Kolminumeroisille laihduttajille

Mira-76
Veetin äippä: Kiitos, onnea tällä tiellä todella tarvitaan...

Nyt tää lähtee muskariin tytön kans laulamaan ja tanssimaan. Tsemppiä kaikille. ÄLKÄÄ LUOVUTTAKO! :heart:
 
Päve
Mira-76 ja sopivanlihava onnea molemmille isoista miinusluvuista :flower:
Minulla meinaa nyt tökkiä tämä painonpudotus. Kovasti yritän hanttiin laittaa etten kovin pahasti repsahda herkkuihin.
Kaikille tsemppiä tällä pitkällä ja kivisellä tiellä =)
 
Mira-76
Päve: Ole tiukkana...jos mahdollista älä osta kotiin herkkuja.

Mä olen todennut että jos niitä on, niitä syön... Mulla kun ei oo paljoa itsekuria.

Tää lähtee nyt vaakaan eli nukkumaan ;) .
 

100 grammaa oli sitten neljän päivän herkuttelun saldo,
täytyy kyllä myöntää että yllätti ettei
paino ollutkaan noussut tuon enempää..

nyt on sitten pää täynnä uutta intoa,
kun uskalsi muutaman päivän elää kuin "pellossa".

IHanaa kun aurinkokin paistaa ja
pääsen pojan kanssa piiiiiiiiitkille kävelylenkeille
vaikka joka päivä.

tsemppiä muillekin ja
aurinkoisia ajatuksia.. :p
 
Päve
Kyllä jännitti mennä tänään vaakalle, kun mennyt viikko on ollut hankalaa.. Yllätyin kun miinusta oli tullut 900g. Ostin sen pistelaskurin. Saas nähdä onko siitä sellaista hyötyä mitä ne kertoi.
Nyt nukkumaan \|O Huomenna työpäivä
 
Mira-76
Mä vähän nostan tätä meidän...

Hiljaista näyttää olevan, missä te kaikki olette... Hmm...No, tietty kaikki teidän aikanne menee urheillessa *vitsi*. Ei tässä kyllä paljoa ole itsellänikään kerrottavaa, paino junnaa ja hampaita kiristelen asian suhteen. Periksi en anna kuitenkaan...
 
Päve
Kävin tänään illalla alusvaateesittelyssä. Kyllä oli ihania asuja. Tuli ostettua yksi asu. En tiedä oliko viisasta tässä vaiheessa ostaa, mutta pidetään niin kauvan kun ovat sopivan kokoiset.

Tsemppiä kaikille :wave:
 
täällä sinnitellään.. Tuli flunssakin sopivasti koko perheelle.. valvottu ollaan öitä lasten kanssa kun ovat niin kipeitä. ikävä nähdä 4,5kk ikäiset vauvat siinä kunnossa kun ovat.. Syötyä on tullut herkkuja nyt kun tekee koko ajan jotain mieli tää on ihan hirveetä välillä näköjään.. On niin erillaista laihduttaa lasten aikana saatikka ennen lapsia kun sain sen 30kg pois... No kun saa taas tän flunssan pois niin ehkä uudella innostuksella taas sitten jaksaa syödä pistein ja kuntoilla ja ensiviikolla täytyisi taas mennä punnitukseenkin että saa sitten nähdä mitä on tapahtunut kaiken tän mässäilyn takia......
 
kolminumeroinen
HEIS!

Ilmottaudun minäkin mukaan...vaaka kun näyttääpi sen KOLMANUMEROA :ashamed:

Kävin viikonloppuna etsimässä itselleni ulkoilupukua että pääsisin hienosti lenkkeilemään...MUTTA totesin että kaikki puvut olivat liian pieniä...kapeita ja lyhyitä...
MISTÄ ihmeestä löydätte tuulipuvut päällenne???
masennuin niin paljon että nyt saa kilot lähteä...suututtaa kun mikään ei mahdu päälle...

Viikonloppu on herkuteltu kun miehen synttärit oli mut huomenna alkaa elämän tapa muutos...

-kolmenumeroa-
 
Hansu täällä palaa takaisin ruotuun. Kiva kuulla, että moni on jo saanut painoa hienosti alaspäin, hyvä me! Itse saavutin tänään toisen välitavoitteeni ja sen kunniaksi ostin itselleni keväthameen =) Ihmeen paljon se tuo oma edistyminen motivoi jatkamaan. Itseäni ainakin nämä keväiset ilmat ovat innostaneet liikkumaan, toivottavasti teitä muitakin.

Ja ne kenellä paino junnaa syystä tai toisesta tai on ollut herkkuhetkiä, kyllä se siitä taas alaspäin lähtee kun ottaa positiivisen ja yritteliään asenteen. Itse huomasin nyt ensimmäistä kertaa ihan oikeasti tuon asennemuutoksen kun olimme kyläilemässä viikonlopun.Tulihan sitä tietysti kahvipöydän antimiakin maisteltua, mutta nyt kuitenkin tuli jotenkin enemmän hillittyä tuota syömistä ja ruokaakin söi pienempiä annoksia, kun takaraivoon on tatuoitu ajatus painonpudotuksesta. Tsemppiä kaikille ja tervetuloa uusille pudottajille =)
 

Mä sairastin tossa rankan vatsataudin ja sen kyllä huomasi,
myös tämän aamun punnituksen tuloksista...
Painoa oli pudonnut peräti 3,5 kiloa.. Vau!!!
Saa nähdä sitten kuinka paljon tulee takaisin,
kun ruoka taas alkaa normaalisti maittamaan...

Ihanaa kuitenkin on se että nyt olen tipputtanut jo
yksitoista kiloa!!!!!!!!!!
 
kolminumeroinen
Hienoa lukea toisten onnitumisia.Minä siis aloitin vasta maanantaina ja motivaatio korkealla.Tottakai tekis mieli vaikka mitä mutta...nyt loppu namien yms napsiminen.

Hirvittää vähän pääsiäinen mutta eiköhän siitä selvitä:)

Tsemppiä kaikille laihduttajille...
 
EulaaliaK
Hassu päivä - mutta kyllä tämä on kivaa!

Nyt on saldo jotakin -23 kg tai sillä lailla, ja kukaan työkaveri tms. ei ole pukahtanut mitään, paitsi tänään yhtäkkiä oikein joukolla:

peräti 3 työkaveria on tullut ihmettelemään ja kehaisemaan tyyliin 'mitä sä olet oikein tehnyt', 'mitä sulle on tapahtunut'... :D

Todella kiva, että ilmiselvästi jotakin näkyy ulospäinkin. Itsehän sitä ei jotenkin tajua, kun painon putoaminen on kuitenkin aika hidasta.

Noh, ei tässä vielä juhlita, tuommoiset 40 kg vielä pitäisi saada pois.

:\|
 
Terveppä Terve taas!
On sitten tullut osteltua nyt kaikenlaista herkkua pääsiäiseksi ja tehtyä pariakin eri piirakkaa voi voi sentään...... Täytyy nyt urakalla kutsua kylään sukulaisia ettei tulisi miehen kanssa syötyä kaikkia herkkuja yksin.. Heti pääsiäisen jälkeen taas pitää yrittää tsempata itseäni kun taas kerran sorruin.. Munarikasta pääsiäistä kaikille!
 
Hitsi, miten helposti noita kaloreita kertyykään!!! Eilen oltiin yökylässä tuttavilla ja olevinaan söin melko vähän ja kevyesti mutta silti tuli syötyä 900 kaloria liikaa, kun tänään syömisiä keventäjiin merkkailin. Tämänkin päivän saldo on jo tähän mennessä 100 yli sallitun eli ei muuta kuin lenkille ja illalla yrittää syödä vain jotain kevyttä... Onneksi loppupääsiäinen ollaan kotosalla ja on helpompi säännöstellä tuota syömistä kun ei olla ostettu herkkuja kuin lapselle.
Toivottavasti muut(kin) ovat saaneet pidettyä itsensä jollain lailla aisoissa =)
 
päve
Onneksi pääsiäinen on takana päin.Tuli syöytä herkkuja eikä millään taas pääse painonpudotusrytmiin. koko ajan tekee mieli syödä jotain. Tein muuten tänään eka kerran soijarouheesta kastikeen. Oli aivan jauhelihakastikkeen näköinen. Mausteita täytyy laittaa paljon että sai makua kastikkeeseen. Poika luuli jauhelihakastikkeeksi.
Yritän tässä ryhdistäytyä heti huomenissa.... =)
 
täällä taas uudella innolla aloitin laihduttaa pääsiäisen herkkujen jälkeen uudestaan pv:ssä en ole käynyt kahteen viikkon enkä viitsi mennä vielä tälläkään viikolla kun tuli tuota painoa vähän takaisin tuon pääsiäisen jälkeen joten täytyy tässä nyt sitten tasoitella vähän painoa et sais taas sit miinuslukeman seuraavalla kerralla pv:ssä. Kyllä harmittaa kun tuli syötyä jos jonkinnäköistä herkkua pääsiäisenä ja sit saa tahia taas tuon painon kans et saa tippumaan. Se on kumma vaikka kuin yrittäisi sanoa itselleen ja tehdä selväksi ettei syö mitään tulevina pyhinä mut sit kuitenkin tulee osteltua ja syötyä ku mikäkin hullu \|O
 
Vieläkö mahtuu yks kolminumeroinen..Tänään kaivoin pistesysteemit esiin =) . Siks ku erehdyin toissapäivänä puntarille :ashamed: . Oli hiukka päässy ote lipsahtaan. Olin jo muutama kuukausi sitten alle tuon maagisen kolminumeroisen :kieh:
 
päve
Tervetuloa vain mukaan SADE75.
Tänään olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja katsonut mitä suuhun laitan. Menin tänään pitkän tauon jälkeen tanssikurssille. Kyllä oli mukavaa tanssia fuskua(lavajive). Kaksi tuntia kesti kurssi ja pikkuhien siinä sai pintaan. Olin unohtanut miten mukavaa tanssi on.... Nyt on hyvä mieli ja tuntuu että uutta puhtia sai painonpudotukseen. =)
Tsemppiä kaikille
 

Yhteistyössä