Koska ootte tunteneet liikkeet 3.raskaudessa?

Mulla siis kolmas raskaus ja huomenna viikkoja 17. Kovin on hiljaista vattassa,ehkä jotain oon tuntenut,mutta en kunnolla. Perjantaina äänet kuunneltu ja kova myllerrys kuului olevan,mutta en vain tunne sitä.

Eli onko muita jotka suht myöhään tuntevat liikkeet?
 
Sue
Siis kolmatta odotan ja viikkoja nyt 16+3 ja äsken tuli ekat selvät voltit!
Ihanaa, olen kanssa jo odottanut tätä. Reilu viikon on tuntunut "sisäistä kutinaa", mutta ei niitä liikkeiksi voi vannoa.

-Sue-
 
Mullakin meni kauan, vaikka odotin niitä käsi mahalla joka ilta jo varmaan 15vkosta alkaen:) Kolmatta vauvaa odotan, ja nyt on viikkoja takana 22. Nyt olen jo monta viikkoa tuntenut Alienin mahan sisällä, mutta ulospäin ei vieläkään tunnu mitään (harmi miehen puolesta). Vaan kyllähän tuo siellä kasvaa, loppuaikana sitä toivoo, että potkiutuisipa vähemmän! Älä ole huolissas!
 
Ihan ku nyt väliin tuntuis pikkuisen liikettä, en uskalla ihan varmaksi sanoa vielä. Mutta aina niin samanlaista ja suunnilleen samoihin kohtiin tuntuu että taitaapi olla..

Saaru ja pömppis 13+4
 
Huomenna pyörähtää 18.viikko käyntiin eikä vieläkään kunnon jumppausta tunnu. Selvästi kyllä tunnen kuinka vauva kasvanut kun kädellä painelen mahaa. Ulospäin ei näy vielä merkkiäkään. Tämä vauva oli kyllä paljon pienempi np-ultrassakin mitä meidän edellinen "vauva" joten sekin varmasti vaikuttaa. Ja onhan mulla tuota rasvaakin enemmän tossa vattan ympärillä nyt mitä aiemmin :ashamed: Onneksi huomenna
neuvola =) Mutta onneksi on muitakin jotka tuntevat myöhemmin liikkeet!
 

Yhteistyössä