Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Hiljasta on kyllä..

Täällä kp 35, ei menkkoja ja testi edelleen nega. Mulla oli jotenkin niin sellanen olo, että oisin raskaana, mutta testit näyttää muuta. :/ taitaa vaan ton imetyksen takia olla kierto sekaisin vielä.. alkas vaan nyt äkkiä p*rse vuotaa, niin pääsis tästä oottelusta ja jatkamaan yritystä.
 
En malttanu ihan aamuun odottaa, tein illalla rtestin, ja näytti haaleata viivaa. Äskettäin tein uuden, joka sekin näytti haaleata. Eli täällä vielä odottelen viivan tummenemista varmuuden vuoks. Oon niin innoissani <3
 
plussatuulia :hug:

Kukki$, niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy! Täältä kovasti plussatuulta sinne!!

Orange80, mahtavaa! Varovaiset onnittelut plussasta!!! :) Olisikin jo aika saada tänne plussia!!! Onko mitään oireita? Korjasin kp:si listaan. Tänään siis tosiaan taitaa olla jo kp29, jos neljä viikkoa sitten su alkoi menkat.
 
Pahoittelut plussatuulia.

Joo cherise, en tiedä miten oon laskeskellu :). Mulla ei kauheesti oo vielä oireita ollu, tänään on pakotellu vähän alaselkää, suu on kuivan olonen ollu tän viikkoa, mut aika hiljasta oireiden puolesta on ollu. Ajattelin vielä viikon päästä tehdä uusinta testin, ja sitten vasta uskallan poistua odottaviin.
 
Mulle vois päivittää kp1/?? yk2. Nyt oli kierron pituus 37 päivää, kun aikasemmin se on aina ollu 32päivää. En tiiä sotkeeko se imetys sitten ja tasottuu vielä, vai onko pidentyny...
Mut kiva kun pääsee alottamaan uuden kierron hyvillä mielin, eikä tarvi ootella ja pähkäillä missä ne menkat viipyy.. :)

Täällä koko perhe flunssassa, viime yö valvottiin lasten kanssa ja nyt on aivan kaamee olo! Vielä menkkakivut ja muut tähän väsymyksen ja flunssan päälle, nii avot.
 
Heippa kaikille!

Kukkis, ymmärrän niin sun tunteet. Mä onneksi olen nyt lopettanut imetyksen niin jotain toivoa joskus, tässähän voi silti mennä vielä monen monta kiertoo että hormonitoiminta tasoittuu ja kroppa alkaa toimiin. Joillain toimii imettäessäkin jo ja toisilla ei millään. Me kuulutaan siihen väkeen sitten. No osataanpa sitten nauttia plussasta ihan oikeasti kun se saadaan. Iso hali sulle ja voimia tautiin perheelle.

Plussatuulia *halii*

Orange no vautsi vautsi, onnea kovasti :) Miten maltat viikon vielä odottaa ja sitten vasta testata? IIK mä tekisin joka pv testin :D

ON: aika lopuillaan kierto olisi, kun vaan ei tiedä siltikään kierron pituutta :( mitään sen suurempia oireita ei ole, vasenta munasarjaa juilii, tissejä välillä ja yöllä pitää ravata vessassa. Mutta samat oireet olivat silloinkin kun menkat alkoivat joten.. olo on ei-raskaana. Tän kierron jälkeen ilmeisesti olisi sitten jo heinäkuun vaavi yrityksessä? :)
 
Kukki$ :hug: Tsemppiä ja plussatuulta uuteen kiertoon!! Ja pikaista paranemista teidän perheelle!

Milloin ajattelit Kolmiliini testailla, jos menkkoja ei kuulu? Tosiaan ensi kierrosta tulisi heinäkuun vauva. Minä onneton menen aina kurkkimaan mahdollista laskettua aikaa etukäteen. Nyt menisi kesä-heinäkuun vaihteeseen. Ja kaiken lisäksi käyn välillä kurkkimassa odottajien puolella ketjuja. :headwall:

La-aamuna sain hymynaaman cb:n ovistestiin. La illasta asti nippaillut alavatsaa. Nyt jomottelee oikein kunnolla. Eilen aamulla viimeksi ollut mahdollisuus. Toivottavasti riittää, jos vasta tänään ovis!?!
 
Cherise, en yhtään tiedä. Kun en juo tällä hetkellä alkoo enkä poltakkaan niin periaatteessa voisi odotella että luonto ilmoittaa jos olisin raskaana. Mutta tokihan en millään malttaisi. Nyt on vaan ollut niin monia pettymyksiä että oon jo ihan turta. Katsotaan :) jos vaikka tilais netistä jonkun? Mutta en ainakaan APTEEKIN OMAA :D:D:D

Ja Cherise, kyllä varmasti piisaa. Mun mielestä meidän kakkonen (tyttösiittiöt kestäviä) lähti niin että oltiin joku 3-4 ENNEN ovista ja siitä se oli napannu.. Että nyt peukut pystyyn, bd

Hymypallo, :wave:
 
Kolmiliini en minäkään malttais, et saattaa olla et huomenna haen uuden testin jos kerkeen vaan.. Tavallaan koko ajan tuntuu et olis enemmän raskaana, nälkä on ruvennu vaivaamaan ja eilen illalla nukkumaan käydessä tuntu tuttu repäsykipu aikasemmusta raskauksista. Ja tänään oli törkeä jano :) mutku haluisin et se testi seuraavalla kerralla olis tosi selkeä eikä uutta enää tarvis tehdä.
 
Orange: IIK en kyllä nyt malta oottaa. Tuu heti kertoon kun oot taas tehnyt testin. Kun itse en vielä testaa, niin ohan se ihanaa kun joku muu testaa. Itellä tänään kp 28/?.. eikä vieläkään mitään ihmeitä oireita. Saa nähdä venyykö taas kierto jonnekin lähemmäs 40.. pirun imetys ja sen lopetus *murrr* :$
 
no kokeilaan uusiks... eli hyppään messiin kuumeiluun! :) kolmosta haaveissa, poika 2004 ja tyttö 2007 entuudestaan :) oon ollu viimeks täällä joulukuussa 2006 :D
1.10 lähti kierukka ja nyt tuli ekat menkat!
nyt vaan ootellaan loppumista... iiik... ihanaa!! olin kyl päättäny et tää oli täs, mut eiii... ei pysty ;) mulla löyty 1x1cm myooma kohun ulkoseinästä 1pvä. kävin yksityisellä rutiinitarkastuksessa ja kierukan poistossa. gyne vakuutteli ettei ole vakava juttu eikä vaikuta noin pieni raskautumiseen... :/ en aio vaipua vielä huoleen, katotaan kui käy! hirmu kiirekkään ei raskautumisella olis koska ollaan lähdössä 7.5 kanarialle, tosin norwegianilta varmistettu että lentää saa aina vkolle 36 saakka :D joten saa natsata hetikin, mut jos vaikka enskuussa. voi kun se oliski noin vaan päätettävissä :)) :/
 
ja hitsit oon ihan tippunu näistä kp yt mitä kaikkia lyhenteitä tuolla olikaan? avatkaa mulle taas tätä vauvailua? :)eilen alko siis menkat ni mulla on kp2 nyt? vai siis mistä se lasketaan? kierron pituus aika tarkalleen 30pvää... ollu jo 5vuotta :)
 
Tervetuloa REIZULI mukaan :) Lisäsin sinut listaan ja tosiaan kp2 menossa. Yk1 eli ensimmäinen yrityskerta :) Seuraavaksi riville tulisi ikä, ja sitten on lasten syntymävuodet.

Orange80 ja kolmiliini, täällä jännityksellä odotellaan. :popcorn:
 
Heippa kaikille!

Pahoittelut Plussatuulia :( :hug:

Orange80 ja Kolmiliini toivottavasti on nyt onnistunut!!! :)

Ja tervetuloa REIZULI! Meillä näyttäis olevan saman ikäiset lapset :)
Ite myös ihan pihalla ollut kaikesta kun niin pitkä aika edellisestä. Tässähän ollaan taas ku ensisynnyttäjiä.

Mulla menossa kp 14/32-34. Kierto ollu kaavinnan jälkeen kai sekaisin. Lauantaista asti on ollut painon tunnetta alavatsassa ja eilen illalla en pystynyt istumaan tai kävelemään kunnolla. Toivon että on ovulaatiokipuja. Sitä en sitten tiedä koska se ovis olisi.... Mutta ollaan oltu ahkeria makkarissa... ;) eilen en kyllä kyennyt kivuiltani....
Ja mietin että kaavinnnan jälkeen en ole tällaisista kivuista kärsinyt eli onkohan ollut ees ovista edellisissä kierroissa. No nyt pitää ootella että mitä loppukuusta tapahtuu.

REIZULI: Oon käsittäny että otollisemmat päivät on noin 14vrk ennen kuukautisten alkua ja siksi mua ihmetyttää mun ovistuntemukset jo nyt kun kierto on ollut pidempi viime aikoina. Mutta jos nyt sitten tasaantuisi ja olisikin lähellä sitä 28 päivää.
 
MItä helkattia tää nyt on?? :O
Tänään aamulla tuli sellasta kananmunanvalkuiaismaista limaa, jossa veriviiruja. Iltapäivällä alko haaleen vaaleenpunanen vuoto, ihan niukasti tullut. Mahaa nippailee. Ja KP:T 20/27-30
 
Moikka vaan kaikille!
Saako liittyä mukaan?
Kuumeilu kolmannesta on kova vaikka kuopus on vasta 8kk. Esikoinen jo koululainen. Luen koko ketjun läpi kunhan ehdin :)
En ole ihan perillä mitä tuohon ekasivun listaan pitäisi..kp:t..ei mitään käsitystä :D
Ikä 27, lapset -06 ja -13, yrityskertoja ei vielä (kuopuksen kanssa 7 kiertoa meni ennenkuin tärppäsi) koska parin viikon päästä vasta loppuu ehkäisypiikin vaikutus.. Tulisin jo mukaan seurailemaan :)
 
kolmiliini Kiitos :) Mä tulin kyllä esikoista imettäessä raskaaksi (lopetin imetyksen 1-2kk plussan jälkeen), mutta siihen meni puolisen vuotta. Sillon kyllä alko paljon aikasemmin menkat ja heti säännöllisesti ym, nyt tuntuu että on kroppa enemmän sekasi.. :/ Enkä mä nytkään imetä ku kerran, max kaksi päivässä ja silti tökkii. Huoh! Vois pikkuhiljaa lopetella sen imetyksen, tyttö kuitenkin heti vuoden, eikä välttämättä tarvii tissiä, on vaan jääny tavaksi..


REIZULI ja Mrs-K tervetuloa mukaan! :wave:
 
Nyt piti heti tulla kertomaan. Tein keskiviikko iltana predictor early testin, ja tulos oli tulkinnanvarainen, sain osittaisen viivan mikä sitten kiukutti niin paljon että eilen hain CB:n digitestin jonka äsken tein. Tulos raskaana 2-3vk!! I'm so happy :D <3 Nyt en enää testaile.

Nyt uskallan siirtyä odottaviin kesäkuulle. Voiku kolmiliini tulisit mukaan
 
Voi että Orange, ONNEA ihan kovasti. Ja nyt pikkuruiselle tarrasukkia matkaan.

Mä tein äsken testin ja oli ihan puhdas nega. Mulla nyt kierto heittelee ihan tosissaan, saa nähdä minne asti menee. Vähän niinkuin ounastelinkin, meni näin. Vähän masentaa ja on tyhjä olo, mutta tää vaan on näin tarkoitettu :) mitä isompi ikäero lapsille tulee, sen parempi ainakin luonnon mielestä :)

Uusille tervetuloa ja kaikille tsemppiä. Minä käyn lukemassa ja ilmoittelen kun alkaa yk4 (vaikka toukokuusta ilman ehkäisyä ollaankin jo oltu.. :( )
 
Orange80, paljon onnea!!! Paljon tarrasukkia pienelle matkaan!!! Toivottavasti täältä mahdollisimman moni seuraa pian perässä!! :)

Mrs-K, tervetuloa mukaan! :) Lisäsin sinut listaan! Mukavaa että uusia tulee!!

Hymypallo, mitäs sinne kuuluu? Loppuiko se vaaleanpunainen vuoto? Mitä ihmettä se vuoto on voinut olla? Kiinnittymisvuotoa?

Kolmiliini, sinne erityisiso hali ja paljon tsemppiä!!! Ei vielä luovuteta!! Kohta meille molemmille vielä tärppää :)
 

Yhteistyössä