Kolminumeroiset laihduttajat

EulaaliaK
Työterveyslääkäri soitteli. Viime viikolla otettiin verenkuvat, kolesterolit, sokerit ja muut hösselit.

Lääkäri ihmetteli, kun arvot ovat hänen sanojensa mukaan aivan loistavia. Kolesteroli laskenut erinomaisiin lukemiin. Ainoa huoli oli hyvä kolesteroli, joka oli pudonnut siinä mukana. Lääkkeeksi määräsi ruokalusikallisen rypsiöljyä päivässä ( :x ).

Tunnustin lekurille, että on projekti päällä, ja kyllä kehui ja kannusti. =)
 
Eulaalia, meinaan oksentaa pelkästä rypsiöljyn ajattelemisestakin, oikein pala tulee kurkkuun :x :x :x Että kivan määräyksen antoi.. :/

Puntarini näytti 1,5kg pienempää lukemaa kuin viikko sitten =)

Aloituspaino(18.9.06) 121.4
Pudotus viikossa -1,5
Pudotus yhteensä -8,7
Paino tänään 112.7

Todella hyvä fiilis: tarkka syöminen tuottaa tulosta.
 
Munkin täytyy olla nyt tyytyväinen, kahden viikon tulos -2,4kg eli viikko pudotus -1,2kg ja yhteensä nyt lähtenyt kahdeksassa viikossa -10,8kg :D

Että nyt on kyllä tosi hyvä mieli jatkaa eteenpäin! Näin alkuviikosta säästän pisteitä viikonlopuksi, jotta saa sitten ottaa vähän olusta ja herkutellakkin B)
 
Pisteilijä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2006 klo 19:25 Pisteilijä kirjoitti:
Täällä jälleen yksi laihduttaja!
Nyt otin OIKEASTI itteeni niskasta kiinni ja päätin että läskit lähtee!
Aloitin pisteiden laskun 25.9 eli 3 vkoa sitten.

Pituus 174
Aloituspaino 108.7
Paino nyt 3 vkon jälkeen 101.3

Eli 7.4 kiloo on häipynyt..hyvä minä!
Toivon vaan että tämä innostus jatkuu..ja jatkuu..ja jatkuu..
Pitäisi vaan saada oma vaaka..
Mutta TSEMPPIÄ kaikille muillekin!
:wave:
JIHUUUUUUUUU!!!!!

7 piste-viikko alkoi ja paino on 99.9 !!!!! Eli alle sadan ollaan! Välillä hidastui toi painon lasku vaikka samalla rytmillä lankeamatta houkutuksiin oon menny..
Kokonais pudotus siis 8.8 kiloo kuudessa viikossa. Oon erittäin tyytyväinen itseeni ja jatkan kyllä samaan malliin. Ja on se kiva kun läheisetkin huomauttelee et laihtumista on tapahtunut!

TSEMPPIÄ kaikille muillekin! =)
 
EulaaliaK
Toiset ne vaan porskuttaa, ja hyvä niin :flower: , mutta kun olin ajatellut, että saan tänään laittaa riemukkaan viestin.

Vaan ei ole nyt hurraamista kauheasti. Viime perjantaina 119.2, nyt 119. Ja viikonloppu edessä isänpäivälounaineen...
 
Murmeli
Heippatirallaa! Täältä tulisi yksi "kilokeiju" kirjoittelemaan ja tsemppaamaan muita samassa tilanteessa olevia. Tilanne minulla:2006 helmik. painoa 138kg.(pit.176) ja nyt 108kg. 30kg on siis karistettu ja haluan heti mainita etten ole laihiksella, vaan halusin pysyvän elämäntpa muutoksen! Matkan varrella on ollut niin ylä, kuin alamäkeäkin. Nyt tilanne sellainen "junnaava ja pysähtynyt":0(..eli paino pysynyt pitkään samoissa lukemissa. Kuulin, että elimistö taistelee painonmuutosta vastaan n.6-12kk. tämän vuoksi varmaankin nyt tällainen pysähtyminen(ehkä..) Kesä meni hyvin, kun oli kuuma ja ruoka ei maistunut. Nyt syksymmällä, on kaapin ovet alkaneet tiuhempaan käymään(myönnän:0).Olen aina ollut pimeimpään aikaa sellainen "syöppö" ja kesällä sitten hieman laihtunut ja pystynyt jotenkin "hillitsemään" syömisiäni..Kovasti yritän porskutella eteenpäin(laiska kyllä liikkumaan..) ja tavoite olisi vuoden vaihteess 2007..tasan 100kg!!!!!!!..Saas nähdä, miten emännän käy:0) Tsemppihalit kaikille!!
 
Huonosti menee, huonosti \|O Mä tonne Painonvartijoiden ketjuun jo kirjottelinkin, että viikonloppu meni taas ihan mussuttamiseksi ja tuloksena plussaa. Mutta tänään alko taas uus viikko ja uudet kujeet, toivon ainakin niin :) Toivottavasti ens maanantaina voin taas tulla miinuksia ilmottelemaan..
 
mua vatuttaa välillä kun sorrun syömään herkkuja :kieh: heinäkuun lopulla alotin laihiksen,alotuspaino oli 142,9kg,pituutta 178cm ja nyt on paino 124,2,matkaa on vielä.tarkotus olisi 70kg saada,en tiedä kerkeenkö saamaan kesään mennessä pois,tarkotus olisi,mutta oon tyytyväinen jos edes 100kg pääsen,kun en 100kg näytä enään kauheen lihavalta,enkä kyllä nytkään,mutta kun kattelee itteensä peilistä alasti niin :kieh:
 
Tervehdys uusille ja vanhoillekin kolminumeroisille!
Tässä tulee potkua kaikille tasapuolisesti :*muksista*, sitä kaipailtiin ja vaikkei ääneen sanottaisiinkaan, jokainen sitä varmasti aika-ajoin tarvitsee =)

Itselläni maanantainen puntarilla käynti oli nöyryyttävänlainen: paino oli täysin sama kuin viime viikolla. Harmitti vietävästi varsinkin, kun olen tarkkaan laskenut pisteet päivittäin. Ei auta muuta kuin jatkaa samaan tappavaan tahtiin syömisten tarkkailua. Pakko jotain on taas tapahtua jossain vaiheessa.
Lämpimästi suosittelen kaikille omien suupalojen ylöskirjaamista, huomaamattaan tulee usein syötyä salaa itseltäänkin ;)
 
onko täällä nykyään muitakin kolminumeroisia.melkein itku tuli kun löysin teidät :heart: kesällä viimeksi täältä etsiskelin enkä löytänyt ketään kohtalotovereita :ashamed: meikäläinen on 170cm ja 130-> kg, innostus olis kova alkaa laihduttaa ja tilasinkin tuon painonvartijoiden kirjehommelin. onnea vaan kaikille,kyllä me onnistutaan :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2006 klo 00:37 pallero kirjoitti:
onko täällä nykyään muitakin kolminumeroisia.melkein itku tuli kun löysin teidät :heart: kesällä viimeksi täältä etsiskelin enkä löytänyt ketään kohtalotovereita :ashamed: meikäläinen on 170cm ja 130-> kg, innostus olis kova alkaa laihduttaa ja tilasinkin tuon painonvartijoiden kirjehommelin. onnea vaan kaikille,kyllä me onnistutaan :hug:
Olisitko tästä kiinnostunut?


LÄSKIKLUBI
http://groups.msn.com/laskiklubi
Jos painonpudotus on kohdallasi ajankohtaista ja painoindeksisi on yli 30, niin liity mukaan AKTIIVISEEN laihisrinkiin! Listalla on jokaisella omat päiväkirjat, lisäksi edistymistä seurataan erilaisin taulukoin ja tietysti KESKUSTELLAAN ja TUETAAN toinen toisiamme :)
Liity mukaan!
 
Uusi viikko, uusi tsemppi kaikilla..? B)

Tasan 10kg olen pudottanut nyt projektini aikana, hiljalleen, mutta ehdottoman varmasti -enkä IKINÄ päästä niitä enää itseeni :kieh:
Viikkotulos on siis 1,3kg.

Kertoilkaahan kuulumisia!
 
pääsenkö mukaan? painoa tällä hetkellä siinä 95kg paikkeilla en oo vaaálla käyny vähään aikaan. Huomenna ajattelin itteni punnita. 107 on aloitettu noin vuosi sitten, sit on homma jotenki jääny ja nyt pitäs saada itteensä niskasta kiinni ja elämä uuteen alkuun. Saankos täältä tsemppikamuja?
 
Varmasti saat tsemppikamuja! Vähän uhkaa ketjumme mennä uppeluksiin aika-ajoin, mutta ei anneta sen häiritä =)
Toivottavasti kukaan ei ole luopunut taistelusta!

Pallero: hienoa, että olet löytänyt itsellesi sopivan tien! Hyvä aloitus!!!

Asetin itselleni ensimmäisen tavoitteeni jouluun mennessä 10kg ja se on nyt saavutettu, eiliseen mennessä oli kiloja kadonnut 10,8.

Olen tosi tyytyväinen, että motivaatio on säilynyt eikä pisteet ole pahemmin ylittyneet. Ruoka ei ole myöskään hallinnut enää elämääni, ajattelen syömistä lähinnä vain nälkäisenä =)

Sovitaanko kaikki niin, ettei paluuta entisiin ruokailutottumuksiin kohdallamme enää ole? :saint:
 
onneksi olkoon titi-uu! tässä vaiheessa vielä eli ihan alkumetreillä meikäläinen ajattelee ainakin koko ajan ruokaa mutta ei tee onneksi mieli herkutella.tiedän kyllä että sekin aika koittaa kun tekee todella tiukkaa,mutta enköhän minä tyttö selviä siitä yli sisulla:) ja todellakin ei ole paluuta entiseen, on niin hyvä olo aikoihin!!
 
eikös tätä enää kukaan käytä?vai onko kaikki päässyt alle tuon kolme numeroa? hyvä niin jos näin on käynyt,minä vielä pyristelen täälä :)
kuumisia: aika hyvin pudottelin painoa ennen joulua lähti n. 2kg viikossa:) noh sitten tulikin takapakkia nuo ½¤%&/¤# konvehdit,ja toista vaaka hajosi,tosiaan nyt en tiedä paljonko on tullut takaisin mutta jos tästä taas sinnittelis jatkamaan.ei onneksi kaikki ole tullut takaisin mutta jonkun verran.niin ja hyvää uutta vuotta kaikille!!
 
Tsemppiä sinulle!

Luulenpa, että useimmat ovat siirtyneet hieman yksityisemille vesille juttelemaan painonpudotuksestaan. On kerhoja ja yhteisöjä, joissa ei tarvitse miettiä, koska tulee puukkoa selkään. Toisinaan kuitenkin hieman aroistakin asioista on kyse, kun oman kehon pulmista puhutaan.
 

muistelin joskus nähneeni tälläisen ketjun meille "hieman isommille ihmeisille" ja löysin kuin löysinkin sen kun kaivelin.... :p

Elopainoa on yli 100kg ja tarkoituksena olisi tiputtaa ainakin 20kg. enemmänkin käy. tarkoituksenani on myöskin että kilot pysyvät poissa ja että ruokailutottumukset ja urheilutottumukset muuttuvat joka päiväisessä elämässä.

Mulla on nyt kaksi viikkoa takana ja yhteensä 1,4kg on tippunut.
Jotenkin olen vähän pettynyt kun olen täällä lueskellut että
monilla tippuu ensimmäisinä viikkoina paljon paljon enemmän...
Niin siis painonpudottajien cd-romppua kotona katselen ja pisteitä
laskeskelen.

Kai sitä kuitenkin pitäisi olla tyytyväinen että paino on kummallakin viikolla tippunut.
Hitaasti hyvää tulee, niinhän sitä sanotaan.. :p
.... kunhan vaan intoa riittäisi pitkälläkin tähtäimellä....
 
Tää ilmoittautuu kans,uudelleen. Meil meni koko syksy sairastellessa. Nyt paino hiukka alle tuon kolminroisen(eka kertaa vuosiin). Hitaasti mut suht varmasti näkyy putoavan vaik en kummemmin ole pisteilly, vähän kattonu mitä suuhuni laitan. Nyt kyl haluttais antaa vhän lisää vauhtia jollain konstilla mut en ole viel keksiny et millä..suosituksia...... :D
 

Yhteistyössä