~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

Voiko tää olla??
On tooooosi haamuviiva.. Eilen tein varmaan kolme testiä, nyt aamulla yhden, kaikissa toooosi haalea viiva, värillinen kuitenkin. On jotain testejä, joita tilasin mammaksi.fi-sivuilta.
Oon tehnyt samoja testejä aiemminkin 6 kpl, joten viallisia noi kaikki neljä ei voi olla..
Mä en millään malttais odottaa montaa päivää... Onkohan toi vai ei???
Täytyiskö hakea apteekista joku "parempi" testi??


Kuva onkin muuten pikkuisen huono....
Toivottavasti saatte selvää =)
 

Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta :heart:



SUNNUNTAI 15.2.2009



mammamia82..........................kp 3/28........................yk
snowangel...............................kp 7/27........................yk 7
Toukotuuli................................kp 8/24-30.................. yk 3
aamukastetta..........................kp 10/28-32...................yk 5
Tatomira................................. kp 11/35.......................yk 2
kujakatit..................................kp 15/27-29..................yk 5....KOKS
memmiliini................................kp 17/30.......................yk 1
mervi-elina...............................kp 18/29.......................yk
Puuhaemmi..............................kp 19/25.......................yk ?
Jennyli......................................kp 22/32.......................yk
Justiina82.................................kp 22/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 23/33-36.................yk 1
P123....................................... kp 23/35.......................yk 3
Emmama..................................kp 25/29.......................yk 8
Sonja R....................................kp 26/29-33................. yk 2.....TAYS
Pakanamaan kartta.................kp 28/28-30..................yk ?
Indo.........................................kp 30/?......................... yk 2
Miukkelis..................................kp 39/?..........................yk 1
Piijuska-78...............................kp 50/28-30...................yk 1.....OYS
Babyporkkana..........................kp 56/28........................yk 5
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
Kahvilla.....................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk




Haamuilijat:
Miukkelis :heart:




Plussanneet 2008 ( ja ehkä jo aiemminkin ):
äippä 84, stoppis, nasu79, AnnaManna, kukikas, Isabel81, Narya, juska, Noomi, Äitee2, jontturi, Tintta80, sarbba, perämaan emäntä, aurinkoenergiaa, Adeliina, triine, Luminalle, Liina81,Silleri, Taotao-, Onnimanni84, mutzi81, Kielo81, Kukkahattu, Tulentyttö, Red Dragon, maitooo, äippä-80, MissMaisa, Pamu k, Jännä, CitrusHeights, TähtiTaika, aurinkomamma, sarabi, mammakoo, Mivi, Nonna-79, daizz, Niiskunen, leofis, Luppana, Mammutti-Mamma, sleeping, Iitanen, oinas74, Mehiläinen, Vaavimasu, enkeli05, Matonen, Tassutin, Mantelinkukka, Valon kantaja, Vanttu80, tinni, Katta2, Neitokeiju, Riemurasia/Molly Weasley, Salmiska, MiksiSiksi, Samppa77, linneaborealis, Käärme, päärynärouva, L3nen, Hudjuke, Irmeli09, Unelma3, ssihinä, Hellu77, mum84, Elriina, Hiljaisuus, ElämänIlo3, Metsätähti, Jellona84 :heart:

Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:



Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)


Plussa onnea kaikille!! :heart:





 
Miukkelis Oikein paljon onnea :heart: :flower: :heart: ihan selvä viivahan se siinä :D

Mä oonkin viime aikoina vieraillut täällä harvakseltaan,en oo oikein ees koneelle ehtinyt ja sit toiseks oon vähän yrittänyt irrottautuakin täältä,ettei täst ihan tuu mun maailma,mut nyt meillä ovis viikonloppu ja sitä yritetty hyödyntää ;) muuten meille ei mitään sen ihmeempiä kuulukaan.
:hug: kaikille vatsataudin kourissa painiskeleville!meillä se on jo onneksi voitettu tauti.
 
Varovainen onnittelu Miukkelis :) Kyllä se kieltämättä ihan plussalta näyttää :D :flower: :heart:

Meillä vietetään hiljaiseloa. Dpo:t on nyt 6 ja täytyy sanoa että toiveet ei ole mitenkään erityisen korkealla. Mitään sellaista oiretta ei ole että tuntuisi et nyt ollaan raskaana. Ei kyllä ollut silloinkaan kun kierrosta 1 tulin raskaaksi. Ei auta siis muuta kuin odotella. Mulla on muistaakseni kaksi raskaustestiä kaapissa. Jos siis rehellisiä ollaan niin veikkaan että testaan dpo 10 ja toisen sitten tarvittaessa dpo 14 kun silloin olisi illan viettoa.

Terveisin,
P123 ja dpo 6
 
En tiedä iloitsinko jo liian aikaisin :/ Hain apteekista tuollaisia liuska testejä, eikä se näyttänyt mitään. Huomasin, että tuo testi, josta on kuva, oli ns. herkkä testi, tämä liuska taas on "normi" testi..
Olisko ne kaikki neljä herkkää testiä voineet näyttää väärin????
 
Miukkelis varovaiset onnittelut :flower: :heart:
Minusta tuo testi on kyllä ihan selkee haamu eikä mikään viivanpaikka ainakaan!! =) Olikos sinulla epäselvää kierron pituudesta? Kiertosi kun on jo aika pitkällä!
Mä luulen ja uskon että viiva sinulla vielä vahvistuu+++++++++ :heart: R-hormonia on varmaan vaan vielä senverran vähän että ei näy kun tossa herkimmässä testissä. Odottele paripäivää niin varmaan näkyy jo apteekinkin testissä, apteekin oma on mun mielestä luotettava ja edullinen testi ;) Clearbluen testit näyttää myös aikaisin plussaa ja on hyviä...noi liuskatestit on yleensäkin vähän huonompia!
 
Miukkelis älä masennu, kyllä toi plussa on ja ei 4 testiä voi näyttää väärin. Tuossa kuvassa jossa sulla on herkkä testi ja viiva on aika haalea niin juurikin siksi se ei näy vielä positiivisena tuloksena testissä jossa on herkkyys korkeampi. Itse kun aloin kakkosta odottamaan niin tein hysteerisenä testejä koska olin saanut sitä ennen km:n..niin siis anyway, mulla näytti vasta reilun viikon päästä siitä kun olisi pitänyt menkat alkaa kunnon positiivista viivaa niin et se testiviiva oli kunnolla tumma. Sitä ennen tuli tommosia samanlaisia viivoja kuin sulla. Testaa parin päivän päästä uudelleen. Kyllä sulla on vauvanalku masussa ja kaikki menee varmasti hyvin. Iloitse nyt vain tosta plussasta. Ei siihen testiin toista viivaa tule jos hcg:tä ei elimistössä ole, ne sun edell. testit on näyttänyt ihan oikein. :heart: Onnea vielä kerran koko perheelle =)
 

Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta :heart:



MAANANTAI 16.2.2009



mammamia82..........................kp 4/28........................yk
snowangel...............................kp 8/27........................yk 7
Toukotuuli................................kp 9/24-30.................. yk 3
aamukastetta..........................kp 11/28-32...................yk 5
Tatomira................................. kp 12/35.......................yk 2
kujakatit..................................kp 16/27-29..................yk 5....KOKS
memmiliini................................kp 18/30.......................yk 1
mervi-elina...............................kp 19/29.......................yk
Puuhaemmi..............................kp 20/25.......................yk ?
Jennyli......................................kp 23/32.......................yk
Justiina82.................................kp 23/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 24/33-36.................yk 1
P123....................................... kp 24/35.......................yk 3
Emmama..................................kp 26/29.......................yk 8
Sonja R....................................kp 27/29-33................. yk 2.....TAYS
Pakanamaan kartta.................kp 29/28-30..................yk ?
Indo.........................................kp 31/?......................... yk 2
Miukkelis..................................kp 40/?..........................yk 1
Piijuska-78...............................kp 51/28-30...................yk 1.....OYS
Babyporkkana..........................kp 57/28........................yk 5
Poni06......................................kp ?...............................yk ?
Kahvilla.....................................kp ?...............................yk ?
saralia......................................kp..................................yk




Haamuilijat:
Miukkelis :heart:




Plussanneet 2008 ( ja ehkä jo aiemminkin ):
äippä 84, stoppis, nasu79, AnnaManna, kukikas, Isabel81, Narya, juska, Noomi, Äitee2, jontturi, Tintta80, sarbba, perämaan emäntä, aurinkoenergiaa, Adeliina, triine, Luminalle, Liina81,Silleri, Taotao-, Onnimanni84, mutzi81, Kielo81, Kukkahattu, Tulentyttö, Red Dragon, maitooo, äippä-80, MissMaisa, Pamu k, Jännä, CitrusHeights, TähtiTaika, aurinkomamma, sarabi, mammakoo, Mivi, Nonna-79, daizz, Niiskunen, leofis, Luppana, Mammutti-Mamma, sleeping, Iitanen, oinas74, Mehiläinen, Vaavimasu, enkeli05, Matonen, Tassutin, Mantelinkukka, Valon kantaja, Vanttu80, tinni, Katta2, Neitokeiju, Riemurasia/Molly Weasley, Salmiska, MiksiSiksi, Samppa77, linneaborealis, Käärme, päärynärouva, L3nen, Hudjuke, Irmeli09, Unelma3, ssihinä, Hellu77, mum84, Elriina, Hiljaisuus, ElämänIlo3, Metsätähti, Jellona84 :heart:

Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:



Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)


Plussa onnea kaikille!! :heart:






 
Hyvää alkuviikkoa kaikille :)

Meillä alkaa ovis lähenemään :) vihdoin ja viimein mieskin on ihan tosissaan ja oikeasti mukana vauvaprojektissa, vaikka sanoikin et jos mä otan kalenterin mukaan sänkyyn (eli puhun sanallakaan tärppipäivistä tmv.) seksiä ei tipu :D
Mulla kierto on aina ollut epäsäännöllinen, mutta jos itse laskisin niin musta ovis osuu pe-ens viikon ke väliselle ajalle jollekin päivällä, EHKÄ, kaksplussan laskurin mukaan se olis jo keskiviikkona mut en usko. Mutta, enpä mä siitä niin välitä, kun muutenkin ollaan aktiivisia niin varmasti osuu kohdalle, mikäli ovuloin :)

Tää on kyllä raivostuttavaa, alkukierron on ihan sellanen hyvä fiilis, mut kun kierron puoliväli lähenee alkaa väkisinkin pohtimaan, että koska ovis ja jos sen bongaa niin sitten alkaa se piinailu ja itsensä tarkkailu millon mistäkin oireesta.

Vauvan syntymän ajankohta. Itse oon aina sanonut, että alkuvuodesta (tammikuu paras kuukausi) mutta esikoinen on syntynyt huhtikuussa ja kuopus marraskuussa ja mä tykkäsin tosta marraskuusta ehdottomasti enemmän. Joulukuu on sellanen, et sillon en vauvaa tahdo syntyvän, jos saisi päättää (joulun takia) mut marraskuu olis oivallinen, heh syys-marraskuu ja sitten tammi tai helmi, kevät vauvaa en enää tahdo.
Nyt jännitän siis marraskuun puolesta ja se sopis mulle tosi hyvin, tahtoo talvivauvan :) Mutta tosiasiahan on se, että nyt vain on niin kauhea vauvakuume, että jos keväälle tärppäisi niin se olisi niin ilonen asia.
 
Tänään malttamattomana piti testata. Mutta negahan sieltä nyt pärähti. kp 27/n.30. ehkä joku viivanpaikka sinne tuli kummittelemaan. Testasin clear bluella. eihän se plussa nyt toki välttämättä vielä näkyiskään, mut on vaan muutenkin niin semmonen olo, et ei oo tärpänny..
 
Nyt se on sitten ihan selkeä plussa =) Soittelin tossa neuvolaankin ja mulla on hei ens viikolla jo aika, olin aikas hämmästynyt!!
Mutta toivotaan, että kaikki menee hyvin.... Luultavasti laskettu aika menee tuonne marraskuulle.. Katsoin kuopuksen neuvolakortista, että silloin plussan olen saanut 25.2.2005. Tyttö syntyi 15.11. Mulla tosiaan toi kierto on niin epäsäännöllinen kun vaan olla voi, niin ei oikein pääse kunnolla laskemaan sitä laskettua aikaa.. Mutta jokin suuntaa antava ainakin..
 


Onnea Miukkelis :hug: :heart: :flower:

Sonja R
ja itseasiassa kaikki - minä mukaan lukien;



Vaikka se pikkaisen vaikeeta on välillä...

:D

Terkuin P123 , dpo 7 ja ainoastaan menkkoihin viittaavia oireita :headwall:
 
miukkelis :flower: :heart: Huisisti Onnea!! Tarrasukkia myös!!

Toivosisin itselleni jo jotain merkkejä menkkojen alkamisesta, mutta ei mitään..No voisivat ehkä pois pysyä vielä huhtikuulle ,kun olemme lähdössä etelän aurinkoon lomaileen. Kummasti vauvakuume pysynyt aisoissa. Hyvä käydä täällä kuumetta lievittämässä ettei miehen tarvi koko ajan kuunnella. Hän kyllä tässä jo tuumaili ,että kun ollaan kaksi tervettä tyttöä saatu niin miksi pitää vielä kolmatta yrittää. No seuraava päivänä näytti kaupungilla millaisen tila-auto olisi meille sitten hyvä ,jos kolmonen vielä tulisi :) .

Jospa kömpisin tuonne miehen ja esikon kanssa peittoihin. Vauva nukkuu alkuyön pinniksessä ,mutta eka syötöllä tulee viekkuun. Aamulla ollaan aina kaikki neljä samassa sängyssä saman peiton alla :) .
 
Onnea miukkelis :flower: :flower: :heart:

Mä nyt pähkäilen millon on ovis ja mä en ymmärrä MIKSI kun se on sitten kun se on, vaikka kuinka monella laskurilla laskenut ( :LOL: ) ja ne antavat eri päiviä, tosin mulla kiertokin vaihtelee ja oon laskenut eri kierroilla, eri laskureilla jne. ja laskurit antaa päiviksi 18.2.-28.2. välillä mitä milloinkin riippuen laskurista, eli seuraavat kymmenen päivää aion olla hyvin aktiivinen sängyssä :D Millä sitä sitten pitää itsensä kurissa, ettei tee niitä testejä jo paljon aiemmin? kun miettii, että jos ovis olis huomenna niin periaatteessa vois testata jo tollon kun yhden laskurin mukaan on ovis... ei vaan, pitäis vaan olla kärsivällinen tonne maaliskuun puoliväliin niin ei ainakaan tuu turhia testejä tehtyä (joo, kärsivällisyys on toinen nimeni, not...!)

mut joo, kait mä tästä yritän uppoutua töiden pariin, jos vaikka hetken pystyis aatteleen jotain muuta.

Oli muuten eilen lasten kanssa keskustelua, kuopus kysyi "onko meille tulossa ihmisvauva" köh... mitäs tuohon sitten vastaa? kun yrityksessä on, mutta ei sitä voi sanoa ja ei voi sanoa, että ei, kun kuitenkin toiveissa on. Heh, köhittiin siinä miehen kanssa ja vaihdettiin puheenaihetta :LOL:
 

Yhteistyössä