Kolme somalia joukkoraiskasi tytön Vantaalla! Nyt äänestämään persuja!

  • Viestiketjun aloittaja Ei vihervasemmistolle
  • Ensimmäinen viesti
ggggg
Ei ole keksitty, muuten poliisi kiistäisi asian. Vaalien takia vaan hyssytellään, etteivät persut saisi liikaa ääniä.

Tapanilan joukkoraiskauksenkin syyte nostamatta vaalien takia.
 
"huoh"
Mä oon niin poikki mutta pakko päästä äänestämään. Onneksi on vielä aikaa iltaan asti. voinko laittaa pipon jos en jaksa pestä tukkaani? Ei tuolla nyt niin kamalan lämminkään ole...
 
virhea
[QUOTE="huoh";30785013]Mä oon niin poikki mutta pakko päästä äänestämään. Onneksi on vielä aikaa iltaan asti. voinko laittaa pipon jos en jaksa pestä tukkaani? Ei tuolla nyt niin kamalan lämminkään ole...[/QUOTE]

Voi laittaa kunhan ei laita burkhaa, pitää tunnistaa kasvot.
 
UUTISANKKA!
"Sosiaalisessa mediassa jaetaan vääräksi osoittanutta tietoa, jonka mukaan Vantaalla olisi kolmen miehen toimesta perjantaina 17.4. 2015 joukkoraiskattu nuori nainen. Kirjoitusten mukaan teko olisi tehty lenkkipolun varressa. Kaksi tekijöistä olisi kirjoitusten mukaan jo saatu kiinni. Kirjoituksissa esitetään myös väitteitä siitä, että asiasta vaietaan eduskuntavaalien johdosta.
Itä-Uudenmaan poliisilaitos tiedottaa huhujen katkaisemiseksi, ettei poliisille ole tehty tällaisesta väitetystä tapahtumasta rikosilmoitusta eikä ketään ole otettu tällaiseen väitettyyn tekoon kiinni.
Rikoskomisario"

https://www.facebook.com/itauudenmaanpoliisilaitos

Voisiko palstan ylläpito poistaa tän harhaanjohtavan ketjun?
 
"Ruut"
Voiko olla ällöttävämpää poliittista toimintaa perussuomalaisten kannattajilla. Häpeäisitte.

Annan ääneni solidaarisen Suomen kannattajille.
"Solidaarisen Suomen kannattajille", jotka vapaan maahanmuuton kautta pikkuhiljaa tuhoavat suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan, kun rahat eivät riitä tarjoamaan hyvinvointipalveluita sadoille tuhansille ja miljoonille työttömille ja kouluttamattomille maahanmuuttajille.

Sekä pikku hiljaa muuttavat suomalaista yhteiskuntaa arabimaiden tyyliin voimakkaan nais- ja homovihamieliseksi.

Esimerkiksi Vasemmistonuorten ohjelmassa kannatetaan voimakkaasti vapaata maahanmuuttoa sekä "monikultturisuuden" nimellä kulkevaa vieraiden kulttuurien edustajien määrän maksimointia ja täysin kritiikitöntä suhtautumista näiden kulttuurien tapoihin.
 
Mielenkiintoista nähdä, mitä nämä vihakiimaiset persekädelliset tuumivat, kun persujen ollessa hallituksessa, timppa soini ei lähetäkään mamuja kotiin, eikä laita Suomen rajoja lukkoon. Siitähän nämä poloiset ovat fantasioineet.
 

Yhteistyössä