Kotiäidin olemus

Jos noin voisi sanoa... niin minulla on aivan kauhea. Hiukset harottaa ja finnejä pesii. Ylimääräistä lihan ympärillä yms.
En voi käsittää miten olen päästänyt itseni tähän kuntoon... Täälä sitä vain tietokoneella aikaa kuluttaa ja nukahtaa kohta tuolilleen.
Mitenhän saisin virtaa itseeni jotta jaksaisin ulkoilla/liikkua ja pitää yleensäkkin itsestänikin parempaa huolta. Huh, miten tuo mieskin jaksaa katsella tällaista naikkosta... :whistle:
:eek:
 
Fleur de la Cour
Mä olen työssäkäyvä äiti ja minulla on aina tässä toukokuun aikana olo että olen rähjäisen räjähtänyt.. kun nyt lämpenee ja aurinko alkaa paistaa niin tulee (toivottavasti) intoa mennä pihalle, tulla terveemmeän ja kauniimman väriseksi ja iloiseksi ja tehdä ne kaikki kotihommat jotka on tekemättä.. nyt kun ei vaan vapaapäivinään jaksa eikä viitsi millään muotoa tehdä yhtään mitään! Oi kun oiskin taas kotiäiti!
 
Se alkaa aloittamisesta, mikä varmasti tuntuu vaikealta. Mutta älä haukkaa liian isoa palaa heti alussa, aloitat pienin askelin. Ja pääsisitkö vaikkapa kampaajalla käymään? Se piristää yllättävän paljon, ihan pelkkä hiustenleikkuu!

:hug: Nyt voimia ryhdistäytymiseen!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:45 äiskä kirjoitti:
Kuinka moni täällä on urheilullinen ja pitää itsestään huolta ja MITEN SEN TEETTE? Miksei minulla ole virtaa edes aloittaa sellaista \|O
Se on juuri se, että menet lenkille tai touhuamaan jotain hengästyttävää pihalle.

Sitten jaksat.

Siis, vaatteet niskaan, älä ajattele mitään!

(siis unohda tiskit, kampaamatta olevat hiukset, ruoka, kaikki!)

Mene, mene ja puoli tuntia rehki.
(myöhemmin jaksat pidempään)

Sitten pesu ja olo on uusi.
 
Fleur de la Cour
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:45 äiskä kirjoitti:
Kuinka moni täällä on urheilullinen ja pitää itsestään huolta ja MITEN SEN TEETTE? Miksei minulla ole virtaa edes aloittaa sellaista \|O
Kotosalla ollessa mulla oli treenilaite olkkarissa ja joka ilta tein treenin Voicen musiikkivideoiden tahtiin, puoli tuntia vähintään. Nyt ei työpäivän jälkeen todellakaan jaksa kuin nostaa jalat ulos kun ovat turvoksissa, tosin nythän se liikunta tulee töissä ollessa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:45 äiskä kirjoitti:
Kuinka moni täällä on urheilullinen ja pitää itsestään huolta ja MITEN SEN TEETTE? Miksei minulla ole virtaa edes aloittaa sellaista \|O
Teen sen ihan pieninä asioina; pesen kasvot kylmällä vedellä heti aamulla (piristää), yritän olla stressaamatta pienistä asioista, pidän huolta että vaatteet on puhtaat (niin minun kuin tytönkin), ja käyn kampaajalla silloin tällöin. Siten olo on parempi, ja jaksaakin paremmin, ainakin minä.

En nyt sanoisi että olen urheilullinen, mutta käyn koiran kanssa pitkillä kävelyillä ja silloin tällöin käyn bailatinossa (rakastan tanssimista). Ja väkisinkin on ulkona, kun on iso piha, mistä huolehtia.
 
vierailija
\
Kotosalla ollessa mulla oli treenilaite olkkarissa ja joka ilta tein treenin Voicen musiikkivideoiden tahtiin, puoli tuntia vähintään. Nyt ei työpäivän jälkeen todellakaan jaksa kuin nostaa jalat ulos kun ovat turvoksissa, tosin nythän se liikunta tulee töissä ollessa.
Miten elämässä eteenpäin kun ei ole enää Voicen musavideoita!? Youtube EI ole sama asia. En voi alkaa treenta ilman. Nyyh
 
vierailija
\

Se on juuri se, että menet lenkille tai touhuamaan jotain hengästyttävää pihalle.

Sitten jaksat.

Siis, vaatteet niskaan, älä ajattele mitään!

(siis unohda tiskit, kampaamatta olevat hiukset, ruoka, kaikki!)

Mene, mene ja puoli tuntia rehki.
(myöhemmin jaksat pidempään)

Sitten pesu ja olo on uusi.
Näin on laita itsesi liikkeelle heti aamusta- vaikka kuinka vastustaisi. Vaikka 15 minuuttia aluksi. Lempimusiikkia korvakuulokkeisiin, niin on helpompaa. Ei pidä pelätä sitä.vastahakoisuutta joka estää liikkumisen. Vaikka hampaat irvessä . . .
 

Yhteistyössä