Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

Mustaruusu: Kuulostaapa ihanalta tuo teidän tämänhetkinen tilanne. Hienoa, että joskus asiat menevät eteenpäin vauhdilla ja niin positiivisella tavalla. Oikein ihania yhdessäolon päiviä teille!

Puskatäti: Kiva kuulla pitkästä aikaa. Toivon suuresti, että teidän seuraava inssi on se oikea kerta. Tsemppiä tulevaan.

Nialle rauhallisia piinapäiviä! ;)
 
:attn: Tänään pp12, nega testattu. Olo on kyllä nyt vikan viikon ollutkin sellainen, että menkat alkaa ihan just, ja pientä tuhruakin tuli tossa yhdessä vaiheessa. Joten ajattelin että lopettaisin ne luget tänään, pääsee ne menkat tulemaan. voi että harmituttaa! :kieh: Tällä hoitokerralla oli jotenkin niin yltiöpositiivinen olo, että nyt tärpää aivan varmasti. Ei tullut mieleenkään että vois olla nega. Tässä sitä näkee kui hyvin kroppaansa tuntee.. voih.
Syksyllä sitten tuhlaamaan vikat alkiot, meillä on jäljellä yksi olki jossa kaksi alkiota. Toiv niistä jompi kumpi tulis sitten jäädäkseen.

Aurinkoista kesän jatkoa kaikille, siirryn sitten tuonne syksyn Pas-pinoon kun aika koittaa.
Plussapuhureita! :wave:
 
Heissan!

En nyt enää oikein tunne kuuluvani tänne, mutta tulin kuitenkin piipahtamaan. Aika hiljaista on palstalla näköjään ollutkin.

Meistä tosiaan tuli nopealla aikataululla vuoden ikäisen pellavapäisen pojan sijaisvanhemmat. Olemme aivan rakastuneita poikaan: kun näin hänet ensimmäisen kerran, niin ensimmäinen ajatus oli että oma lapsenikaan ei voisi tuon suloisempi olla. Hän tuntuu kaikin puolin aivan kuin meille tehdyltä. Olen jopa miettinyt, onko tällä kaikella sittenkin joku tarkoitus. Eivätkö hoitomme onnistuneet sen takia, että meidän tehtävänämme olikin antaa tälle lapselle koti? Ja jos joskus vielä jatkamme hoitoja ja saamme ihan oman lapsen (tosin meidän tapauksessamme se tarjoittaisi lahjasiittiölasta), niin ihan varmasti rakkautta riittää tasapuolisesti molemmille. Jos hoidot eivät koskaan tärppää, niin yritämme sitten varmaan saada toisenkin sijoituslapsen, ehkäpä sitten pienen tytön.

Oikein hyvää kesän jatkoa kaikille ja voimia hoitoihinne!

Mustaruusu
 
Tuli kyyneleet silmiin, kun luin viestisi.
Tuo sinun onnen tunteesi kosketti.
Rakkautta yhteiseen elämäänne pellavapäisen pojan kanssa
sekä kaikkea hyvää muutenkin jatkossa.

Rakkauden kesää myös teille muille, olette mielessä vaikka elämä tässä viekin
vauhdilla ihan uusiin juttuihin ;)

Adeliini
 
Vaikka täällä näyttää hiljentyneen, päätin tulla kertomaan teille rakkaat ystävät, että meillä itketään nyt vuorostaan onnenkyyneleitä. Tuotiin eilen kotiin paketti, jolla oli 3,5 vuoden toimitusaika. Ihana pieni tyttäremme syntyi lauantaina, tunne on sanoinkuvaamaton. 3190g täydellisyyttä. Kyyneleet tulevat vähän väliä, kun katson tuota pientä olentoa.
Toivon sydämestäni, että te muutkin saatte lopulta olla yhtä onnekkaita. Luovuttaa ei saa. Meidän viiden keskenmenon jälkeen "yritetään vielä kerran" ynisee nyt sylissäni ja saa sydämeni pakahtumaan.
Voimia teille kaikille ja aurinkoista loppukesää ! :heart: :hug:

pöppis ja nöpö 5vrk :heart:
 
Täällä tosiaan kaikki ovat pitäneet kesälomaa! B)

Onneksi olkoon pöppis!! Varmaan ihanaa!! kaikkea hyvää teille! :flower:

Meillä alkaa nyt neljäs ICSI. Huomenna pistän Procrenin ja sit odottelemaan kuukautisia, että pääsen nollaultraan... sit taas piikittelyrumba alkaa. Hoh, onko tämä tosiaan jo neljäs kerta.. :/
 
Voisikohan tätä pinoa herättää henkiin, kun itsellä on juuri se tilanne, että ivf:n jälkeen on taas koettu alkuraskauden keskenmeno. takana on yksi luomuna alkanut tuulimunaraskaus myös.

Kaipaisin todella kovasti vertaitukea. Tänään tays:ssa lääkäri oli tosi tyly ja sanoi, että minussa varmaan jotain isompaa vikaa ja mahdollisuus onnistuneeseen raskauteen on jotain 80 %. Meillä kuitenkin vasta eka ivf takana, toki kaksi keskenmenoa, mutta kai me silti voidaan vielä onnistua ? :'(
 
Hei! tytti82 olen todella pahoillani! Ei tuohon oikein osaa sanoa mitään... :hug:
Jäikö teillä pakkaseen alkioita? Lääkäri oli kyllä asiaton, monesti tumtuu, että lääkäreillä ei ole oikein sellaista empatiakykyä. (Poikkeuksia varmasti on!) Kyllä te onnistutte vielä, nyt ei varmaan tunnu sille, mutta kun pettymys laantuu niin jaksaa taas toivoa.

Tää pino on tosiaan ollut hiljaa pitkään, itse olen ollut palstailutauolla muutaman kuukauden. Aktiivisemmin olen kirjoitellut tuolla syksyn ivf/icsi/pas pinossa, silloin kun olen kirjoitellut.
Siellä kävinkin tuossa kirjoittelemassa juuri, että mun 1.ICSIn 1.PAS ilmeisesti nyt sitten onnistui! Plussa testiin tuli aamulla... Maanantaina on virallinen testauspäivä, mutta eiköhän viiva siinä edelleen ole. Toivon. Uskon. Pelkään ettei olekaan...
Meillä sulatettiin kaksi alkiota, pakkanen on tyhjä. Molemmat selvisi ja molemmat siirrettiin.

pöppis77 oikein paljon onnea teille!! Fiilis on varmaan sanoinkuvaamaton, kaikkea hyvää teille! :flower:
 
Tulin tosi pitkästä aikaa piipahtamaan ja onneksi löytyi vielä tuttu ketju. Olen oikeastaan hylännyt nämä lapsettomuuspalstat, koska meillä ei ilmeisesti hoidot jatku enää. Olemme kuitenkin päässeet elämään ihanaa lapsiperhe-elämää, sillä kesällä meistä tuli pienen pojan sijaisvanhemmat, ja nyt meille on pian tulossa pieni tyttökin. Tämä tuntuu nyt niin omalta jutulta että hoitoja tuskin enää tarvitsee jatkaa.

Kaikkea hyvää teille jokaiselle toivottaen

Mustaruusu
 

Yhteistyössä