Kolmikymppinen äiti ja vauva 4kk etsii kavereita Helsingistä

Heps sinä tuore äiti!

Tuntuuko sinustakin vaikealta lähteä etsimään ystäviä vauva- ja perhekerhoista? Oletko silti ihan normaali ja mukava tyyppi? Vaikka vauvasi on sinulle maailman keskipiste, osaatko silti puhua myös muista asioista?

Jos vastasit kyllä, seuraasi kaipailee toinen äiti, joka tutustuisi mielellään samassa elämäntilanteessa oleviin ihmisiin. Ehkäpä kerhoon lähteminenkin tuntuisi luontevammalla kaverin kanssa. :) Kahvittelu- vaunuttelu- yms. tekeminen olisi myös hauskempaa porukalla... Ehkä joskus voisimme jopa jättää vauvat kotiin ja viettää aikaa aikuisten kesken?!

Itse olen tällä hetkellä hieman mökkiintynyt unettominen öiden vaikutuksesta, mutta tilanteen helpotuttua ja kevään innoittamana myös "menohalut" alkavat nostaa päätään, mutta seura kaikkeen vauvamaiseen tekemiseen puuttuu. Otathan siis pian yhteyttä!
 
Hei! Täälläkin olis 26v vajaa viikko sitten Helsinkiin vasta muuttanut nainen. Odottelen esikoista syntyväksi loppuvuodesta mutta hieman käy vielä päivät tylsäksi kun mies on töissä, itsellä ei vielä töitä eli olen kotona ja vielä en tunne täältä ketään. Missäpäin Helsinkii te muut asutte? :) oli kiva saada alkuun vaikka ulkoiluseuraa, meillä on koira ja sen kanssa tulee liikuttuu päivittäin ulkona.
 
Heippa!

Täällä olis kans tänä vuonna 26v. täyttävä, 4,5kk:n ikäisen pojan äiti, jolla toi kynnys lähtee yksin mihinkään vauva/mammajuttuihin on vaan vähän liian suuri! Vaunulenkeille ja kahvittelee olis kans ihan hauska saada seuraa. :) Myös kick boxing -alkeita olen harkinnut tässä aloittaa, että jos johonkin noista joku on halukas lähtee mukaan, niin viestiä mulle, kiitos! :D
 
pia
Täälläkin olis äiti espoosta :) Ap:n teksti kolahti muuten mutta lapsia 5 ja nuorin "jo" 1v 5kk.

Eli lenkki, kahvi puisto, mitä tahansa seuraa ja uusia ihmisiä, niin lapsille kuin äidillekin :D
 
Hei kaikki,

minullekin saa laitella yksityisviestiä tai sähköpostia, aloitin myös oman keskustelun aiemmin tänään.

Olen 27-v., vuoden ikäisen taaperon äiti ja toista lasta odottelemme syntyväksi syksyllä, jos kaikki menee hyvin. Asustelen miehen ja pojan kera Pohjois-/Koillis-Hgissä. Kotiäitiyden ohella koitan opiskella myös minkä nyt ehdin.

Kerroin itsestäni lisää tuossa omassa aloitusviestissäni, sieltäkin voi katsella lisää jos kiinnostaapi.

Shalley, koska teidän lapsenne l.a. on?
 

Yhteistyössä