Kolmikymppinen äiti + 4kk vauva vailla kavereita Helsingissä

Heps sinä tuore äiti!

Tuntuuko sinustakin vaikealta lähteä etsimään ystäviä vauva- ja perhekerhoista? Oletko silti ihan normaali ja mukava tyyppi? Vaikka vauvasi on sinulle maailman keskipiste, osaatko silti puhua myös muista asioista?

Jos vastasit kyllä, seuraasi kaipailee toinen äiti, joka tutustuisi mielellään samassa elämäntilanteessa oleviin ihmisiin. Ehkäpä kerhoon lähteminenkin tuntuisi luontevammalla kaverin kanssa. :) Kahvittelu- vaunuttelu- yms. tekeminen olisi myös hauskempaa porukalla... Ehkä joskus voisimme jopa jättää vauvat kotiin ja viettää aikaa aikuisten kesken?!

Itse olen tällä hetkellä hieman mökkiintynyt unettominen öiden vaikutuksesta, mutta tilanteen helpotuttua ja kevään innoittamana myös "menohalut" alkavat nostaa päätään, mutta seura kaikkeen vauvamaiseen tekemiseen puuttuu. Otathan siis pian yhteyttä!
 
Viimeksi muokattu:
hei,

Täällä äiti 40+ ja vauva 5 kk. Me asutaan Helsingissä ja seura kelpaisi kovin hyvin myös meille. Voidaan lähteä lenkille tai sitten ihan kahville istuskelemaan =) Me asumme itäisessä Helsigissä.
 
Viimeksi muokattu:
Is
Hei!

Minäkin olen vailla äitikaveria. Olen nelikymppinen puolivuotiaan tytön äiti Itä-Helsingistä. Aikuista seuraa ja vauvajuttuja olisi mukava jakaa samassa elämätilanteessa olevien kanssa. Laita viestiä yksärillä, mikäli elämääsi mahtuu vielä yksi ystävä.
 

Yhteistyössä