korvakierre ja hoitotuki

kertokaa miten saisin pojalleni hoitotuen, takana on vuoden ajalta 8 syötyä ab-kuuria ja putket laitettu puoli vuotta sitten.
C-lausunto saatu lääkäriltä, mutta hakemus ihmetytttää..
tuntuu ettei poika ole kuitenkaan tarpeeksi kipee..
 
Hypit yli hakemuksessa ne kohdat jotka eivät koske teitä ja kirjoitat erilliselle paperille selostuksen siitä, millä tavalla nämä sairasteut ovat rasittaneet. ja miten hoito eroaa terveen samanikäisen hoidosta.

listaat lääkärikäyntien aiheuttamat vaivat, korvien suojaamisen kylvyssä, uimassa, yövalvomiset, töistä poissaolot jne. Eli mahdollisimman tarkasti kaiken ylimääräisen työn
 
olen ihan samaa mieltä, kun tarpeeksi tarkasti kuvailee mitä kaikkea haittaa ja ylimääräistä hommaa on aiheutunut on paremmat mahdollisuudet saada tukea. ei se sielä ainakaan laittamatta tipahda, aina kannattaa yrittää....
 
koska kelan sivuilla sanotaan että tietyn määrän hengitystieinfektioita sairastaneen lapsen vanhemmat saavat sairaan lapsen hoitotukea, se sinulle myönnetään ilman sen suurempia selittelyitä.
minä olen hakenut omalle lapselleni hoitotukea, lääkärin todistuksen lisäksi listasin päivämäärät jolloin tulehduksia oli, tyyliin: 1. tulehdus maaliskuussa, 2. tulehdus huhtikuussa, 3. tulehdus toukokuussa.. jne.
 
maijju
teeseen?meillä ntillä 9 ab-kuuria korvatulehdukseen ja putket laitettu.ikää 1v. en ole kuullutkaan mistään ed.mainitusta hoitotuesta..mikä se on?paljon rahallisesti?
 
tuore kokemus
meidän poika on sairastanut toukokuusta 2006 korvatulehduksia. kesä suht rauhallinen, syksyllä alkoi taas kierre. korvien putkitus lokakuussa.

sen jälkee muutama korvatulehdus ja nyt keväällä useita pitkittyneitä korvatulehduksia helmikuusta-toukokuuhun. aiheuttanut meille kyllä suurta rasitustta kun putkikorva vuotaa 2-3 viikkoakin putkeen ja lääkärissä useita kertoja viikossa imettämässä mätää korvasta. nyt sain lokakuusta toukokuuhun takautuvasti hoitotuen, sanoi että jatkossa uutta hakemusta ja todistusta, eivät maksa etukäteen vaan aina takautuvasti koska korvakierteeen pituutta ei voi ennustaa.

 

Yhteistyössä