Koska sait ihan ekan oman kännykkäsi?

semper paratus
-97 joululahjaksi... Olin 16- puhelin oli Nokian 1611? marjapuuron punasilla kuorilla jossa valkosia pilkkuja. Olin ikionnellinen siitä.. niin ja siinä oli kaksrivi näyttö, niinku tuolloin varmaan kaikissa.
 
Ostin itse vuonna 1998, eli 19-vuotiaana. Oli käytetty puhelin, jossa nostettava antenni ja pakkasella jos joku siihen soitti, ni se sammu aina, ku nostin antennin :D Puolen vuoden jälkeen äidilläni meni hermot, ku ei saanu miuta ikinä kiinni, ku puhelin sammu aina, ni osti miulle käytetyn Nokian 3110:n..
 
vieras
Alle kymmenvuotiaille ei kannata hankkia kännykkää säteilyriskin takia. Ja muutenkin kannattaa neuvoa käyttämään enempi viestejä mitä soittamista. Tästä löytyy ihan tutkittua tietoa ja paljon tutkimustuloksia, joita ei suomessa "saa" levitellä, sen takia että nokia on sen verran suuri firma, joka osaltaan pitää suomea "pystyssä".
 
NewArtRiot
Alkuperäinen kirjoittaja semper paratus:
-97 joululahjaksi... Olin 16- puhelin oli Nokian 1611? marjapuuron punasilla kuorilla jossa valkosia pilkkuja. Olin ikionnellinen siitä.. niin ja siinä oli kaksrivi näyttö, niinku tuolloin varmaan kaikissa.
Digassa vain yksi rivi.. :D
 
Ericsson 688
Ostin ensimmäisen ericsonini vuonna 1998 syksyllä. Olin silloin 26v.

http://www.google.fi/search?sourceid=navclient&hl=fi&ie=UTF-8&rlz=1T4HPEA_fiFI287FI288&q=Ericsson+688
 
Lukion ekalla tai tokalla, v. 1996-97, malli taisi olla 3110 ja kuoret olivat siniset. :) Soittoäänenä pidin kauan sitä Mozartin viidettä. :D *muoks* Googlen mukaan ei se malli kyllä tuo ollut. :eek: Ei siis mitään hajua mallista, mutta sellainen kapula oli...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Mahollisesti joskus -97 paikkeilla kun olin 22-23 v. Aivan järkky Philips Diga!! :eek:
:LOL: Mulla eka luuri oli kans toi, hirvee..
Mulla tais olla juurikin tää samainen kapistus ekana puhelimena kanssa.. :D Ja vuos tais olla -99, eli olin 14. Tosin olikohan seuraava kesä jo jolloin ostin kesätyörahoilla nokia 3210.

Eikös digassa tosiaan ollut vaan yks rivi ja tekstiviestit tuli sillei pyörimällä?Ei ihan mikään kätevin ratkasu..
 

Yhteistyössä