KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT JOULUKUUSSA

Wandi: Sitä mäki mietin et oonko vaan näkevinään vi onko, mut kyl siinä vaan semmonen haalee viiva oli=/ Oon noit samoi testei tehny tossa jo aikasemmin kun on ollu epäilyksii, mut en oo koskaa ollu ees näkevinäni, en edes vauvakuumeisena. Hmh... Noh kattellaan mitä tapahtuu =)

Ja noist kierukkaraskauksista, mun käsittääkseni niit on kyl aika paljo loppujen lopuks :eek: Siskon kanssa juteltiin niin hää oli ainakin saanu sen käsityksen et niit sattuu aika paljon. Ja mitä nyt ite on lukenu niin onhan noita.
Mutta jos nyt ei niin ehkä helmikuussa kierukan poistoon, ollaan tässä vähän miehen kanssa juteltu asiasta.
Mulla ois 30.1 tatuointiaika, niin en ainakaan ennen sitä rupee sit tietosesti yrittämään, niin kauan ollu suunnitteilla se :D

Tästä tuleekin seuraava ongelma, mulla on molempien tyttöjen syntymäaika tatuoinnit käsissä, mihis se seuraava laitetaan :p
 
Iltaa kaikille! Täällä ensimmäiset raketit ammuttu lasten kanssa ja uutta vuotta otetaan vastaan rauhallisissa merkeissä. Lapsukaiset nukkuu ja pikkasen jänskättää heräävätkö kun kunnon räiske alkaa?!?

Kuulkaa, empä tiedä onko mun masuun muuttanut kukaan vuokralle kun tein testin kun tultiin kaupasta, se oli joku herkkä kasetti niin selvempääkin selvempi nega tuli!!! Emmä tajua enään prkl! :( Apteekin oma testi odottaa kaapissa, jonka ajattelin tehdä huomena aamupissasta. Jos sekin on nega niin eikun tätiä odottamaan! En kyl vaan ymmärrä miksi ne 2 predictorin testiä antoi selvän haalean viivan kun muut negaa?!?

No, seuraavina päivinä ollaan viisaampia.

 

Yhteistyössä