Kolmatta lasta "yrittävät"

Meillä myös kolmas toiveissa :heart: Nyt kp 5/?.

Meille oli se kolmas jo tulossa, mutta jouduimme raskauden keskeyttämään heinäkuun lopulla, kun ei pienellä ollut elinmahdollisuuksia :'( Nyt sitten yritetetään uudestaan, vaikka menetys onkin nyt koko ajan mukana takaraivossa. Eli ekat kuukautiset on nyt pidetty ja kierrosta ei siis osaa sanoa tuollaisen jälkeen, mihin asettuu.

Meillä on onneksi nuo ihanaiset poika -01 ja tyttö -04, jotka pitää huolta siitä että tohinaa riittää :heart:
 
Stoppis :hug: menetys on aina menetys, mutta onneksi aika auttaa. Ihanaa että meitä on tullut lisää. Mulla on tänään kp28/28-(34). Tätiä ei näy mutta jos kierto onkin sen 34 ei ole tärpännyt. Terolutin pitäis pitää se kierto 28 joten peukkuja. Tässä kierrossa en ole stressannut koko asiaa ja muutenkin olo on seesteisempi. Heinäkuisen keskenmenon jälkeen on olo rauhoittunut, onneksi.
 
Kokeillaans onnistuuko pinotus, korjailkaa jos tulee mokia ;) ...

Sunnuntai 2.9.2007

sarbba......................................5/26-30
stoppis......................................5/?
Isebel81...................................10/35
kukikas.....................................27/?
singa.......................................28/28-34
 


Maanantai 3.9.2007

sarbba......................................6/26-30
stoppis......................................6/?
Isebel81...................................11/35
kukikas.....................................28/?
singa.......................................29/28-34
[/quote]


Onkos singa testaillut? ++++ :whistle: Entäs kukikas? :wave:


Sisuli, tervetuloa joukkoon sitten kun päätätte yritykseen ryhtyä, pidetään täällä sulle paikkaa! =)

 
Onnittelut Singa :flower: Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti :)

Kiva kun Stoppis olit jo ehtinyt jo listata meitä...
Ihme menkkajuilintaa alavatsalla, jokohan kohta muka olis ovis? Näin aikaisin? Sama tunne oli viime kierrossakin, en vain muista mikä kp oli menossa.

Kirjoittelen myös tuolla Syysvauvaa -08 toivovien pinossa, mut toiveessa olisi ehkäpä jo kesävauva :) No sitähän saapi toivoa :)
 
Torstai 6.9.2007

sarbba......................................9/26-30
stoppis......................................9/?
Isebel81...................................14/35
Red Dragon..............................18/34
kukikas.....................................31/?
Elriina.......................................28/28-29
äippä 83....................................30/28
salmiska..............................................??/??

Toukovauva 2008: singa (kp. 29/28-34)
 
Heissan. Mä tein vielä varmistustestin tänään ja kyllä se oli jo vahva viiva. Kiitos kun joku jaksaa listata. En ole vielä uskaltautunut toukovauvojen listalle. Kaippa pikkuhiljaa. ELRIINAlla jännät paikat+++++ :flower: tuulia
 
onhan meitä jo kiva poppoo :)

Mites Kukikas, missä mennään? Elriinalle pidän peukkuja!

Täällä sen kummempaa, eilen tuli pupuiltua mut tällä viikolla tuskin enää ehditään kun on vaikka millaista menoa kummallakin :| Mut niinhän täs oli tarkoituskin etten pidä kauheeta haloota mahd. oviksesta, sitä vain niin helposti pettyy jos/kun ei tärppiä tulekaan :ashamed:
 
Täällä kans kovasti kolmatta toivotaan. Nyt lapset -03 ja -05. Kuukautiset ollut aina hieman epäsäännölliset, mutta on jotenkuten tullut joka kuukausi. Kuukauteen ei ehkäisyä, ja nyt n. 2vk menkat myöhäs. Tein testinkin viikko sitten mutta negaa näytti. :(
 
:wave: tämä tahtoo kans mukaan... kovin usein en välttämättä ehdi kirjoitella, mut lukemassa käyn teidän juttuja päivittäin :) Meillä ennestään ihanat prinsessat -03 ja -05... Nyt toiveissa se pikku- kolmonen ja poika tietenkin ;) Kp 30/29 ja yk.7...
 
Täällä kp 31/?.Olo normaali,ei mitää tuntemuksia...Ärsyttää!No oottelen tuonne 40 päivän tienoolle ja taidan sitten jos ei puolukkapäivät ole tulleet tehdä testin.
Singa;ONNEA ja jarrusukkia :flower:
Meillä muu porukka nuhassa,potilaita hoitaessa mennyt aika.Onneksi alkaa jo helpottaa.Pienin valuu vielä räkää kunnolla.
Toivotaan tärppejä kaikille.
 
Perjantai 7.9.2007

sarbba......................................kp 10/26-30
stoppis.....................................kp 10/?
Isebel81...................................kp 15/35
Red Dragon..............................kp 19/34
Elriina.......................................kp 29/28-29
äippä 84...................................kp 31/29
kukikas.....................................kp 32/?
salmiska...................................kp ??/??


Plussanneet :heart:

Toukovauva 2008: singa (kp. 29/28-34)


 
lady of the lake
Tästä kolmanteen lapseen päätymisestä vielä, kun itse olen kovasti asiaa pähkäillyt ja meillä mieskin on kyllä asiassa mukana, mutta molemmat ollaan sitä mieltä ettei vielä niin...Oletteko miettineet taloudellisia asioita kolmanteen lapseen liittyen?Että "onko varaa" kolmanteen lapseen? Eilen seurailin toisella palstalla kovaa kädenvääntöä asiasta, onko ihmisillä varaa tehdä lapsia ja kuka "saa" tehdä useamman lapsen jne...

Itse olen varman päälle eläjä kovastikin taloudellisten asioiden suhteen ja tietenkin sitä tulee tuommoista ketjua seuratessaan mietittyä monenlaista.Uskotteko, että kolmannella lapsella voi olla talouteenne niin suuri vaikutus ettei siihen olisi varaa?Mikä muuttuu kodissanne tämän lapsen myötä?
Siinäpä se kysymys onkin.Linkitän sen nyt teille rohkeille jo kolmatta yrittäville ;) Itse kun palstailen vielä tuolla "kolmannesta haaveilevat, mutta ei vielä ajankohtainen"-ketjussa.
 

Yhteistyössä