koska neuvolaan?

  • Viestiketjun aloittaja tyttönen
  • Ensimmäinen viesti
tyttönen
Eli tänään plussasin, toivottu oli, koska täytyy soittaa neuvolaan? jotenkin jännittää se soitto sinne ku oon 17v niin tiä sitte miten suhtautuu siihen siellä. oon ihan sekasin, en uskonut että tää olis totta joskus. onko muuten kiukkuisuus normaalia tässä vaiheessa, vai oonko muuten vaan stressaantunut? joku ihana vois vastata!! :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2007 klo 16:17 tyttönen kirjoitti:
Eli tänään plussasin, toivottu oli, koska täytyy soittaa neuvolaan? jotenkin jännittää se soitto sinne ku oon 17v niin tiä sitte miten suhtautuu siihen siellä. oon ihan sekasin, en uskonut että tää olis totta joskus. onko muuten kiukkuisuus normaalia tässä vaiheessa, vai oonko muuten vaan stressaantunut? joku ihana vois vastata!! :heart:
no siehä voit soittaa sinne jo jos sie tahot ni hää siel ossaa sit kertoo millo meet käymää ja jooo se kiukkuisuus on ihan normaalia ja lissääntyy jossai vaiheessa
 
äiti-87
no mä plussasin ekan kerran vk:lla 9 ja menin sillon samalla viikolla heti sit neuvolaan.. ja tästä toisesta olussasin jo viikolla 6 ja oli muistaakseni viikolla 8 sit eka kerran..
 
ukko mukaan
Joo minä myös plussasin 17 vuotiaana ja olin 6 viikolla menossa, silloin koulun terkkari soitti neuvolaan ja järjesti ajan minulle sinne. Mutta jos et terkarin kautta mene neuvolaan niin kannattaa kyllo jo soittaa ja kertoa että perheenlisäystä on tulossa, antavat sieltä sinulle sitten ajan ja ukko kannattaa ehdottomasto otta mukaan ensimmäisille kerroille!!!! On se niin jännittävää, ja saatte myös paljon hyödyllistä tietoa kumpikin raskaudesta :) Onnea odotukseen, se on pitkä veteistä ja hidasta touhua mutta NIIN palkitsevaa!!!! :hug:
 

Yhteistyössä