Koska viimeksi olet suudellut?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
nooo
[QUOTE="Helekkarin Heittomerkki";28955016]Suudellut/pussannut vuosia vuosia vuosia sitten...ei pysty edes muistamaan. Näin surkea on tilanne joissakin avioliitoissa. :([/QUOTE]

Hui, hurjalta kuulostaa! Mielnkiinnosta, onko teillä muuten millaiset välit, entä muuta fyysistä kanssa käymistä? Miten tuollaiseen tilanteeseen päätyy?
 
Tänä aamuna noin klo 8.30 kun mies lähti töihin. Siis ennenkuin lähti ja omaa miestä, en sen jälkeen jotain muuta :LOL:

Eikä läheisyyden ole pakko loppua pitkässäkään parisuhteessa, aina voi ohimennen sujauttaa suukon tai taputtaa pepulle tai silittää päätä tai halata. Tekee hyvän mielen eikä edes maksa mitään.
 
"vieras"
Suutelin eilen aamulla töihin lähtiessä miestäni koska jouduttiin eroon muutamaksi päiväksi.. Koko ajan pusuja mut aina välillä pitää kielisuudellakin, se on terveen suhteen merkki ;)
 
"Vainiin"
[QUOTE="vieras";28955609]Suutelin eilen aamulla töihin lähtiessä miestäni koska jouduttiin eroon muutamaksi päiväksi.. Koko ajan pusuja mut aina välillä pitää kielisuudellakin, se on terveen suhteen merkki ;)[/QUOTE]

Jotta voi omata terveen hyvän parisuhteen, täytyy sillointällöin työntää kieli niin syvälle kurkkuun että mahanesteet maistuu? Mua ällöttää kielisuudelmat, joskus humalassa ei välitä niin silloin ehkä voi sellaisen antaa, mutta muuten ei, hyi ei oo mun juttu ollenkaan.
 
"vieras"
[QUOTE="Vainiin";28955614]Jotta voi omata terveen hyvän parisuhteen, täytyy sillointällöin työntää kieli niin syvälle kurkkuun että mahanesteet maistuu? Mua ällöttää kielisuudelmat, joskus humalassa ei välitä niin silloin ehkä voi sellaisen antaa, mutta muuten ei, hyi ei oo mun juttu ollenkaan.[/QUOTE]

Hmm.. eli et osaa suudella/partnerisi ei osaa? Sitä kieltä kun ei todellakaan tungeta kurkkuun.. Noh varmaan tämän tiesitkin. Sulla on vaan väärä mies. Sitä oikeaa tekee nimittäin kyllä mieli suudella, eikä ällötä yhtään. :)
 
"Helekkarin Heittomerkki"
[QUOTE="Anne";28955636]Tai suhteessa jossa toinen esim. polttaa tupakkaa ja toinen ei..[/QUOTE]

Tässäpä se syy meilläkin. Minun mielestä pussailu/suutelu on osa parisuhdetta, hellyyttä ja seksiä, mutta minkäs teet.
 
"vieras"
Aviomiestä joku ilta sitten. Me suudellaan nykyään vain seksin yhteydessä. Aiemmin jaksoin yrittää muutenkin ja lähtöpusut annettiin vuosia, hankalien aikojen jäljiltä en enää itsekään ole innokas pussailemaan - paitsi sängyssä.
 

Yhteistyössä