koti synnytys

minä synnytin toisen lapsen kotona alle tunnissa. ja mulla oli vieressä vaan tytär joka oli silloin 1v.8kk
onko kukaan samallaista synnytystä kokenut???
olisi kiva kuula muitten mielipidettä.. =) synnytyksistä??!!!!
 
mulla oli koko raskauden aikana pieniä supistuksia, ja kävin kaksi kertaa otattamassa
piikin ettei tulisi liian aikasin ulos, ja sit kun 19päivänä oli aamuli supistusta
en sen koomin ajatellut sitä, käytiin perheen kesken ropparissa ostettiin tytölle ampulanssi et se saisi
leikkiä kotona sillä, sain vähäsen siivottua kotona,ilta kun koitti laitoin tytölle iltapuuron,
sit ruvettiin kattomaan karvis elokuvaa sit rupesi vähän nipistävä tunne ristiselässä en ollut
tunteneen sitä vaan jatkoin kattomista, kun se loppu yritn laittaa lasta nukkumaan,
kun taas tunsin nipistystä, kävin suihkussa ja laitoin karvispaidan päälle ja kävin petiin pötkölle
kun alko kovat kivut sanoin isännälle et käväse hakemassa
äitisi tänne et lähetään sairaalaan, mieheni kerkes lähteä , kävelin olohuoneessa ja kyykähdin lattialle
tunsin et pää oli tulossa laitoin käden päänhän ja sit soitin isännälle et soita ampulansi pää on kädessä
sit vaaan otin koko pojan ulos.. sit tuli ampulansi kuskit ja tutki lapsiveden.
sen jälkeen mut nostettiin paarille makaamaan, lähettiin sairaalaan.
 
kassu harmaana
Jos olisin mennyt 6.3.2006 illalla suihkuun,olisi käynyt samoin.....laitoin yheksän maissa lapset petiin,2v9kk ja 1v3kk ja soitin miehelleni,joka oli työmatkalla,että lähtis kotia kohti ja että menen suihkuun...en onneksi mennyt,vaan aloin soittamaan taksia.En pystynyt enää seisomaan ja meiltä on jyrkät rappuset alas,joten soitin ystävälleni,joka asuu naapurissa.Sairaalaan on onneksi viiden minuutin matka ja sairaalan takaovelta,joka vie suoraan synnytyssaleihin,konttasin synnytyssaliin ja sanoin,että nyt on pakko ponnistaa.Poika syntyi siihen kätilön käsiin.Olen kuulemma ainoa joka on kyseiselle kätilölle hokenut synnytyssalissa,että "IHANAA OLLA TÄÄLLÄ;IHANAA OLLA TÄÄLLÄ!"


Hieno poika sai juuri nyt lauantaina nimen Topias Kaius Valtteri:)
 
kiva kuula muitten mielipidettä. kokeilkaa miltä voisi tuntua koti synnytystä!

minä meinaan joskus kun suunitellaan kolmatta lasta niin minä synnytän kotona.
mut sit kyllä pyydän kotiin jonkun joka on yleistynyt koti kätilöksi ja osaa toimia oikein
eikä hosellä.
:)
 

Yhteistyössä