Koska uskaltaa alkaa hankkimaan vauvalle tavaroita??

  • Viestiketjun aloittaja eka kerta
  • Ensimmäinen viesti
Mä ite henk. koht. odottelen rakenneultraan asti. Sit on jo lähes varma olo et homma menee kunnialla loppuun asti. Asiaan kyl tosin vaikuttaa sekin et syyskuun alussa on muutto, ei millään jaksais ostella mitään ku kaikki täytyy kumminki vielä siirtää.
 
"Vieras"
Mä olen aina plussattuani käynyt ostamassa bodyn, kaksi jäi käyttämättä, kaksi on päässyt käyttöön.
Rakenneultrien jälkeen on alettu ostelemaan isompia juttuja.
 
yh
Mulla oli vasta-aloittaneenä yrittäjänä rahatilanne tuolloin niin tiukka, että taisin ostella kaikkea pitkin raskautta, vaunut n. 5kk ennen syntymää kun haluamani käytettynä netissä näin. :)
 
hehh
Kiva kuulla, että muutkin pohtii samaa.. :) Mä ostin ekat vaatteet joskus np-ultran tienoilla, ja aloin pikkuhiljaa ostella kaikkia pienempiä tarvikkeita, mitä saa edullisesti, ja saatiin myös vaatteita lahjoituksena siskoltani paljon. Niitä on niin kiva ihastella.. :) Pinnis ostettiin rakenneuä:n jälkeen kun löytyi mieleinen edullisesti, turvakaukalo on lainattu, ja se on meillä valmiina, kun omistaja halusi sen pois nurkistaan lojumasta. Vaunut on varattu, ja maksettiin niistä käsiraha, saatiin näin varattua vielä viime vuoden mallistosta, joten säästyy 100e kokonaishinnasta, maksetaan loput kun haetaan vaunut. Nyt 27. Rv menossa. Eli aika paljon on jo hankittu, enää sitteri, hoitoalusta yms. Pienempää on ostettava. Sänky ajateltiin koota vasta kun vauva tulee kotiin ja pesen vaatteet ja laittelen kaiken valmiiksi sitten ihan loppupuolella. Ihan hyvä näin, vauva on vuosia toivottu, ja tuntui että tästä täytyy nyt ottaa kaikki ilo irti, jos jotain kamalaa sattuu, niin se on ihan yhtä hirveetä sitten, ei nuo tavarat laatikoissa ja kaapissa muuttais asiaa miksikään! Toisaalta vaikka kaikki menisi hyvin, niin en usko että jaksan enää viimeisinä viikkoina shoppailla, joten saa lepäillä rauhassa, kun tarpeelliset on hankittuna.
 

Yhteistyössä