Korsetti

  • Viestiketjun aloittaja joku
  • Ensimmäinen viesti
miu
Minä tykkään pitää korsettia. Ei selkä kipeydy enää, ja olo on kuin joskus vuosia sitten. Mukava kun uuma on kapea. Olen nykyisin ylpeä hieman vuosien varrella levinneestä pyrstöstäkin. Jotenkin naiselllisempi olo. Tilasin netistä sellaisen morsiusversion. Pidän sitä usein päällä ja luulen, että vyötärö on kapeampi nykyisin ilmankin. Tai onhan se ihan mitattu, että on.
 
nykyisin amppari
Toimii hyvin. Minulla oli vaikeuksia toisen lapsen jälkeen päästä entisiin mittoihin ja korsetti kyllä auttoi. Liikunnan ja tarkan syömisen lisäksi. Tuntui paljon mukavammalle lähteä ihmisten ilmoille ja pidän sitä nykyisin myös töissä.

Ja mies tykkää aina välillä kokeilla kädellä kapeaa uumaani. Ei voi valittaa.
 
mies
Huomasin vähän vahingossa tämän aiheen täällä, ja pitää sanoa, että minusta nainen saa olla runsaskin, mutta jos uuma on kapea, eli muodot naiselliset, niin sen kyllä huomaa. Korsetti tai ei.

 
pride
Aloin käyttämään puoli vuotta lapsen teon jälkeen vanhaa morsiuspukuni korsettia. Aluksi ihan vain kokeilulla, mutta sitten se jäikin melkein pysyväksi. Minulla se ainakin toimii tosi hyvin.

Olen vuoden sitä pitänyt, varmaan joka päivä vähän aikaa. Aina kun lähden ulos tai muuten se sopii asusteisiin. Vyötäröni taitaa olla nykyisin kapeampi kuin koskaan aikaisemmin, tai ainakin tuntuu siltä. Se kyllä on, että taidan kiristää sitä jatkuvasti kireämmälle. Olen jotenkin jäänyt kiinni siihen kapeaan uumaan ja sen tuomaan ylpeyden tunteeseen.

Eräs ystäväni sanoit, että pitäisi ajatuksesta olla riiippuvainen jostain kapistuksesta, mutta sanoin että pidetäänhän sitä rintaliivejäkin, ja niitä pidetään aina.

Ehkä kannattaa miettiä. Minulla lähti vaatekaapin löydöstä ja kokeilusta, ja nyt en ehkä osaisi ilman olla.
 
Hesarin jutun jälkeen uskalsin kokeilla, eli tilasin netistä yhden merkkisen kotimaisen korsetin, ja olen ollut tyytyväinen. Sen pitäminen on paljon mielyttävämpää kuin mitä kuvittelin.

Itsevarmuus on nyt ihan eriluokkaa kuin aikaisemmin ja olen ulkomuodostani jopa ylpeä.
 
kahdeksikko
Ei ahdista yhtään. Päinvastoin tuntuu tosi kivalta olla naisellisen muotoinen. Vasta korsetin kanssa tajusin että takapuoli on oikeasti naisellinen kun se on vyöräröä reilusta leveämpi. Jos voisitte joskus kokeilla korsettia, niin huomaisitte eron miesten reaktioissa.

Jos mikään, niin korsetti on naisellinen juttu. Sen avulla löytää oikean naisellisuutensa ja on siitä ylpeä. Joskus luulin, että ikä ja lasten tekeminen vähentäisivät miesten kiinnostusta, mutta korsetin avulla olen tajunnut, että se on oikeasti juuri toisin päin.
 
Mä tilasin tuon Morsiusgallerian korsetin. Enkä vois tyytyväisempi olla B)

Farkuista meni 2 kokoa pienemmät jalkaan ja "makkarankuoret" on mennyttä elämää :D ;)
Mulla kun suurin ongelmakohta on just toi vatsa..... :x
 
siis mitä mitä, en ole aikaisemmin tullu edes korsettia ajatelleeks, mutta hyviä kokemuksia näyttää löytyvän! tekisi mieli itekki kokeilla, mutta mistähän mahtas löytyä hieman halvempi vaihtoehto kuin tuo 75 egee maksava?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 10:06 Nykysin amppari kirjoitti:
Luulin joskus, että korsetin vaikutus on vain legendaa. Mutta toimii oikeasti. Olen paljon kapoisemi kuin ennen lapsia. Ei kai kovin yleistä.
jostain lukenut? tai jotain mutta kuitenkin, kuulemma useammat julkkikset ovat alkaneet käyttää korsettia heti synnytyksen jälkeen.. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 14:17 Vieras kirjoitti:
siis mitä mitä, en ole aikaisemmin tullu edes korsettia ajatelleeks, mutta hyviä kokemuksia näyttää löytyvän! tekisi mieli itekki kokeilla, mutta mistähän mahtas löytyä hieman halvempi vaihtoehto kuin tuo 75 egee maksava?
Eipä tuota korsettia juuri tuon halvemmalla saa... Ikävä kyllä.
Tuo on itse asiassa halpa, kalliimmat maksaa 300-400 euroa.

Ja siis puhun nyt OIKEASTA korsetista, en mistään seksialusvaatteesta tms.
 
Nyörit kiinni RY
Kun tällä palstalla puhutte korseteista, niin täytynee sanoa, että niitä on karkella luokituksella neljänlaisia.

Ensiksi on nämä joko hakaskiinnitteiset korseletit, jotka ovat kyllä tukevia, mutta niiden säätövara on hakasten säätövaran verran.

Toiseksi on nämä seksikauppojen korsetit, joissa saattaa olla jopa nyöritys, mutta laadultaan ne ovat heikohkoja ja vartalomalli on kompromissi.

Kolmanneksi on hyvälaatuiset valmiskorsetit. Morsiusgallerian korsetti on kyseisenlainan. Säädöt hoituu helposti nyöreillä, mutta vartalomalli on kompromissi. Lisäksi luut ovat muovia.

Neljänneksi on mittatilauskorsetit, joissa käyttäjän vartalosta otetaan mitat ja mittojen perusteella tehdään nyörikorsetti. Kyseisissä korseteissa luut ovat metallia. Nämä maksaa yli 300 ?, mutta laatu ja käyttöominaisuudet ovat verrattavissa Rolls Royceen jos ensimmäinen hakaskiinnitteistä verrataan ruosteiseen polkupyörään.

Valitettavasti kaikilla ei ole varaa mittatilauskorsettiin, mutta halvemmista korseteistakin saa iloa elämään. Ja korsetinkäyttäjäthän eivät koskaa puhu pahaa toisistaan vaikka toisella olisi halpiskorsetti ja toisella mittatilauskorsetti.
 

Yhteistyössä