koskaan en enää osta partyliten kynttilöitä

Konsulttina saan nauttia Partyliten ihanista kynttilöistä ja somisteista jopa ilmaiseksi =)
Joskus poltan halpistuikkuja (esim.Finnmarin muovikupissa olevia) tai pilareita, niin joka kerta pitää todeta ettei niistä ole mihkään,ja etenkin isot halpiskynttilät joutaa roskiin jo ennen polttamisen puoliväliä. Tiimarin neliöpilariin tuli reikä sivuun 3.polttokerralla, steariinit valui somistehiekkaan. Finnmarin tuikuista halkesi se muovikuppi...

En sano etteikö Partyliten kynttilät koskaan valuta tms. mutta siksipä juuri niissä on palautusoikeus! Jotkin tietyt värit/tuoksut ja erät on saattaneet olla viallisia, mutta siitä konsulteille kyllä tiedotetaan. Tuikkivista ja votiiveista pitää olla 2/3 paketista jäljellä että saa uuden tilalle.


Epäilijät vois pistää Partyliten tukkivan palamaan yhtäaikaa lämpökynttilän kanssa ja katsoa itse. Tai laittakaas iittalan värilliseen lasiin Tuikkiva ja toiseen metallissa oleva tuikku, hetken päästä ei metallituikusta näy kuin hento valonkajastus ;)
 
siiri
Mä en sen jälkeen ole ostanu partylaitilta mitään ku se votiivi kynttilä särki minun hienon ja kalliin iittalan kynttilälyhdyn....
Enkä vieläkään käsitä et se lyhty on kestäny kaikkia kaupan pilipalituikkuja sun muita mut nuita hienoja kalliita votiivejä ei :eek: Jotka ei edes kuumu niin paljoa.

 
siiri
Alkuperäinen kirjoittaja dsffd:
Rahastusta koko homma. En aio minäkään enää ostaa mitään. Parempilaatuista tavaraa saa halpamarketeista.
Näin minäkin olen todennut :) sen mitä vähän kynttilöitä poltan ja tarvin niin marketista saa ihan saman laatusta tavaraa halvemmalla. Ja ostan paljon messuilta tukeakseni pienyrittäjiä.
Ihan liina kallista tavaraa käyttötarkoitukseen nähden.
 
Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Votiivi on ainutlaatuinen kynttilä jota et saa mistään muualta. Votiivi on kynttilä joka palaessaan nesteytyy kokonaan. Votiivi tulee siis aina polttaa asianmukaisessa somisteessa. Kun votiivi sammutetaan se jähmettyy uudelleen. Ja onhan niitä kynttilöitä muunkin nimisiä, esim. pallokynttilä, pilarikynttilä. Miksi ei sitten votiivi? :)
Votiivi on ainutlaatuisen kallis tuikku, jota ei saa mistään muualta. Votiivi on tuikku joka palaessaan nesteytyy kokonaan, kuten kaikki muutkin tuikut. Votiivi tulee polttaa ainoastaan p****leen kalliissa kipossa, joita - yllätys yllätys - et myöskään saa mistään muualta. Kun votiivi sammutetaan, se tekee sen saman kuin muutkin tuikut, eli jähmettyy.
 
.
Votiiveista ei lyhennetä lankaa.

Mä aina pikaisesti lämmitän sytkällä votiivin pohjan ja painan metallin kiinni siihen kynttilään, ei ole enää lanka pudonnut kyttilän sisälle!
 
Partyliten tuikkivat
Kokemuksia partyliten tuikusta. Monen monet kerrat saan tuikkuja jotka EIVÄT PALA! Muka laadukkaita! Sit kun ostat kerralla paljon , niin eihän niitä voi palauttaa enää, kun palautusaika vain 2vkoa. Olen laittanut partylitelle viestiä asiasta, mutta vastausta en saanut.
Eihän kukaan polttele hetkessä monta pakettia tuikkuja!!!???
 
"Satunnainen vierailija"
Votiivit ovat parafiinikynttilöitä, jotka eivät kuumene niin paljon kuin steariinikynttilät, jotka saattavat rikkoa sen astian kuumuudellaan, jossa niitä poltetaan. Ja tosiaan latinaa; lupauksensa mukainen.
 
punanen pikari ko sulla oli somisteena? sehän on jonkuverta isompi leveysuunnassa mitä votiivi, eikö olekki? siihen taitaa kuulua votiviimalja erikseen että palaa kunnolla : / ja sydänlankaa ei saa leikata!! onko somisteen pohja tasanen? jos ei laita somisteen pohjalle suolaa jotta pohja ois tasanen, kynttilä palaa loppuun asti.

kaikkien muitte nkynttilöitten kans on ollu ongelmia mutta ei koskaan otivien kans
 
"shihtzu"
[QUOTE="Hmm";22045979]Kovin ovat haisevia nuo kynttilät, joudun niitä paketteja joskus käsittelemään ja migreeni meinaa tulla. Ikinä en itselleni hankkisi.[/QUOTE]

No isona eränä tuoksuvat hyvinkin voimakkaasti, mutta poltettaessa ei niinkään, jos ei isoa määrää polta kerralla. Itse tykkään partyliten kynttilöistä, ihan jo sen vuoksi, että niissä on ihania tuoksuja, mitä ei kaupoista löydy. Kauppojen hyllyillä on vaan yleensä jotain kamalia ällötuoksuja.
 
Olen partylite konsultti ja votiiveista suositellaan lyhentää lanka koska sitten ei tule sitä mustaa "kökköä" sydänlangan päähän ku se palaa. Jos kynttilä ei pala kunnolla, otat yhteyttä konselenttiin ja palautat ja ne menee takuuseen. Kynttilässä on jokin vika. Älä hauku vaan toimi!! Siten saat rahalle vastinetta. Suosittelen.
 
Lemulasse
Partylite votiiveineen ja jouluseimineen on syvältä sieltä minne päivä ei paista eikä kuu kumota :LOL:

Votiivi :LOL: Joo, mulla ei oo mitään motiivia ostaa votiivia :LOL: Löyhkääviä helevetin kalliita "kynttilöitä" - laitan rahani ennemmin vaikka SPR toimintaan...
 
"xxx"
Votiivi on ainutlaatuinen kynttilä jota et saa mistään muualta. Votiivi on kynttilä joka palaessaan nesteytyy kokonaan. Votiivi tulee siis aina polttaa asianmukaisessa somisteessa. Kun votiivi sammutetaan se jähmettyy uudelleen. Ja onhan niitä kynttilöitä muunkin nimisiä, esim. pallokynttilä, pilarikynttilä. Miksi ei sitten votiivi? :)



Mutta tekeehän tavan tuikutkin noin???? Muuttuu nesteeksi ja kun sammuttaa niin jähmettyy taas.


Mitä niin hienoa tuossa votiivissa on muka?
 
"vieras"
[QUOTE="xxx";22047658]Mutta tekeehän tavan tuikutkin noin???? Muuttuu nesteeksi ja kun sammuttaa niin jähmettyy taas.


Mitä niin hienoa tuossa votiivissa on muka?[/QUOTE]

Nimi? Vähän niinkuin toisen lapsella on päällä haalari ja toisella Ticketti :D
 
"xxx"
[QUOTE="vieras";22047689]Nimi? Vähän niinkuin toisen lapsella on päällä haalari ja toisella Ticketti :D[/QUOTE]




aah, kiitos näin meistäkin tulisi siis hienoja ja tyylikkäitä. Puetaan lapset Tickettiin ja sytytetään votiiveja palamaan.

hittovieköön, olispa joku kertonut tuonkin aikaisemmin. Noh, taidetaan pysyä juntteina ja käyttää edelleen haalareita ja ihan perus kynttilöitä ja tuikkuja.
 

Yhteistyössä