koska voi treenata vatsalihaksia sektion jälkeen?

"vieras"
Sitten kun lääkäri antaa siihen luvan. Alatiesynnytyksen jälkeen muistaakseni 6vkoa suositellaan odottamaan, mutta sektiossa vielä kauemmin koska siinähän on viilletty vatsalihas auki.
 
"xXx"
Useampi kuukausi se on.. Parhaiten itse kokeilemalla tiedät onko vatsalihakset jo omalla paikallaan, eli tuntuuko selinmakuulla sitä rakoa keskellä. Kun ei tunnu enää, voi treenata. Itsellä tuohon meni puoli vuotta.
 
[QUOTE="xXx";28009097]Useampi kuukausi se on.. Parhaiten itse kokeilemalla tiedät onko vatsalihakset jo omalla paikallaan, eli tuntuuko selinmakuulla sitä rakoa keskellä. Kun ei tunnu enää, voi treenata. Itsellä tuohon meni puoli vuotta.[/QUOTE]


Okei. Toi onkin aika selkeä ohje. Täytyykin testata. Kiitos
 
Keittiönoita
[QUOTE="xXx";28009097]Useampi kuukausi se on.. Parhaiten itse kokeilemalla tiedät onko vatsalihakset jo omalla paikallaan, eli tuntuuko selinmakuulla sitä rakoa keskellä. Kun ei tunnu enää, voi treenata. Itsellä tuohon meni puoli vuotta.[/QUOTE]
Kiitos tästä :flower: Olen koittanut koko aamupäivän löytää netistä tietoa, milloin laparotomian jälkeen voi alkaa tekemään vatsalihasliikkeitä. Sektiossa en ole ollut, mutta muutoin pitkä ventti vatsassa. Ja unohdin kans kysyä asiaa jälkitarkastuksessa.
 

Yhteistyössä