koska tutti pois???

Meillä tyttö nyt 1v5kk. Tuttipullo jäi jo kesän jälkeen pois mutta tutti on tärkeä, eikä mulla ole aikomustakaan sitä iloa häneltä riistää vielä pitkään aikaan. On hän niin pieni vielä ja tutti on tärkeä rauhoitusväline ainakin nukkumaan mennessä ja lohduttaa "hädässä".
Katsellaan puolen vuoden-vuoden päästä tilanne uudestaan kun hän jo ymmärtää asioita enemmän.
 
Minun esikoiseni(tyttö) jätti itse tutin pois (lopullisesti) kun oli 2,5 vuotias,minun muistini mukaan.
Toinen lapsi(poika) taas jätti 2 vuotiaana.
Ja kolmas(tyttö) jätti myös ihan lopullisesti tutin käytön sitten 3 vuotiaana.
:)

Itse odotin,että lapsi itse lopettaa sen tutin käytön,mutta jos se olisi mennyt yli sen 3,5 niin sitten se olisi pitänyt jo alkaa ottamaan melkeimpä pakostakin.Että suosittelen,että odotat siihen,että lapsi itse alkaa reagoimaan siihen tutin pois jättöön jotenkin,mutta jos näin ei käy niin kai se siten on itse otettava siinä iässä kun itselle tuntuu parhaalta =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 14:45 Milla kirjoitti:
Minun esikoiseni(tyttö) jätti itse tutin pois (lopullisesti) kun oli 2,5 vuotias,minun muistini mukaan.
Toinen lapsi(poika) taas jätti 2 vuotiaana.
Ja kolmas(tyttö) jätti myös ihan lopullisesti tutin käytön sitten 3 vuotiaana.
:)

Itse odotin,että lapsi itse lopettaa sen tutin käytön,mutta jos se olisi mennyt yli sen 3,5 niin sitten se olisi pitänyt jo alkaa ottamaan melkeimpä pakostakin.Että suosittelen,että odotat siihen,että lapsi itse alkaa reagoimaan siihen tutin pois jättöön jotenkin,mutta jos näin ei käy niin kai se siten on itse otettava siinä iässä kun itselle tuntuu parhaalta =)

mun ystävälle sanottiin(hänen poika 2vuotta)että hampaat ovat kasvamassa vinoksi että nyt on korkea aika ottaa tutti pois käytöstä....noh mut täytyy miettiä kun ei hän tyttö sitä muutenkaan juuri tarvitse
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 14:59 tiftial kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 14:45 Milla kirjoitti:
Minun esikoiseni(tyttö) jätti itse tutin pois (lopullisesti) kun oli 2,5 vuotias,minun muistini mukaan.
Toinen lapsi(poika) taas jätti 2 vuotiaana.
Ja kolmas(tyttö) jätti myös ihan lopullisesti tutin käytön sitten 3 vuotiaana.
:)

Itse odotin,että lapsi itse lopettaa sen tutin käytön,mutta jos se olisi mennyt yli sen 3,5 niin sitten se olisi pitänyt jo alkaa ottamaan melkeimpä pakostakin.Että suosittelen,että odotat siihen,että lapsi itse alkaa reagoimaan siihen tutin pois jättöön jotenkin,mutta jos näin ei käy niin kai se siten on itse otettava siinä iässä kun itselle tuntuu parhaalta =)

mun ystävälle sanottiin(hänen poika 2vuotta)että hampaat ovat kasvamassa vinoksi että nyt on korkea aika ottaa tutti pois käytöstä....noh mut täytyy miettiä kun ei hän tyttö sitä muutenkaan juuri tarvitse
juu "Alan" ihmisenä totean että se 2v on takaraja...kun hampaat alkaa kärsiä...meillä lähti 1v4kk iässä ja vaan pari kertaa nukkumaan mennessä sitä kysyi...eli ilmeisesti ei ollu lapselle niin kauhee ressi kun äidille ;)
 

Yhteistyössä