koskaan en tee mitään oikein!

"vieras"
Nyt tuli liiottelua. Veikkaan, että sinun naamallasi jopa isompiakin virheitä katsotaan läpi sormien. Jos kyseessä yksittäiset henkilöt, niin tiedät mitä niillä mielipiteillä voi tehdä.
 
[QUOTE="vieras";28564487]Juu-u. Jos oikein vituttaa, niin mä voin adoptoida sun ihanat lapset.

Kiitos![/QUOTE]

lapset ei vituta, ne on mun ainoa piristys, niihin en kyllästy koskaan- ihan just siks kun ne osaa olla niin ihania. Ainoa huono puoli että ovat just nyt isällään.
 
[QUOTE="arja";28564508]Taasko sulla on ongelmia miesten kanssa?[/QUOTE]

minkä miesten? 9 vuoden aikana oli 1 mies ja nyt ei ole miestä ollut n.5 kuukauteen.

Ja onhan tässä sekin ongelma, että miehet ei uskalla tulla juttelemaan mulle |O puuh.
 
[QUOTE="dee";28564501]Joskus on semmosia päiviä. Keitä kahvia ja yritä jaksaa tämä päivä, huomenna uusi parempi päivä :)[/QUOTE]
mä ajattelin, et lähden juoksulenkille, sen luulis auttavan. ja sit illalla voinkin suihkussa itkeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28564547:
minkä miesten? 9 vuoden aikana oli 1 mies ja nyt ei ole miestä ollut n.5 kuukauteen.

Ja onhan tässä sekin ongelma, että miehet ei uskalla tulla juttelemaan mulle |O puuh.
Kauniiden naisten kirous:kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28564549:
mä ajattelin, et lähden juoksulenkille, sen luulis auttavan. ja sit illalla voinkin suihkussa itkeä.

Raivolla kun juoksee niin ei sitä jaksa enää illalla itkeskellää. Kun lapsukaiset nukkumassa, tee joku hyvä salaatti ja tsiigaile joku super hyvä leffa.
 
"vieras"
Musta on tyhmää että aina kun jassåå jotain kirjoittaa, niin se kääntyy siihen ulkonäköön, tisseihin ja kauneuteen.

Jassåå:ssa on paljon muutakin! Aivot, jotka on jopa käytössä, se on hyvä äiti ja sillä on hyvä huumorintaju!
 

Yhteistyössä