Koskakohan Laihialla alkaa sikainfluenssarokotukset?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
meillä nuo ilmoitti vasta tänään että huomenna alkaa rokotukset. ja senkin tiedon sain kattoo nettisivuilta kun ei paikallislehdissä lukenut vaikka piti. aika huonoo infoo mun mielestä. ja kun noi rokottaa vaan perjantaihin saakka.
 
kansanperinne hallussa
Ne eivät voi rokottaa vielä siellä pimeässä terveyskeskuksessa. Ensin on odotettava, että perunasäkit tyhjenevät, että voivat kantaa säkeissä valoa sisään. Siihen voi mennä kauan, koska Laihialla syödään yksi peruna viikossa perhettä kohden.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jeputti:
meillä nuo ilmoitti vasta tänään että huomenna alkaa rokotukset. ja senkin tiedon sain kattoo nettisivuilta kun ei paikallislehdissä lukenut vaikka piti. aika huonoo infoo mun mielestä. ja kun noi rokottaa vaan perjantaihin saakka.
Siis Laihiallako?
 
tikkis
Jossain lehdessä olikin jo Laihia-Vähis akselin rokotusajankohdat! Ens viikon maanantaina vasta Laihialla kirkonkylän neuvolassa alle 64v. riskiryhmät, joihin itse kuulun, mutta vissiin raskaana olevat on jo saaneetkin? Tässä jänskätessä nyt sitten, kun Vaasassa riehuu ja viikon päästä vasta piikki, sitten parin viikon vaikutusaika ennen ku tehoo.. saas nähdä.
 

Yhteistyössä