kolmatta odottavat?

juu,on kyl yö ja päivä. ekan kerran mulla tullut tämä pahoinvointi ei edellisissä raskauksissa ollut ollenkaan. aina ihmettelin sitä kun monet puhu kuinka on huono olo ja ehkä pidin sitä vähän liiottelevana juttuna mut olen kyl täysin väärässä ollut :ashamed: mut nyt on on alkanut vähän helpottaa olotila :)
 
Täällä myös kolmatta odotellaan toukokuulle syntyväksi. Esikoinen oli poika ja keskimmäinen tyttö. Tämä kolmas raskaus menee samalla "kaavalla" kuin ensimmäinenkin. Sain ultrasta vahvistuksen, että poika tulossa. Millä ikäerolla teillä on sisarukset?
 
Täälläkin odotellaan kolmatta, rv 26+1. Kaksi tyttöä ennestään (01/04 ja 11/06), ja tytöksi veikkaan tätäkin, ultrassa jalat ristissä, eikä ainakaan poikamaisia ulokkeita näkynyt. Joten joko tulossa on 3. prinsessa tai ujo pieni prinssi. Raskaudet ovat olleet samaa kaavaa kaikki, joskin rankempaan päin menneet joka kerran. Pahat olot, liitoskivut ja harjoitussupistukset koettu, tällä kertaa alkoivat jo kaikki rv5+... No, kyllähän tämän kestää kuitenkin, en helpommaksi kuvitellutkaan... ;)
 
Meillä myös odotetaan kolmatta, kylläkin seiskaviikko vasta menossa. Turvotusta on ollut nyt ehkä vähän enemmän kuin aiemmissa raskauksissa, mutta muuten on mennyt samaan viisiin kuin muistelen aiemminkin menneen tähän asti. Meillä on ennestään -03 ja -05 syntyneet tytöt.
 
kävin tänään labrassa verikokeissa,voi että mä inhoon pistämistä :'( kyllä oli taas suontenhakua hoitajalla. no nyt ei sit tarvii vähään aikaa taas pistää :) iloista päivää kaikille!
 
Kolmas tännekin tulossa... "Kaksoset" -03 tyttö ja poika löytyy... Eli seitsemän vuotta tulee eroa... Erilainen raskaus tämä on todella, pahoinvointineen kaikkineen... Nyt toiveissa olisi lisää mahdollisimman pienellä ikäerolla, jos vielä suodaan...
 
Kolmatta odotetaan syntyväksi, tällä hetkellä rv 30. Kaksi aiempaa tyttöä, ja täytyy sanoa että tämä raskaus on ollut kaikinpuolin erilainen. Pahoinvointia ja kuvotusta joitakin ruokia kohtaan vieläkin. Nyt sitten vielä ennenaikaiset supistukset. Voimia kaikille!
 
hyväsetti! toiv.pahoinvointia ei tule,sillä se on hirveetä. itelläni ei taas edellisissä odotuksissa ollut, mutta tässä odotuksessa koin uuden asian (pahoinvoinnin) joka aamu ja ilta se alkaa päivällä vähän parempi.
 
Oisko tämä kuitenkin se meidän oma pino? Tuntuu oudolta olla tuolla, missä on myös ekaa odottavia. Ne jutut on jo ikäeronkin ja tietysti elämäntilanteenkin takia niiiiiiin erilaisia...
Täällä näemmä on tuolta meidän kolmosen pinkasta porukkaa muutenkin ja lisääkin sais tulla... :)

Eli

Wandii...............la 26.9..................LKS.................30v...........poika 02, poika 04
 
Wandiin perässä kolmosta kuumeilevista mukaan hiipii Epeti. :)

Laskettu aika osunee tuonne samoihin aikoihin Wandiin kanssa. Ikää mulla 27 vuotta ja meiltä löytyy 09 syntyneet kaksoset. Yllätysraskaus tämä oli, ihan näin pienellä ikäerolla ei pitänyt kolmea tehdä. Onnellisia ollaan kuitenkin asioiden saamasta käänteestä. Vähän tätä on vielä vaikea uskoa, mulla on ihan yhtä vähän oireita kuin kaksosistakin. Ehkä yritämme jokusen viikon päästä käydä yksityisellä kurkkaamassa, onko ketään kyydissä. Ja että montako siellä on kyydissä! :LOL:

Olisko kellään innostusta ruveta pitämään pinoa? Itsekin voisin kokeilla, mutta en tiedä kuinka usein täällä hullunmyllyssä ehtii päivittelemään... :whistle:
 
Kyllä mie voin olla ainaki apuna Epeti, ja muuten onnea hurjasti!
Ihan ylläri teille sattui. Näin se elämä yllättää. :heart:
Pitää houkutella muutkin tuolta kolmosia tekevistä tänne, kun tuttuja jo ennestään. :)

Joten alkakaahan laittamaan tietoja, minä jo omani viskasi, niin kerätään pinoksi:
Nimimerkki........laskettu aika........Synnytyssairaala..........Ikä.......Edelliset lapset ja syntymävuodet
 

Yhteistyössä