kondomiehkäisy ja raskaaksi?

  • Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti
mietin
Eli onko moni tullut raskaaks oikeasta kodomin käytöstä huolimatta? -miettii täällä 1vuotiaan äiti, jolla menkat muutaman päivän myöhässä ja aamupahoinvointia :\| :whistle:
 
tipsukka
meillä kävi ilmeisesti näin.kondomi käytössä ja raskaana olen 36+3. siksi alkuun olikin suuri järkytys,kaippa meille tulee se viideski lapsi ennenkuin pääsen sterilisaatioon...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 08:46 vieras kirjoitti:
jos kumi hajoaa eikä halua raskaaksi niin voihan hakea apteekista jälkiehkäisypillerit (saa ilman reseptiä)! :headwall:
No omalta kohdaltani voin sanoa, ettei toi vahinko todellakaan ollut mikään epäonni meille. Voishan tota ikäeroa näiden lapsien välille enemmänkin tulla, mutta eiköhän tästä hengissä selvitä. Kun ensimmäistä tekemällä tehtiin 2 vuotta, otan kyllä todella suurella kiitollisuudella tämän ONNELLISEN VAHINGON vastaan. Joten en todellakaan suostu mihinkään jälkiehkäisyyn, jos näin helposti tämä tapahtui. Kokemusta kun on siitä toisestakin puolesta, itkusta ja pettymyksistä, pelosta ettei koskaan saa lapsia.

Muutaman kuukauden päästä kuitenkin olisi tämä toisen lapsen tekeminen tullut ajankohtaiseksi. Olishan se nurinkurista hakea tähän jälkiehkäisy ja sitten sen jälkeen "lapsettomuuslääkkeitä", että sais sen toisen lapsen.

Että ihan turhaan hakkaat päätä seinään siellä, ainakin meitin takia ;) .
 
hmmmm
Miten ihmees joku saa kumit rikki =) (salaa toivon samaa)
Meillä ei noi sulttaanit hajoo kyl, mutta joskus tuntuu, että jää mun sisään, jos ei kiinni pidä kumista pois ottaessa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 13:24 hmmmm kirjoitti:
Miten ihmees joku saa kumit rikki =) (salaa toivon samaa)
Meillä ei noi sulttaanit hajoo kyl, mutta joskus tuntuu, että jää mun sisään, jos ei kiinni pidä kumista pois ottaessa.
Taito sekin...kai :whistle: . Mä oon kyllä miehelle sanonut, että se varmaan on sabotoinut niitä multa salaa. Sillä kun on kauhee krooninen vauvakuume, joka ei kai koskaan lopu.
 
Kommentoin jo tuol tokana... mutta siis ei meillä kumpikaan huomannut että olis kumi hajonnut missään vaiheessa... epäiltiin jo että siinä on ollut reikä valmiina =)

noh, lapsi sai nyt tulla kun halusi, sen verran vaivaa näki alkuvaiheessa, eikä meillä j-ehkäisyä edes voitu harkita, kun ei tietääksemme kumirikkoa tapahtunutkaan =) ja sultanit täälläkin käytössä...

 

Yhteistyössä