrolla on aikamoiset paineet onnistua, niin tilasin ovistestejä avuksi. Aikaisemmin en ole niitä kokeillut, kun kaksi ekaa sai alkunsa niin helposti.
 
Moikka taas :)

Cherise, voi että :( Jos yhtään auttaa niin mulla ollut täysin sama tilanne, että eka ja toka lähti oikeesti ihan kerrasta eikä tarvittu mitään kommervenkkejä sun muita, mutta nyt tää kolmonen on ihan mahdoton tapaus. Meo llaan oltu siis toukokuusta ilman ehkäisyä eikä mitään tapahdu. Tosin olen imettänyt kyllä, mut senkin lopetin nyt perjantaina. Mikä ihme tässä kolmosen tekemisessä oikein on? Toivotaan että Sinä ja minä saatais jo se plussa, ollaan tarpeeksi kärvistelty. Nyt häntä pystyyn ja kohti uusia seikkailuja :)

Kukkis, niinpä mikä siinä on kun tulee niin hirveä kaipuu siihen raskaus- ja vauva-aikaan? Mun täytyy myöntää että tällä hetkellä jos kuulen että joku on raskaana tai nään, mulle tulee pieni katkeruus. Ihan kamalaa! Vaikka mulla on kaks lasta jo. Huhhuh, en tiedä mistä nääkin tunteet tulee..

Marmeli, ohan sulla vielä kp jäljellä, elä nyt vielä menetä toivoos *iso peukku*

Tervetuloa uusille minunkin puolestani :)

ON: Jos kaikki pitää kutinsa, nyt olis kp 13/? Talletuksia tehty pe ja eilen, en tiedä tehdäänkö enää, riippuu varmaan miehen fiiliksestä. Kyllä se varmaan on nyt ymmärtänyt kuinka vauvaa haluan, mutta en toisaalta haluais tehdä tästä tehtailuakaan ja sen mies huomaa heti jos rupeen vonkaan.. :/ Katotaan nyt miten kaikki vaikuttaa kun lopetin sen imetykseni. :) Toisaalta toukovauva olis ollu niin ihana ja se mahis men jo.. kesäkuun vauvaa tässä seuraavaksi vissiin toivotaan?

Cherise, jos mulla alko menkat 11.9 niin eikö tänään oo kp 13? Mä en oo meinaan ihan varma miten se lasketaan.. :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Kolmiliini, kiitos!!!! Ihanaa kun täältä saa vertaistukea! Välillä näissä masiksissa on niin vaikeaa, kun ei voi oikein kenellekään purkaa, kun kukaan ei tiedä tilannetta. Tai ne muutamat ei ehkä ymmärrä. Ja toisaalta tuntuu, että toiset yrittää vuosia ja siksi tuntuu idioottimaiselta valittaa näin pienen ajan jälkeen. Mut onneksi täällä saa purkaa :heart:

Olen kanssa huomannut, että tunnen pientä katkeruutta, jos joku kävelee vatsa pystyssä. :ashamed:

Pahoittelut Kolmiliini, kp on voinut mennä jossain vaiheessa väärin. Välillä päivitän listaa sellasella vauhdilla, että voi olla, että jonkun päivät vaihdan kahteen kertaan, ja jonkun oon pompannut yli. Eli jos huomaatte virheitä, ilmoitelkaa, niin korjaan. Yritän olla tarkkana :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mussukka82
Cherise, ei todellakaan haittaa, kuule ihanaa kun sinä jaksat päivittää :) kiitos! Juu samaa tässä mietin että onkohan oikein tässä valittaa kun monet yrittävät niin pitkään.. mutta siksi ehkä valitan kun kaksi ekaa tulivat niin helposti niin mietin mikä tässä niin kestää. Kun monet jotka täysimettävät niin tulevat raskaaksi, hui hai ei mulla pelkoo ;) Noh, onhan tässä se jännää kun ei yhtään tiedä milloin se plussaus voisi tapahtua.. mutta saisi ajatukset asiasta pois, onhan tässä mulla muutakin. Se haikeus vaan on niin kova ;(
 
Heipsis! =)

Tervetuloa mukaan uudet :wave:

Mä tilasin taas nipun ovistestejä. Tuli eilen postissa ja ajattelin huvikseni tänään testaa vaikka ei oo kun kp8. Noh, melkein plussa tuli :O En todellakaan odottanut et näin olis, saa nyt nähdä pärähtääkö huomenna plussa. Eipä muuten mitään, mut oon iltavuorossa ja miehen kaataminen sänkyyn hivenen hankalaa :p Toki jos plussa tulee, niin sit herätän sen kun tuun kotiin :D

Fiilikset vähän rauhallisemmat kun viime kuussa, mutta kyllä se raskautuminen olis jotain niin ihanaa :heart: Haaveillaan, haaveillaan :heart:

Nyt suihkuun ja sit suuntaamaan töihin :wave:
 
Hei kaikki kolmatta kuumeilevat ja odottavat! Kolmannesta haaveilee - ja on haaveillut jo pitkään - myös tämä kahden lapsen äiti. Ikää on 31. Esikoinen aloitti koulun tänä syksynä ja nuorempi on 3,5-vuotias.

Reilu kuukausi sitten saatiin vihdoin miehen kanssa yhteisymmärrys asiasta ja toivottavasti hän(kin) on valmis aloittamaan yrityksen seuraavasta kierrosta. Ensi viikonloppuna jo voisi siis aloitella!

Mulla on tosi pitkä ja runsaat kuukautiset, nyt jo kp 9 ja edelleen vuotaa. Kierrot 29-33 päivää. Esikoinen oli hiukan yllätys, olin kyllä jo kuumeillut, mutta sitten raskauduin vahingossa varmoilla päivillä. Ehkä laskenta meni pieleen :whistle: Toinen sai myös alkunsa heti seuraavasta kierrosta kun ehkäisy oli jätetty pois. Saas nähdä miten tämän kolmannen kanssa, antaako odotuttaa itseään.

Jännittäviä aikoja siis eletään. Olen niiiin pahasti vauvakuumeessa, että olen jo mennyt hamstraamaan muutaman ihanan pikkupikkuvauvanvaatteenkin kirppareilta... Uijuijui, paha. Ei pitäisi. Todellakaan. Voihan se olla ettei onnistukaan : /

Muoks* Cherise ja kolmiliini: Tiedän niin tuon tunteen, kun katsoo kaihoten isojen masujen perään. Ja kun kellekään ei voi puhua... Siksi tällainen vertaistuki onkin niin tärkeää :heart:
Ihanaa päästä tänne vähän tuulettamaan päätä. Yhden ystävän kanssa olen asiasta jutellut, mutta muuten joutuu vaan omassa päässään pähkimään.

Onnea kaikille jo plussanneille ja tsemppiä muille! :hug:


Toivottelee Mussukka82
 
Viimeksi muokattu:
Moi kaikki!
Täällä yksi uusi kolmatta kuumeileva. Keväällä jätetty ehkäisy pois ja yksi keskeytynyt keskenmeno takana. Tärppäsi heti ekasta kierrosta ja meni kesken toukokuun lopussa ja jouduin kaavintaan kesäkuussa. Nyt on kahdet kuukautiset tulleet kaavinnan jälkeen. Ja kierto on kai jokseenkin sekaisin. Nyt menossa kp32/34?. Ja menkkoja oottelen vaikka oireita on muitakin.... Mulla siis ikää 33v ja lapset 04 ja 07. Plussaonnea kaikille!
 
Kolmiliini: minäkin myönnän kateellisena kattovani toisten raskausmasuja ym :ashamed: vaikka mulla kaksi pientä jo onkin.. ja tuttua tuokin katkeruus kuopuksen yrityksen ajoilta, varmaan taas jossain vaiheessa alkaa sekin nostaa päätään, jos/kun yritys venyy.. ei kuitenkaan vielä :D

Tervetuloa Mussukka82! :)

Nyt menossa kp 24 ja kuvittelen vaikka mitä raskausoireita itelleni. Eikä asiaa ainakaan yhtään helpottanu miehen tokaisu, kun valittelin valtavaa väsymystäni.. mies katto mua päästä varpaisiin ja rääkäs SÄ OOT RASKAANA! :D voi kun oisinkin! Mut yritän vaan olla ajattelematta koko asiaa.. jos ei joskus tuossa kuun vaihteessa oo menkat alkanu, niin sitten annan itselleni luvan ajatella asiaa yhden testin verran ;D mä en haluis heti alkuun pettyä pahasti ja siks oon nyt tämmönen superpessimisti. Anteeksi siitä!
 
Nyt on sen verran epämääräistä oiretta, että toivo heräsi.

Eli lievästi etova olo / huimailu. Hiukset rasvoittuu ihmeen nopeesti. Ja sitten yksi tosi outo; nivuset kipeenä :O Onks kellään ollut tuollaista oiretta ihan alkuraskaudessa????
 
Aika hassu olo sinänsä et palelee koko aika. Minkäälaisia tuntemuksia ei ole vaikka normisti on ollut nega kierroissa ja semmonen olo et nyt kävi tärppi, mutta nyt ei oo semmosta oloa ees. Ei oo semmonen jännittynnyt olo vaan oikein tyyni ja rauhallinen. Muistelin kahdesta ekasta että oli kanssa tämmönen kun plussasin että saa nähä että miten käy. Tosin kouluki vie ajatukset muualle ettei kerkee edes koko aika miettimään ko asiaa.
 
Ihanan paljon tullut uusia viime aikoina!!! Tervetuloa kaikille :)

myry80 :hug: Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! Pää pystyyn ja uuteen nousuun!

Katselin tuota meidän plussanneiden listaa ja syyskuu on jäämässä aika vaisuksi, vain kaksi plussaa tähän mennessä. Kohta on lokakuu! Nyt plussia tähänkin ketjuun!!!! :)
 
Tervetuloa uusille minunkin puolesta :wave:

On tää piinailu yhtä kidutusta :kieh:
Tiistaina sain David merkkiseen testiin aikaiseksi viivanpaikan (ei ole ennen näkynyt), niinpä toiveet korkealla marssin tänään apteekkiin ja vähät välitin että siellä oli ilmeisesti tuttavieni kokoontumisajot käynnissä. Ostin pokkana muutaman testin :whistle:

Apteekin omaan sain jonkun viivanpaikan tapaisen, mitä ei hyvällä tahdollakaan voi haamuksi kutsua. Joten eipä kai kun pitäisi rentoutua odottamaan kuukautisia :kieh:

Mutta myötätuntoja kanssajännäilijöille :D
 

Yhteistyössä