Koska lopetit yötissittelyn/yösyötöt?

Me koitettu viikon verran päästä eroon, tyttö täytti juuri 10kk. Iskän kanssa nyt sängyssä itkeskelee :'( Ei ole ikinä pulloa huolinut eli rinnasta kaikki nestemäinen... Olenko julma? Sydäntä särkee...
 
8,5 kk iässä loppui yösyötöt, parina yönä tyttö heräsi ruokaa pyytelemään mutta ei sitten enää. Meilläkään ei pullo kelvannut joten pahimpaan huutoon hörppyytin vettä mukin reunasta, mutta ei viitsinyt tyttö sitä varten enää alkaa heräilemään. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Taas rauhoittui. Nukunko sohvalla? Tää on hirveää, mun vauva :heart:
Mää koin parhaaksi pysyä kaukana. Muksu varmaan muuten vaistoaa, että meijeri on lähistöllä. :D
Juu tuo ainakin on aina suu hamuamassa jos olen lähellä :D
Ikävä vaihehan tuo on, mutta jestas että se palkitsee. Sinniä teille kovasti!
 
kaksi vanhinta n 9-11 kk ja siihen asti se oli imetystä eli pulloa ei ole kenelläkään varsinkaan yöllä ollut. nuorimman kanssa jotakin reilut 13 kk ja myöskin siihen asti imetin eikä mitään korvikkeita saanut. nuorimman kanssa yhden yön nukuin sohvalla ja se onnistui siinä
 
10,5kk - isä hoiti yöt, olin poissa kotoa 4 yötä (lähdin illalla ja tulin heti aamulla). Hyvin meni, vaikka sitä ennen söi tiheään öisin. Sen jälkeen syöminen parani ja rupes taas kasvamaan kunnolla. Lopetin samalla myös iltatissin, ettei nukahtanut enää tissille. Tsemppiä! Kyllä se ennen pitkää hyvin menee. Nuku sohvalla tai mene naapuriin yöksi!
 

Yhteistyössä