~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

Onnea suzu[/b]lle!!!! Toivottavasti voin itsekin tuon tulla näyttämään tänne joku päivä...


Meillä esikoinen alkoi yöllä oksentamaan. Nukkuivat tytön kanssa meidän sängyssä ja sinnehän se unisena tuli.. Kiva :/
Tuolla päiväkodissa ja eskarissa sitä nyt on taas liikkeellä.
Ja ihan varmaan taas käy kaikki läpi :/

Mutta yritystä oli taas eilen saunailun päätteeksi. Tosin ainakaan nuo ovistestit eivät mitään kovin lupaavaa ole nyt tässä loppuviikolla näyttäneet, mutta yritystä ei puutu =)
 
teinkin jo tänään ihan huvikseni ovistestin. siihen tulikin yllättäen jo lähes samanvahvuiset viivat |O odottelin ovista vasta tonne loppuviikkoon.. en mä tiä miten se pitäs tulkita, kun testiviivan toinen reuna oli ihan tumma ja toinen reuna haaleempi. ymmärsiköhän kukaan mitä tarkotin!? :D onneks tuli eilenkin jo peittoja heiluteltua ;) täytyy testailla aamusta vielä uudelleen, et vahvistuisko se siitä vielä..
 
Moikka!
Onnea Suzu1981 Plussasta =)
Ja uusia oli jälleen ehtinyt tulla. Tervetuloa!
Meillä on nyt häät juhlittu ja nyt sitten sais se vauva tulla :) En tiiä miten kävi, saatiinko ovis käytettyä hyväksi. Ei ihan ajoitus tainnut osua kuitenkaan kohdalleen...mutta katsotaan tuossa jonkin ajan kuluttua kuin kävi. Sithän se selviää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sonja R:
teinkin jo tänään ihan huvikseni ovistestin. siihen tulikin yllättäen jo lähes samanvahvuiset viivat |O odottelin ovista vasta tonne loppuviikkoon.. en mä tiä miten se pitäs tulkita, kun testiviivan toinen reuna oli ihan tumma ja toinen reuna haaleempi. ymmärsiköhän kukaan mitä tarkotin!? :D onneks tuli eilenkin jo peittoja heiluteltua ;) täytyy testailla aamusta vielä uudelleen, et vahvistuisko se siitä vielä..

Mä olen kans testaillut joka päivä. Tosiaan alkuviikosta näkyi vahva viiva, ilmeisesti mulla ovis oli viime viikonloppuna, jolloin en vielä testaillut..
Koska nyt testeissä ei näy oikein mitään, kuin se yksi vahva viiva...
Onneksi kuitenkin me hommailtiin viime sunnuntaina, viikolla kun ei paljoa miehen kanssa nähty.
Mutta täytyy seurailla tilannetta.
Eilenkin vähän treenailtiin, vaikkei ne testit mitään näyttäneetkään... Tänään on liian väsynyt, kun yön sai valvoa oksentavan lapsen kanssa...
 
Onnea Suzu :) :)

Mä jännäilen jos itse saisin tulevana lauantaina saman :) kierrosta/kiertopäivistä ei hajuakaan, mutta sillon on dpo 13 jos lääkäri oli oikeassa ovulaation suhteen (epäilen suuresti) joten eikös sillon jo pitäisi näkyä jos olisi jotain, mitä näkyisi?

Mut nyt silittämään ja sitten nukkumaan ja valmistautumaan huomiseen työpäivään :)
 



TIISTAI 3.2.2009

mervi-elina...............................kp 6/29.........................yk
Jennyli......................................kp 10/32.......................yk
Justiina82.................................kp 10/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 11/33-36.................yk 1
P123....................................... kp 11/35.......................yk 3
Emmama..................................kp 13/29.......................yk 8
Sonja R....................................kp 14/29-33................. yk 2.....TAYS
Pakanamaan kartta.................kp 16/28-30..................yk ?
Indo.........................................kp 18/?......................... yk 2
Toukotuuli................................kp 19/28-30.................. yk 2
snowangel...............................kp 22/27........................yk 6
Miukkelis..................................kp 25/?..........................yk 1
aamukastetta..........................kp 29/28-32...................yk 4
kujakatit..................................kp 32/27-29...................yk 4.....KOKS
Piijuska-78...............................kp 38/28-30...................yk 1.....OYS
Babyporkkana..........................kp 44/28........................yk 5
Tatomira.........................................................................yk 1

Haamuilijat:



Plussanneet 2008 ( ja ehkä jo aiemminkin ):
äippä 84, stoppis, nasu79, AnnaManna, kukikas, Isabel81, Narya, juska, Noomi, Äitee2, jontturi, Tintta80, sarbba, perämaan emäntä, aurinkoenergiaa, Adeliina, triine, Luminalle, Liina81,Silleri, Taotao-, Onnimanni84, mutzi81, Kielo81, Kukkahattu, Tulentyttö, Red Dragon, maitooo, äippä-80, MissMaisa, Pamu k, Jännä, CitrusHeights, TähtiTaika, aurinkomamma, sarabi, mammakoo, Mivi, Nonna-79, daizz, Niiskunen, leofis, Luppana, Mammutti-Mamma, sleeping, Iitanen, oinas74, Mehiläinen, Vaavimasu, enkeli05, Matonen, Tassutin, Mantelinkukka, Valon kantaja, Vanttu80, tinni, Katta2, Neitokeiju, Riemurasia/Molly Weasley, Salmiska, MiksiSiksi, Samppa77, linneaborealis, Käärme, päärynärouva, L3nen, Hudjuke, Irmeli09, Unelma3, ssihinä, Hellu77, mum84, Elriina, Hiljaisuus, ElämänIlo3, Metsätähti, Jellona84 :heart:

Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:



Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)


Plussa onnea kaikille!! :heart:





 
Ihanaa Jennyli, Kiitos =)



Täällä ei ihmeitä - ovista odotellessa ja lapset kipeinä. Tyttö on ollut jo viikon kuumeessa ja pojalla alkoi vasta tänään... Pitkä rupeema siis vielä edessä...

Terkuin P123 ja kp 11/35 ja yk2
 

Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta :heart:



KESKIVIIKKO 4.2.2009


mervi-elina...............................kp 7/29.........................yk
Jennyli......................................kp 11/32.......................yk
Justiina82.................................kp 11/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 12/33-36.................yk 1
P123....................................... kp 12/35.......................yk 2
Emmama..................................kp 14/29.......................yk 8
Sonja R....................................kp 15/29-33................. yk 2.....TAYS
Pakanamaan kartta.................kp 17/28-30..................yk ?
Indo.........................................kp 19/?......................... yk 2
Toukotuuli................................kp 20/28-30.................. yk 2
snowangel...............................kp 23/27........................yk 6
Miukkelis..................................kp 26/?..........................yk 1
aamukastetta..........................kp 30/28-32...................yk 4
kujakatit..................................kp 33/27-29...................yk 4.....KOKS
Piijuska-78...............................kp 39/28-30...................yk 1.....OYS
Babyporkkana..........................kp 45/28........................yk 5
Tatomira.........................................................................yk 1


Haamuilijat:





Plussanneet 2008 ( ja ehkä jo aiemminkin ):
äippä 84, stoppis, nasu79, AnnaManna, kukikas, Isabel81, Narya, juska, Noomi, Äitee2, jontturi, Tintta80, sarbba, perämaan emäntä, aurinkoenergiaa, Adeliina, triine, Luminalle, Liina81,Silleri, Taotao-, Onnimanni84, mutzi81, Kielo81, Kukkahattu, Tulentyttö, Red Dragon, maitooo, äippä-80, MissMaisa, Pamu k, Jännä, CitrusHeights, TähtiTaika, aurinkomamma, sarabi, mammakoo, Mivi, Nonna-79, daizz, Niiskunen, leofis, Luppana, Mammutti-Mamma, sleeping, Iitanen, oinas74, Mehiläinen, Vaavimasu, enkeli05, Matonen, Tassutin, Mantelinkukka, Valon kantaja, Vanttu80, tinni, Katta2, Neitokeiju, Riemurasia/Molly Weasley, Salmiska, MiksiSiksi, Samppa77, linneaborealis, Käärme, päärynärouva, L3nen, Hudjuke, Irmeli09, Unelma3, ssihinä, Hellu77, mum84, Elriina, Hiljaisuus, ElämänIlo3, Metsätähti, Jellona84 :heart:

Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:



Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)


Plussa onnea kaikille!! :heart:





[/quote]

 
Tervehdys vaan! :wave: Täällä elellään tädin jälkeistä aikaa. Hiukan tylsää odotella! :eek:
Jotenkin olen nyt toiveikas, että tämä helmikuu on nyt se plussakuu. Kierto oli sopivan pituinen ja tätikin vieraili just sen 5 päivää. Ei ylimääräisiä vuotoja ja tiputteluita. Mutta, mutta...? Katsellaan ja odotellaan.

Nyt täytyy sulkea netti ja täytynee keskittyä opintoihin. Vielä olisi tekemistä ja tämä helmikuu on armon aikaa. Ei auta kun ryhtyä hommiin!

Plussatuulia kaikille! :whistle: :heart:
 
Hiljaista on. Tässä meidän pinossa ja omalla vauvarintamalla.

Ovulaatio tässä lähestyy eli into pitäisi nousta huippuunsa. Vauva-ajatukset ovatkin kovasti päässä pyörineet, mutta läpikahlatut hutikierrot ovat vieneet "tekemisen ilon". Melkein ahdistaa "pakkoseksi" oikeana päivänä. Muuten kyllä tekisi mieli, mutta kun tietää, että on "pakko", ei huvittaisi yhtään. Jotenkin kurjaakin ajatella, että lapsi, rakkauden hedelmä, olisi väkisin väännetty eikä rakkauden sivutuote. Menikö nyt vähän turhan dramaattiseksi :) Noh pari päivää taitaa vielä olla aikaa intoa kerätä. Sattuu ovulaatio sopivasti viikonlopulle niin ei ainakaan pitäisi ajasta jäädä kiinni.

Varmaan tähän haluttomuuteen on osa syynä se, että olen aivan järkyttävän väsynyt. En muista koskaan olleeni tälla tavalla väsynyt edes lasten ollessa vauvoja. Väsyttää niin, että yölläkin herään paniikkiin siitä, että en jaksa seuraavaa päivää kun väsyttää. Luulen, että tämä on jonkinlaista loppunpalamista pitkän työstressin jälkeen. Vaikka luulen, että kyse on ohimenevästä jutusta, mietityttää myös tämä oma ajatuksen juoksu. Väsyttää ihan kamalasti ja silti haaveilen kolmannesta. Onko kovinkaan järkevää :LOL: Tätä kuumetta tosin on ollut jo kohta vuoden päivät ja väsymys vasta ensimmäistä kuukautta.

Sellaista tänne siis. Tiivistetysti voihan |O Taitaa olla muitakin ovulaation odottajia listalla, tsemppiä kaikille ja koetetaanhan olla aktiivisia :)
 

Jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta :heart:



TORSTAI 5.2.2009




Tatomira................................. kp 1/35..........................yk 2
kujakatit..................................kp 5/27-29....................yk 5....KOKS
memmiliini................................kp 7/30.........................yk 1
mervi-elina...............................kp 8/29.........................yk
Jennyli......................................kp 12/32.......................yk
Justiina82.................................kp 12/29-31.................yk 3
Pikkarainen..............................kp 13/33-36.................yk 1
P123....................................... kp 13/35.......................yk 2
Emmama..................................kp 15/29.......................yk 8
Sonja R....................................kp 16/29-33................. yk 2.....TAYS
Pakanamaan kartta.................kp 18/28-30..................yk ?
Indo.........................................kp 20/?......................... yk 2
Toukotuuli................................kp 21/28-30.................. yk 2
snowangel...............................kp 24/27........................yk 6
Miukkelis..................................kp 27/?..........................yk 1
aamukastetta..........................kp 31/28-32...................yk 4
Piijuska-78...............................kp 40/28-30...................yk 1.....OYS
Babyporkkana..........................kp 46/28........................yk 5



Haamuilijat:





Plussanneet 2008 ( ja ehkä jo aiemminkin ):
äippä 84, stoppis, nasu79, AnnaManna, kukikas, Isabel81, Narya, juska, Noomi, Äitee2, jontturi, Tintta80, sarbba, perämaan emäntä, aurinkoenergiaa, Adeliina, triine, Luminalle, Liina81,Silleri, Taotao-, Onnimanni84, mutzi81, Kielo81, Kukkahattu, Tulentyttö, Red Dragon, maitooo, äippä-80, MissMaisa, Pamu k, Jännä, CitrusHeights, TähtiTaika, aurinkomamma, sarabi, mammakoo, Mivi, Nonna-79, daizz, Niiskunen, leofis, Luppana, Mammutti-Mamma, sleeping, Iitanen, oinas74, Mehiläinen, Vaavimasu, enkeli05, Matonen, Tassutin, Mantelinkukka, Valon kantaja, Vanttu80, tinni, Katta2, Neitokeiju, Riemurasia/Molly Weasley, Salmiska, MiksiSiksi, Samppa77, linneaborealis, Käärme, päärynärouva, L3nen, Hudjuke, Irmeli09, Unelma3, ssihinä, Hellu77, mum84, Elriina, Hiljaisuus, ElämänIlo3, Metsätähti, Jellona84 :heart:

Vuoden 2009 plussat:

Suzu1981 :heart:



Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat kolmoskuumeilijat!
(Anteeksi jos poistin jonkun vielä mukana olevan, vinkki vain niin pääset mukaan)


Plussa onnea kaikille!! :heart:







 
Tervetuloa memmiliini :wave:

Pikaista paranemista kaikille joiden perheissä on sairastelua! :hug: Itse juuri flunssataudista toenneena, kiersi koko perheen mummua myöden!!

Emmamma
tiedän tunteesi :hug: Kun yrityskiertoja alkaa olla useampi niin kyllä se väkisinkin alkaa mennä 'pakko' seksiksi ja se tietty tunne ja spontanisuus siitä häviää :/ Toivottavasti saisitte kuitenkin oviksen hyödynnettyä ja pienen kyytiläisen matkaan mukaan+++++++++++ :heart:

mervi-elina toivotaan että tämä helmikuu olisi oikein hedelmällinen kuukausi ;) :heart:

Hiljaista tässä pinossa tosiaan on tällähetkellä :whistle: Liekö kaikilla tylsä alkukierto meneillään tai sitten sairastelua?! Mutta eiköhän tässä kevään mittaan taas tämä pinokin virkisty ;) :D

).( Toiveet oviksen suhteen alkaa herätä, tosin en haluaisi liikaa innostua asiasta joka on täysin epävarmaa mutta kuitenkin ;) Tulevan oviksen merkkejä on kuitenkin ilmassa ja km jälkeen halut on olleet ihan pilvissä :whistle:
Ovistestejä tilasin vissiin 3kk:ksi ja odottelen josko tänään tulisivat...odotellaan ja toivotaan parasta :heart:

Olen menossa iltavuoroon ja nyt täytysi yrittää kai tehdä jotain kodin hyväksi...jumitun niin helposti vaan tähän koneen ääreen :whistle: :D

:wave:
 
Päivää päivää :) kovin hiljainen on tämä pino ollut, mutta jotain oli sentään tullut :) itsellä viime yönä tuli kylään kauan toivottu ja odotettu täti ja mä olin ihan innoissani herätessäni yöllä siihen :) :) :)
Eli nyt voi mun kohdalle laittaa kp1/35 (toi kierto nyt on aika optimistinen, et se olis todella toi, mut toi sen pitäis olla) ja yk 2

Mutta tosi hyvillä mielin oon menossa uuteen kiertoon, jos olisi nyt jo tullut plussa olisin sitä vähän ihmetellyt. Me mennään ihan tjottailulla, ovislaskurin tosin kävin jo katsomassa, mutta mulla se harvemmin pitää paikkansa. Mutta nyt edelleen tylsää alkukuukautta ja mä fiilistelen kuukautisteni kanssa :)
 
No niin. Jos jaksaisi hieman kirjoitella kuulumisia.

Meillä todellakin on tyttö nyt ollut 8 päivää kuumeessa ja poika on nyt 2 vai 3. päivää. Sitten kun yrittää hoitaa lapset kotona, tehdä työt ja muut normaalit rutiinit niin pikkaisen alkaa väsyttää. Lääkäri totesi olevan influenssaa.

Itselläni nyt kp 13 ja ajattelin käyttää nuo vikat O tikut tässä kierrossa. Niitä on 5 jäljellä. Harkitsin hieman että tekisin jtp silläkin riskillä että ovis jää bongaamatta. Tosin nuo GB:n digitikut lupaavat 99% varmuudella näyttää kierron 2 hedelmmällisintä päivää, joten periaatteessa toiselle päivälle pitäisi osua plussa.

Tikuttelu on sinänsä turhaa, koska tästä eteenpäin vaakamamboillaan jtp kunnes lämmöt nousee. Tai oikeastaan mamboillaan aina kun on mahdollisuus - mies lähtee tänään laivalle 2 vrk ja ensi viikolla minä olen työreissussa 2vrk ja juuri kun on kriittiset hetket menossa!

Ilmeisesti tästä sairastelusta ja väsymyksestä johtuen minulle on tullut lievä "lama" tässä kuumeilussa. Mielessä on käynyt omituisia ajatuksia kuten "onkohan kolmannen tekeminen viisasta", "mistä nämä isommat lapset jää paitsi kun kolmas rääpäle tulee taloon" ja "nyt elämä on kuitenkin jo melko helppoa", tai "eihän se nyt niin kauheaa ole jos se ei ihan heti tärppäisikään". Veikkaampa että tuo on ihan ohimenevä mielenhäiriö ja kohta hyper kuume palaa entistä kovempana. :D Jatkamme siis harjoituksia normaaliin tapaan.

Onnea tatomira puolukkapäivistä (olipa outoa onnitella niistä).

Ja katelin että snowangel on taas piinailemassa - meneekö teilläpäin aika jotenkin nopeammin, kun tuntuu että itse olen aina tässä tylsässä vaiheessa? :)

Terkuin P123 * pitää laittaa kello muistuttamaan että keretään siementämään kun mies on herännyt yövuoron jäljiltä ja ennen kuin se lähtee reissuun* :LOL: Kukas puhuikaan siitä pakkoseksistä :LOL:
 

Yhteistyössä