Koskaan tavarat ei oo siellä missä pitäis

|O |O Saan kohta itkuraivarin |O |O Mitä varten toi luupää ei voi koskaa viedä tavaroita sinne mistä sen on ottanu. Ihan sama tartteeko mistä tavarasta on kyse, koskaa ei löydy työkaluja sieltä missä niiden paikka on. Yleensä niitä saa ettiä sieltä missä luupää on niitä viimeks tarvinnu ja sit ku on toi latva jo sen verran vuosien saatossa lahonu nii eihän se sit muista ku kysyy missä on |O |O Minäki alan jättämään veriset rättini vessan lattialle, miks niitä muualle viemäänku sitä enää tarvii, ihan hyvinhän sen voi siihen tipauttaa missä sen tarve loppuu :kieh: :headwall: :headwall:
Sanokaa nyt että muillaki on samanlaisia miehiä, saa edes vähän lohtua
 
Voi kuule :hug: :hug:

Meillä ei ole pelkästään mies tuommoinen, vaan minäkin olen ja lisäksi meidän neljästä lapsesta neljä ovat myös tuollaisia. (ei meillä sentäs kukaan jätä verisiä rättejä ja vastaavaa muiden kiusaksi, mutta melkein kaiken muun)
 
xx
Meillä asuu samanlainen!!! Minä teenkin niin, että kun joku on hukassa sen jäljiltä,soitan sille töihin ja kysyn että missä helvatassa taas on... En jaksa aina kiertää koko kartanoa ettimässä missä vois olla
 
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Meillä asuu samanlainen!!! Minä teenkin niin, että kun joku on hukassa sen jäljiltä,soitan sille töihin ja kysyn että missä helvatassa taas on... En jaksa aina kiertää koko kartanoa ettimässä missä vois olla
Saahan sille soittaa ku se ei ees ite muista mihin on mitäki jättäny. Yleensä jos se iteki tarvi jotai nii sit kierretään molemmat niskalimassa tätä 6000 neliön tonttia tutkien ja ettien mihkä vajaan tai puskajuureen nyt on joku vasara vaikka jääny.
 

Yhteistyössä