Kootaas porukka kasaan ja aletaan laihduttamaan :D Kaikki tukea tarvitsevat mukaan!

Viikkopunnitukset tulee olemaan jatkossa kun saadaan porukka kasaan. Voi tulla mukaan, tarvit sitten pientä tai isoa laihdutusta. Tuetaan toisiamme ja kerrotaan parhaimmat vinkit toisillemme jne. Punnituspäiväksi meinasin keskiviikkoa.

Ketkä muut kuin minä mukana?:wave:
 
Tänään aloitetaan. Mä punnitsin itseni jo aamulla ja merkitsen sen painon listaan. Pakkohan ei ole painoa ilmoittaa, mutta näyttäähän se hyvältä kun näkee, että painoa alkaa pudota ja jos tulee takapakkia, niin antaa lisäpontta seuraavaan viikkoon..
Ja voi myös harmaana osallistua, niin kukaan ei tunnista sua ja sun painoasi ;)
Ne jotka ei ole tänään punninnut itseään, voi sitten viikon päästä ilmoittaa painonsa. Painohan kannattaa mitata herätessään, ennen aamupalaa.
 
Minä myös!
painoa on päässyt kertymään aivan liikaa viime vuoden aikana ja aina on pitänyt "huomenna" aloittaa dieetti :ashamed:
Painoa en nyt laita kun en aamulla punninnut mutta ensi viikolla sitten. Nyt on pakko syödä maltillisesti ettei tarvi ilmoittaa kauheaa alkupainoa :D
 
Ilmoittautuu mukaan!

Pituus 171 cm ja painoa tänä aamuna 88,3 kg. Elikkäs pudotettavaa ainakin 25 kg, näin aluksi. En enää tällä iällä (36 v) tavoittele samoja lukuja kuin ennen, sinne 60-65 kg kun pääsis.
 
"pallero"
Mä tuun mukaan! Pituutta 158cm ja raskauskilot olis pudotettava. Painan nyt tasan 76kg (onneks kävin aamulla puntarilla vaikka hirvitti mennä :D ), eli näin alkuun se 16kg tiputettavaa. 12 raskauskiloa jo tippunut, eli aika paljon keräsin painoa... Mun tyylini laihduttaa on karppaus, liikunta lähinnä hyötyliikuntaa ja lasten kans touhuilua. Vaunulenkkejä yritän jaksaa, mut usein on kaks kävelevää lasta mukana ja vauhti sen mukainen.
 
"Liisa"
Voinko liittyä, vaikka mulla ei enää olekaan paljon pudotettavaa. Viimeiset vaan tuntuu olevan niin tiukassa... Painan nyt 57,5 ja tavoitteeseen 2,5 kiloa, mutta vähän vähempikin riittää. Katsotaan miten lähtee! Lähtöpaino mulla oli 76, mutta tässä painossa olen junnannut jo pitkään. Ei oikein ole ollut enää riittävästi motivaatiota varmaan, ehkäpä tästä saisi lisää! Mun suurin pahe on suklaa, enkä vaan osaa luopua siitä. Ehkä nyt yritän, jos pitää tänne ilmoittaa paino joka viikko :)
 

Yhteistyössä