Kolminumeroiset laihduttajat

Pisteilijä
Täällä jälleen yksi laihduttaja!
Nyt otin OIKEASTI itteeni niskasta kiinni ja päätin että läskit lähtee!
Aloitin pisteiden laskun 25.9 eli 3 vkoa sitten.

Pituus 174
Aloituspaino 108.7
Paino nyt 3 vkon jälkeen 101.3

Eli 7.4 kiloo on häipynyt..hyvä minä!
Toivon vaan että tämä innostus jatkuu..ja jatkuu..ja jatkuu..
Pitäisi vaan saada oma vaaka..
Mutta TSEMPPIÄ kaikille muillekin!
:wave:
 
EulaaliaK
Kivaa, että tänne löytää lisää väkeä. En ikimaailmassa menisi mihinkään lihavat-leidit-lässyttää-laumassa-läskeistä -ryhmään, mutta tämä seurustelumuoto sopii hyvin!

Tämä on oman ajattelun ja päättäväisyyden tukimuoto ja toisaalta tämä tarjoaa mahdollisuuden jakaa itsestään juuri sen verran, kuin haluaa - sekä vähässä että paljossa. Voi jakaa jopa enemmän kuin kasvokkain voisi, silloin kuin siltä tuntuu.

Suunta lienee meikäläisellä oikea, vaikka tänään anoppi tarjosikin maittavan lounaan ulkona + juustoleipää ja lakkoja jälkkäriksi. Ei ole sopimatonta herkutella silloin, kun on sen aika ja paikka.

Normaalielämähän tässä on tavoitteena (tooosi pitkän tähtäimen...), ja ruoka kuuluu (joskus ;) ) kait normaalielämään.

 
:wave: Täälläki aletaan hiljalleen palata "elävien kirjoihin". Ruokavalio ollu nyt reilun viikon sitä et mitä sattuu saamaan alas. Jostain ollu kuitenki pakko saada energiaa. Kamalinta 4muksun yh:na olemisessa on se et sairaanaki pakko tehdä kotitöitä.. myönnän et kämppä ei ole ollu kovin järjestyksessä. Viikkosiivouski ollu tekemäti nyt kaks kertaa. Mut jospa mie jo tällä viikolla pääsisin joka suhteessa takas ruotuun.Puntarissa en ole uskaltanu käydä :ashamed:
 
Hilppa
Morjens!

Ei kai siinä muu auta kuin ottaa taas kerran itseänsä niskasta kiinni ja alottaa painon pudotus. Paino 104,5kg ja pituus 162cm. Raskaus olisi haaveissa mutta tälläset lukemat hirvittää. Raskausaikana ei välttämättä tule kamalasti painoa, mutta se imetysaika on miulla tuhoon tuomittua ton suklaan suhteen...

Itsetunto näitten kilojen kanssa on kovalla koetuksella ja se on alkanut ottamaan päähän. Aiemmin en ole ollu ittestäni näin epävarma ja jotenki anteeks ku oon olemassa vaikka aina on jonkin verran ylimäärästä ollukki. Muu perhe on onneksi normaalipainoisia ja todella toivon ettei tyttäret peri äidin taipumuksia kerätä kaikki herkut vyötärölle. Miehelle ei painoa tule vaikka kuinka herkkusuu onkin. Yhdessä sitten mässytellään ja minä lihon. :ashamed:

Mutta nyt se taas alkaa. Lenkkarit jalkaan ja lenkille.
 
Vieläkös joukkoon mahtuu? :wave:

11.9. painelin nöyränä tyttönä Painonvartijoihin, neljättä kertaa elämässäni. Aikaisemmin innostus on lopahtanut lyhyeen.. Paras saavutus -11kg jokunen vuosi sitten. Mutta Painonvartijat on mun kohdalla paras juttu, paino putoaa kun opettelee syömään oikein.

Mulla oli lähtöpaino hirvittävät 107,4kg ja pituutta mulla on vain 155cm. Nyt on kuukaudessa lähtenyt 8kg ja kova tsemppi eteenpäin! Tosin sortumisiakin on ollut, viimeksi eilen innostuin popsimaan irkkareita ja ylittämään pisteet :\| Mutta eipä noista auta lannistua, uus tsemppi vaan päälle! Mä en ole joka viikko päässy puntarille/ryhmään, mutta joka toinen viikko pyrin käymään joka tapauksessa.

Mulle on tärkeintä syödä todella säännöllisesti. Mä olen pph ja teen kotona töitä, joten mulla on helppo syödä aina lasten kanssa samaan aikaan. Auta armias jos tulee syömisen välillä yli 3h niin tää mamma mässää! :whistle:

Liikuntaa mä olen lisänny vasta nyt, vähitellen. Kerran viikossa käyn sauvakävelyllä n. 45min ja aina mahdollisuuksien mukaan punttisalilla, uimassa ja vesijuoksussa. Lisään liikuntaa pikku hiljaa, mä en oo mikään himoliikkuja..

Mutta tsemppiä teille muillekkin laihistelijoille, tosi mukava saada seuraa ihmisistä jotka on samassa tilanteessa! Ryhmässäki tuntuu että kaikki on jo hirmu laihoja..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 12:26 Taivaanvuohi kirjoitti:
Terve, minäkin olen laihdutuksen aloittanut 109 kg, pituutta on varrella 166 cm ja nyt painan 78 kg . Minulla "työvälineenä" on painonvartijoiden kirjekurssi ja omillani laihdutin -05 keväällä tuonne 90 kg ja sitten olinkin raskaana, nyt heinäkuussa (tytön ollessa 6 kk) aloitin uudelleen ja lähtö painon oli 9.7.06 97 kg, nyt olen 19 kg kevyempi ja aikaa on mennyt 10,5 viikkoa. Paikkareiden ohjeita seuraan ja lisäksi liikun runsaasti.

Onnea matkalle oikeaan suuntaan!
Halusin tulla nostamaan tän, kertomaan että kaikista teistäkin on siihen. mulla on painoa "enää" 72 kg, olen siis 25 kg kevyempi kuin heinäkuun alussa. Tsemppiä kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 11:01 Raisa kirjoitti:
Onko teidän miehet minkä kokoisia? Huomautteleeko painostanne?
Mun mies on itsekkin ylipainoinen, on n.179cm ja vielä ainakin kuukausi sitten painoi n.118kg. Ei oo koskaan mun painosta huomauttanu ja nytkin kannustaa kovasti, tiedä vaikka itsekkin laihtuis B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 13:18 Taivaanvuohi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 12:26 Taivaanvuohi kirjoitti:
Terve, minäkin olen laihdutuksen aloittanut 109 kg, pituutta on varrella 166 cm ja nyt painan 78 kg . Minulla "työvälineenä" on painonvartijoiden kirjekurssi ja omillani laihdutin -05 keväällä tuonne 90 kg ja sitten olinkin raskaana, nyt heinäkuussa (tytön ollessa 6 kk) aloitin uudelleen ja lähtö painon oli 9.7.06 97 kg, nyt olen 19 kg kevyempi ja aikaa on mennyt 10,5 viikkoa. Paikkareiden ohjeita seuraan ja lisäksi liikun runsaasti.

Onnea matkalle oikeaan suuntaan!
Halusin tulla nostamaan tän, kertomaan että kaikista teistäkin on siihen. mulla on painoa "enää" 72 kg, olen siis 25 kg kevyempi kuin heinäkuun alussa. Tsemppiä kaikille!
Tosi hienoa, onnea! Ja tuo takuulla kannustaa eteenpäin! :heart:
 
Hopsista! Missäs kaikki luuraa..? Meil syysloma ja viime viikolla kuivateltiin näppistä :p . Joku nero kaatoi ison kupin vettä päälle. Tää viel ekatesti.. Näkyy ainaki viel toimivan :D . Puntarille arvelin huomenna uskaltautua vaik just tulin lapista ja siel tuli syötyä hmm.. hyvin :D
 
EulaaliaK
No kun ei kehtaa tulla viime viikonlopun jälkeen.... Anopin visiitti meni loistokkaasti (siis myös ja etenkin laihdutusmielessä), mutta kun anoppi lähti ovesta, niin meikäläinen juhli sitä jääkaapilla 4 päivää. Stressi laukesi, prkl. \|O
 
Pisteilijä
Kertokaa mulle millälailla te herkuttelette??? Mitkä jutut ois hyviä silleen pisteiden rajoissa ja maultaankin hyviä..
Oon nää ekat viikot (nyt lähti 5.vko käyntiin) ollu tosi tiukka herkkujen suhteen, mut pakko jossain vaiheessa jotain sallia itelleen ettei mee sit oikeesti mässäilyksi..
 
kolmen mamma
Heippis taas! :wave:
No mulla jatkuu laihis vieläki hitaasti, en oo kyl tota liikuntaa kauheesti harrastanu ku ei-vaan-jaksa... Mut enpäs muute herkuttele ollenkaan... (yks hyvä pointti sentää) Mut nyt on kauhia kiirus joten en kerkiä kauheesti kirjotella...

lähtöpaino 105.8kg
tänäpäivänä 103.4kg
eli kahes vkos 2.4kg..

 
Kyllä täällä välillä käyn kurkkimassa B)

Paino on nyt pudonnut kuutisen kiloa. Ruuan syömisen kanssa ei ole tullut ongelmia, pisteissä olen pysynyt hienosti. Hiljalleen mennään alaspäin -tällähetkellä vain minun makuuni aivan liian hissukseen! :/
 
EulaaliaK
Kurkin minäkin koko ajan. Aika jännästi huomaan olevani sitoutunut tähän pikku ketjuun. Päivittäin katson, onko kukaan kirjoittanut kuulumisiaan - ja kiva, jos on. =)

Se on yksi osa sitoutumistani tähän omaan projektiini.

Olen huomaavinani, että toiset ovat tietyllä lailla sitkeämpiä. Minä olen tempoileva taistelija. Vedän viikolla tiukkaa linjaa, mutta viikonloppuna löysään. Tänäänkin olen syönyt ruuaksi ihan sopimatonta, ja päälle roimasti pähkinäsuklaata (miehen tuliaisia reissulta).

Huomennakin todennäköisesti syön, mutta maanantaina on taas tiukka linja. :)
 
Olen yllättynyt, kuinka helppoa itselleni on ollut järkevissä (pisteytetyissä) ruokamäärissä pysyminen. Ehkä asiaan vaikuttaa se, että mielessäni päätin tämän pienentymisprojektini olevan viimeisen mahdollisuuden -ei aiemmpaan itsetuntoni olemattomuuteen ole enää paluuta.
Pudotettuja kiloja on nyt reilu 7. Piitkä matka edessä, koetan heivata kärsimättömyyttä jonnekin taka-alalle.
 
Mulla menee huonosti :'( Pisteet ei meinaa pysyä millään kurissa.. koko viikonloppu meni ihan överiksi ja vielä eilinenkin. Tänään on vielä pisteet ihan ok, toivottavasti pysyykin. En tiiä johtuuko menkoista vai mistä, mutta haluttas mussuttaa ihan koko ajan jotain. Oli tullu lisää painoaki.. liikaa! En sitten viittiny eilen edes ryhmään lähteä :ashamed:

Ei auta ku jatkaa sinnillä eteenpäin, sen verran ottaa nuo sortumiset aivokoppaan! Liikuntaa pitäs ehdottomasti lisätä, kun sais vain aikaseksi. Toivottavasti teillä muilla menee vähän paremmin :attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 16:35 Pisteilijä kirjoitti:
Kertokaa mulle millälailla te herkuttelette??? Mitkä jutut ois hyviä silleen pisteiden rajoissa ja maultaankin hyviä..
Oon nää ekat viikot (nyt lähti 5.vko käyntiin) ollu tosi tiukka herkkujen suhteen, mut pakko jossain vaiheessa jotain sallia itelleen ettei mee sit oikeesti mässäilyksi..
Mä herkuttelen Danonen kevyillä vanukkailla, PV suklaalla tai karkeilla, Dietorellen karkeilla... Kannattaa kyllä joskus herkutella niin ei tuu sit hirveet himot ja menee sen takia höpöksi pisteiden lasku. PS. Kokemuksella :whistle:
 
EulaaliaK
Lähtöpaino oli epävarmalla vaa'alla jotain 130 kg:n luokkaa elokuun lopussa, tämän aamun noteeraus 119.2. =)

Kai tähänkin on oltava tässä vaiheessa tyytyväinen, kun pari kuukautta ja viikko päälle on mennyt.

Viikonloppu on edessä, ja pojan synttärit herkkuineen.

Mitä herkutteluun tulee, niin kyllä meikäläiselle viikonloppuisin maistuu esim. viini ja siideri, ruuan terveellisyyttä en vahdi kovinkaan himokkaasti, ja suklaatakin menee.

Arki on arkea, viikonloppu juhlaa.

 
Herkuttelusta: minä en uskalla hirveästi irrottaa otettani pisteistä -voisin jäädä sille tielle, tunnen siinä suhteessa itseni :/ -en ainakaan tässä vaiheessa.
Nyt, kun järkevään ruokavalioon on tottunut, ei kauheasti herkkuja kaipaakaan (en olisi vielä kaksi kuukautta sitten ikinä uskonut sanovani noin!!).

Huomenna on kummipojan syntymäpäiväjuhlat, haastetta kerrakseen. Täytynee mennä sinne kylläisenä, ettei sorru liikaa houkutuksiin. Ihminenhän minäkin vain olen ;)

Eulaalia: hieno pudotus sinulla jo! :flower:
 
EulaaliaK
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 13:43 titi-uu74 kirjoitti:
Herkuttelusta: minä en uskalla hirveästi irrottaa otettani pisteistä -voisin jäädä sille tielle, tunnen siinä suhteessa itseni :/ -en ainakaan tässä vaiheessa.
Nyt, kun järkevään ruokavalioon on tottunut, ei kauheasti herkkuja kaipaakaan (en olisi vielä kaksi kuukautta sitten ikinä uskonut sanovani noin!!).

Huomenna on kummipojan syntymäpäiväjuhlat, haastetta kerrakseen. Täytynee mennä sinne kylläisenä, ettei sorru liikaa houkutuksiin. Ihminenhän minäkin vain olen ;)

Eulaalia: hieno pudotus sinulla jo! :flower:
Lämmin kiitos kehaisusta! =) Ja tsemppiä kekkereille! Minusta sulla on aika kova meininki - kuultaa läpi teksteistäsi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 14:36 EulaaliaK kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 13:43 titi-uu74 kirjoitti:
Herkuttelusta: minä en uskalla hirveästi irrottaa otettani pisteistä -voisin jäädä sille tielle, tunnen siinä suhteessa itseni :/ -en ainakaan tässä vaiheessa.
Nyt, kun järkevään ruokavalioon on tottunut, ei kauheasti herkkuja kaipaakaan (en olisi vielä kaksi kuukautta sitten ikinä uskonut sanovani noin!!).

Huomenna on kummipojan syntymäpäiväjuhlat, haastetta kerrakseen. Täytynee mennä sinne kylläisenä, ettei sorru liikaa houkutuksiin. Ihminenhän minäkin vain olen ;)

Eulaalia: hieno pudotus sinulla jo! :flower:
Lämmin kiitos kehaisusta! =) Ja tsemppiä kekkereille! Minusta sulla on aika kova meininki - kuultaa läpi teksteistäsi.
Ehkä on kova meininki, mielestäni hyvällä tavalla. Kovasti olen asian päättänyt, niin äärimmäisen tympääntynyt olen pitkään ollut olemukseeni :/ Motivaatiota on tähän saakka riittänyt ja hyvä niin, sillä matkaa tavoitteeseeni on hurjasti vielä jäljellä. Jos en pudota painoani nyt, en tule sitä varmasti koskaan tekemään.
Koska olen alkanut tottua säännölliseen ruokailurytmiin ja pisteily on melko hyvin iskostunut takaraivoon, ei tämä tunnu kituuttamiselta. Mikä kumminta verrattuna aiempiin laihduttamisiini: ruoka ei ole jatkuvasti mielessä -ainoastaan ruoka-aikoina =)

Silti ainainen kärsimättömyys vaivaa -vertailen itseäni (liikaa) muihin maailman painon pudottajiin ja voivottelen, miksei oma olomuotoni muutu nopeammin :/ .
 

Yhteistyössä