Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Lauantai 22.12.2012





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki......kiertopäivät..........yrityskerta.....ikä.........lapset


angelbird........kp 36/32-33..........yk 3............27.........12/06, 4/09
härkäneito.......kp 33/33-34.........yk 3...........24.........-08, -09
EiKahtaIlman3..kp 30/25-30........yk 1............30........ -08, -11

Astre..............kp 25/28-32.........yk 2...........24.........6/09, 12/11
NuVe.............kp 25/28-30.........yk 2............27.......... -07, -09
Ole luonani aina.kp 23/28...........yk 2...........24..........01/09, 06/11
Suan............ kp 23/28-32..........yk 1...........24..........-08,-09
Tytymamma....kp 22/26-30.........yk 5...........23..........10/09, 3/11
Aliila.............kp 21/28-54..........yk 6...........30..........-07,-09
Sanna-M........kp 20/29-31..........yk 2...........27.........12/07, 1/10
hemu2..........kp 20/?.................yk 2..........32..........07/07, 01/09

suhveli..........kp 16/27-30..........yk 4...........28..........9/08, 11/10
ViiruP...........kp 16/29-30...........yk 4..........24..........11/08, 10/11

Toive Pikkukolmoselle.kp 10/29-30.yk2...........?............ -05, -11
dita..............kp 8/29................yk 4...........30..........-07, -09
mammu991.....kp 4/?..............yk 7............21......... -09, -10
Tintti83..........kp 3/33..........yk 6...........29.........9/09, 3/11

Mamimamimami.kp -/-................yk 1...........29.......... -05, -07
keksipurkki....kp -/25-26.............yk 16.........25..........9/08, 11/10
Jenny90........kp -/-....................yk -............?...........

TAUSTAILIJAT:
Kettula..........27........... -08, -10




Plussannneet:
lokakuu
Pupurtti......yk 2
Alabama.....yk 1
Tillukas.......yk 5
amylee........yk 1
marraskuu
Äitikissa......yk 8
Terp...........yk 2
Äidin onni...yk 2
Toive3........yk 1
Kemai.........yk 3
Väpä08.......yk 1
joulukuu
liiisu............yk 5
Buster84......yk 1
Jennamaria..yk 1
Casper77.....yk1



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Joo, ei tästä enää erehtyä voi, tänään siis kp2/mitä lie sit? Vitutus alkaa laantua, mut ihmetys ei, miten ihmeessä jäi kierto 23päivään kun Ikinä ennen ei oo ollu, jotain häikkää jossain oltava? Viime kieroon nähden 10pv lyhyempi. Ei tajua... Vaan eipä sille minkään mahda, joulusiivoukset tässä päällä, sopii hyvin tähän mielentilaan.... :xmas:
 
Täällä sai malttamaton kaksi viivaa äsken apteekin testiin :heart: Ihan paras joululahja! Ei oo edes mikään haamu oikeestaan vaan aika selvä, vaik kiertopäivät ei huimat oo ja päiväpissasta tehty.

Jouluaatto aamuna meinaan ton toisen tost tehdä :) Toivotaan et kaikki menee hyvin ja syyskuussa sitten ois pikkunen maailmassa. Miten ihmeessä pystyn olla hiljaa joulun ettei kerrota kelleen :D

Tsemppiä uuteen kiertoon ainakin NuVe ja muillekkin. Kuulumisia odotellaan muilta loppukiertolaisilta :)

Nyt pitää aloittaa joulusiivous, pitää tulla heti kun kerkeää viel lukemaan lisää :)
 
Astre Ihanaa! Onnea onnea! :) Vitsit, tekis mieli itsekin aloittaa jouluaatto testaamalla, mutta en taida viitsiä.. Sit jos tuliskin nega niin menis vähän fiilikset.. :/ Mutta ihana uutinen sieltä suunnalta! :) :heart:
 
Onnea Astre! Onko sulla jotain raskausoireita? Itsekin luulin keskiviikkona että menkat alkaa kun tuli valkovuodon seassa pari pientä veriviirua. Sen jälkeen ei ole näkynyt mitään. Testiä en jaksais millään tehdä kun nega se on ollu niin monta kertaa. Esikoista yritettiin vuosi. En nyt usko raskauteen kerta kaikkiaan ollenkaan.

Hyvää joulua muuten kaikille ja plussarikasta vuotta 2013!
 
Kiitos :heart:

härkäneito, raskausoireita ei ihmeemmin viel tunnu muutakun palellu jonku verran ja lämmöt pysyn siel 37.3 suunillee, tissit oli tänään aavistuksen arat ja jotenki jännän oloset (ei oo ku vähän alle 3kk tän kakkosen imetyksen lopettamisest), oviksen jälkeisiä oireita oli vaan hetken ja normaalit pms oireet puuttu tält viimiselt viikolt. Ja jotenki oli vaan vahva tunne tästä? Meinasin jo eilen soittaa ja perua ens viikon gyne ajan, täytynee tos heti ekan arkipäivän se peruu :) Toivotaan sulle kuitenkin sitä plussaa kovasti myös :) Eihän se pakosti viel testis oo näkyn vaikka oisitkin raskaana.

Loppuillan mielessä pyörinyt aikamoinen sekameteli ajatuksia ja epäuskoa et oikeestiko nyt on tärppi käynyt :) Kun kerkes kuume nousta jo kovaksi tässä muutamana viimisenä kuukautena. Ja kun tää nuorimmainen ei helpolla saanut alkuaan.

Ihanaa joulun aikaa teille kaikille :heart: Kovasti plussia tähän pinoon!

Mun puolesta saa siirtää plussanneisiin, tullaan sit takas jos ei mee kaikki hyvin.
 
Täällä ristiriitaisin fiiliksin. Kp 26 laskujeni mukaan olis meneillään, kovasti tekis mieli hurauttaa apteekkiin hakemaan testi ja kokeilla tulisko siihen mitään. Mitään suurempia oireita ei ole, (tänään kai dpo10..) kovasti oottelen että jotain ilmestyisi. Eilen illalla venytellessä tuntui repivää kipua kohdulla, eilen illalla kokeilin kohdunnapukkaa, se oli tiukasti kiinni, kova ja vetäytyny pitkälle (just just yletin siihen..). Tää on ihan hölmöä, en koskaan aikasemmin ole edes viittiny mitään kohdunnapukkaa tutkia mutta nyt oli ihan pakko :D

Voi olla, että hurautan tänään apteekkiin ja teen varmaan huomen aamulla sitten sen testin. Ehkä. Muistaakseni apteekin oma testi on näyttäny mulle aikaisemmista raskauksistakin selkeät haamut ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt edes alkaa.. Sitä tietty toivon nytkin. Mutta katsotaan.. Palaillaan sitten huomenna asiaan JOS olen tehny sen testin. Pitäis varmaan malttaa vielä odotella muutama päivä.. Mutta minkäs sitä kärsimättömälle luonteelle voi..

Mites muut piinailijat? :)
 
suan ihanaa kun saat näin joulun vapailla jännäillä, vaikka silloin on aikaa miettiä mahdollisia raskausoireita ja aika menee hitaampaa, ainaskin näin mulla ois;) Ite malttaisin olla testaamatta jos ois työpäiviä, silloin on niin paljon tohinaa päivässä, mutta kotona lomaillessa en malttais oottaa vaan testaisin etukäteen:D Tsemppiä kovasti!!!

Nyt näyttää olevan useampi joka jännäilee juuri tähän aikaan, mikäs on muilla tilanne? Yleensähän ollaan saatu näihin "suma-aikoihin" ainaskin muutama plussa joten eiköhän siellä nytkin ole raskautuneita:)

Mulla alkaa ovisajat olemaan käsillä. Alavatsalla on ollut jo tuntemuksia muutan päivän ajan ja eilen illalla oli vähän enemmän. Luultavasti kuitenkin ovis on vasta muutaman päivän kuluttua. Tässä kierrossahan mulla ovis tulee kait tuonne tukospuolelle, mutta vielä en osaa alavatsan tuntemuksista varmaa sanoa, yleensä itse ovishetkenä olen hyvin tietoinen siitä kummalta puolelta irtoaa. Nyt oonkin jo asennoitunut siihen että tämä kierto jää jännäilyiltä väliin, harmittaa kyllä:headwall:

Meillä mies lähti raksalle, ja minä jäin tyttöjen kanssa kotiin. Mun siskoa aattelin kohta soitella käymään, jää meille varmaan yökskin. Olis mitä luultavimmin innoissaan mikäli lähtisin sen kans illalla baareilemaan kun sillä ikää 18-vuotta. Saapi nähä jos sitä innostuis bileillasta. Mulla on selkä vaivannu aikas paljon nyt jo useamman päivän, mutta eilen ja tänään tuntuu olevan jo paljon paremmassa kuosissa:)

Hyvää joulunjatkoa kaikille!:heart:
 
Tyhmätyhmätyhmä minä.. Hain sen testin, tarkoituksenani testata huomenna aamulla. No, en mä sitten malttanut vaan tein sen testin jo nyt, ehkä kahden tunnin pidättelyn jälkeen... Ja mitäpä muuta se olikaan kuin niin puhdas nega kuin olla ja voi. Voi elämä miten harmittaa! Ja kuin tilauksesta sitten alkoi juilimaan mahaa ihan hulluna, liekö täti sieltä tuloillaan.. Yleensä menkkakivut kyllä on alkanu samana päivänä kuin vuotokin... Ja nyt on siis kp 26 eli toivottavasti ei menkat nyt jo tule.. :(

Nyt mä jään odottelemaan tätiä.. Ja seuraavalle testille olen asettanu ajankohdaksi lauantaiaamun jos siihen mennessä ei täti ole saapunut. Sillon olis sitten kp 30.

Ihan tylsää. :/

Myönnän toki sen, että testasin ihan liian aikaisin (dpo10 oletettavasti..) ja vielä päiväpissasta. :/ Jos kierto sattuis olemaan nyt sen 32päivää, niin siihen nähden kp 26 on liian aikaisin testattu. Ja vielä apteekin omalla, joka ei ole edes herkimmästä päästä. Harmittaa, etten malttanu odottaa. Toisaalta nämä vatsan juilimiset ja selkäkivut jotka nyt vaivaa, voi enteillä tätiä. Tai sitten ei.. ;) Tää kipuilu on niin outoa, jomotteluja alavatsalla ja selässä ja navassa tunne että sitä revittäis sisään päin :D No, toiveikkain mielin katsellaan tämä kierto loppuun. Jos ei plussaa tule, niin ei mahda mitään.. Onhan kuitenkin vasta yk1.
 
Viimeksi muokattu:
Heippatirallaa! Tulin käymään ja lueskelemaan taas mitä tänne kuuluu :) ja onnea kauhean paljon plussanneille :heart: Täällä nyt ke kun vaihtui jo kellon mukaan :D on nyt siis kp15 alkanut. Nyt ei ole ollut mitään ovulaatio-oireita liekkö nyt kuukausi ettei sitä tule ollenkaan :ashamed: ja ovistikutkin näyttäneet tosi haaleaa/negaa eli voi olla että huippua ei nyt tässä kierrossa tule ja sitä mukaan ei varmaan ole kovin suuria toiveita plussaankaan mutta katsotaan nyt mitä aika tuo tullessaan. Itse menen loppiaisen jälkeen töihin takaisin ja juuri sillä viikolla pitäisi seuravaaksi kuukauden suosikkejen alkaa, ei kiva ei. Toivotaan että ne pysyvät poissa. =)
 
Kummasti sitä tulee mietittyä aina, että jos milloinkin tärppäis, että mikä olis laskettu aika. Ensimmäinen on syntynyt kesäkuun alussa ja toinen huhtikuun lopulla, niin varsinkin huhtikuussa syntyneen odotusaika oli suurimmaksi osaksi talvea. Oli tosi vaikea löytää lämpimiä vaatteita, jotka olis sopinut kun en raaskinut ostaa raskaustoppahousuja tai -takkia. Jälkeenpäin ajatellen olis kyllä kannattanut.:D

Haluaisin olla kesällä raskaana, kun saisi pitää kaikkia kivoja vaatteita, joissa maha näkyis. Vaikka varmasti sen mahan kanssa voi ollakin tukalaa..

Enkä kyllä nyt mitenkään tarkoita tätä niin, että oikeasti alkaisin laskea yrityskuukausi, kun sitäkään ei voi ikinä tietää miten tärppää! Kunhan vain haaveilen aikani kuluksi..:) Onko muilla ollut samanlaisia ajatuksia?
 
Heippa, täällä joululomaa vietetty rauhallisesti Leväten, syöden ja ulkoillen. Kp 24/29-31 ja koko aamun nipistellyt kipeesti mahaa. Odotan rauhassa ja testaan vasta jos menkat on myöhässä. :) nyt jatkan lomailua. Onnea kaikille joille on plussa tullut. Ja pahoittelut kaikille joille on täti ilmestynyt. <3
 
Oon mä miettinyt mikä mahtaisi olla laskettuaika jos tärppäisi :) Jos tästä kierrosta tärppi tulisi, niin laskettuaika olisi syyskuussa. Musta olis hienoa olla kesällä mahan kanssa (joo, joku sen kokenut voi olla eri mieltä) koska pääsisi kunnolla ylpeänä esittelemään mahaansa kun ei tarttisi sulloa itseään toppavaatteiden alle :D Meillä aikaisemmat lapset ovat syntyneet helmikuussa ja toukokuussa ja varsinkin helmikuun lapsen kohdalla oli kyllä kurja olla aina toppavaatteiden alla "piilossa".. Mulla tosin oli sillon sinänsä kiva tilanne, että ei tarvinnut ostaa mitään uusia toppavaatteita tms kun mahtui toppatakki viimeisilläänkin päälle. Vaikka tiukkaa vähän tekikin :D

Mä olen myös miettinyt oman kouluni suhteen, että mihin väliin olisi hyvä tärpin käydä. Elämää ei pitäisi suunnitella liian tarkkaan ja tiedän sen kyllä. Kuitenkin sitä tulee mietittyä mihin vaiheeseen opinnot jäisivät juuri sopivasti "tauolle". No, tähän asiaan ei kuitenkaan juuri pysty vaikuttaa ja otetaan vastaan mitä annetaan ja sitten sen mukaan suunnitellaan muita juttuja :)

Mä en oikeen tiedä jaksanko uskoa enää tärppiin tässä kierrossa. Tuntuu liian "oireettomalta". Katsotaan nyt kuitenkin suht toiveikkaasti tämä kierto loppuun, enää ei onneksi niin masenna niinkuin eilen. Olin eilen tosi harmissani siitä, että nega, todella puhdas sellainen, pamahti testiin. Eihän sitä koskaan tiedä, pakko pitää toivoa yllä niin kauan kunnes täti saapuu.
 
Kettula minä aina väliin kans lasken kalenterista viikkoja mietin milloin vauva syntyis jos raskaaksi tulisin. Nyt tosin tuo on jäänyt vähemmälle kun ei tämä raskaus nyt ihan heti alkanutkaan, ja saa nähä onnistuukokaan enää. Meillä on tytöt syntyneet kesäkuussa ja lokakuussa. Itse en enää haluais syysvauvaa, sillä pimeeseen vuodenaikaan mulla oli tosi raskasta yövalvojan kanssa. Mulla muutenkin syksy saa mielen alakuloseks, mutta onneks säännöllinen urheilu auttaa siihen, pienen vauvan kanssa se ei kuitenkaan heti ihan onnistu... Kesävauvan kans taas oli ihanaa! Hyvin jaksoi valvoa vaikka koko yön kun ulkona oli valosta ja päivisin oli ihana makoilla vauvan kanssa ulkona viltillä päivävarjon alla:heart: Ensin ajattelin että pidetään taukoa yrittämisestä sen aikaa että tuo vastasyntyneen aika ei osuis vuoden pimeimpään aikaan, mutta kyllä tässä nyt on kuitenkin yritystä jatkettu. Mikäli raskaaks nyt tulisin niin pitäis sitten raskausaikana yrittää pitää kuntoa hyvin yllä jotta liikkuminen onnistuis mahollisimman pian vauvan syntymän jälkeen:) Kaikkea sitä ehtii miettiäkin:LOL:
 
Täällä kanssa laskeskellaan laskettua aikaa, nyt jos tärppäis syntyis nuorimmaisen kanssa suunilleen samaan aikaan.. Olisin kyllä halunnut kesä tai kevät vauvan mutta kyllä syksykin käy. Toisaalta hyvä että saa raskausmahamakkarat sulloa takien ja huppareiden sisään piiloon ja saa kesällä masua esitellä. :) Mulla molemmat raskaudet ollut masun esittelyä kesälllä, ja ei sen tukalampaa ole ollut kun ilman mahaakaan. Hupatusta se tukaluus!
 
Samoin minäkin laskenut milloin olis laskettuaika. :heart: Sitten tulikin eilen ihan yllättäen se viiva tikkuun eli ovulaatio onpi käsillä, se tuntui nyt tässä kuussa vasemmalla ja kovin se sitten jomottelikin muutamia tunteja et ihan häijyä teki ja aika yllätys oli tuli niin nopeaa kun aijemmin on jomotellut monet päivät :O No mutta jatketaan taas ja palaillaan...
 

Yhteistyössä