koska vatsanahka palautuu? synnytyksenjälkeen..

  • Viestiketjun aloittaja himmeli
  • Ensimmäinen viesti
himmeli
olen normipainoinen ja aina ollut littanamaha. nyt 3 synnytyksenjälkeen on jäänyt ikävä nahka roikkuun. pömpöttää ikävästi.
kuinka nopeesti se palautuu? vai palautuuko?
esikoisen jälkeen palautu ihan normaaliksi. nyt kaksi raskautta peräjälkeen.
 
ap
mulla kun edelleen vatsa on litteä,ainoa mikä pullottaa on nahka. sitä ei laihduttamalla pois saa.
synnytyksestä on vasta 3kk aikaa,joten ei niinkun kiire viä ole vaikka se häiritseekin.
 
Samaa mäkin odottelen. Toivon. Kovasti.
On ihan kohtuullisen kokonen röllykkä nimittäin (nahkaa siis!).. Tosin on se paljon jo pienentynyt. Ja rypistynyt. Että ehkä jonain päivänä.
(tai sitten ei)

Nimimerkillä "myös kaksi raskautta peräjälkeen" :snotty:
 
nn
mulla oli ihan jäätävän kokonen maha viimesilläni ja nyt muistona siitä kiva tyhjä nahkapussi... tosin synnytyksestä reilut 7vk, mut silti... voi ees vähän pienentyy jo!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Puoli vuotta minulla taisi mennä. Olen 37-vuotias, joten en enää ihan nuori. Kuopus syntyi viime vuoden marraskuussa.
Lisään vielä, että olen ollut aina normaalipainoinen raskausaikoja lukuunottamatta. Raskausaikana olen kaksi kertaa lihonut 25 kg. Jälkiä ei ole pahemmin raskauksista jäänyt. Johtunee siitä, että olen aina harrastanut liikuntaa muutaman kerran viikossa ( kuntosali, aerobic, lenkkeily)?
 

Yhteistyössä