kotidopplerit

mulla semmonen on ja kerran alkuraskaudessa kävi niin että ääniä en löytäny. se oli aika piinaava päivä :/ yöllä ne sitte kuiteski löysin mut kävin kuiteski neuvolassa seuraavana päivänä. neuvolantäti sano vaan et ei niittenkään koneella aina niitä ääniä saa kuulumaan kun niin moni asia vaikuttaa ja näissä kotidopplereissa vähempi tehoa. mut muuten kyllä tykkäsin siitä, aika aikasin sain äänet kuuluviin ja aina muuten löyty paitsi sillon yhellä kerralla. silti voin suositella sitä, tuli alkuun aika paljon kuuneltua niitä ääniä =) sitte ku liikkeet alko tuntua kunnolla ni jäi vähemmälle ja nyt doppler on lainassa miehen veljen avolla kun itellä alkaa olla kohta h-hetki käsillä.

cruella rv 35+4
 
mulla on angelsounds ja koska olen ylipainoinen (reippaasti) en kertaakaan ennen liikkeiden tuntemista löytänyt sydänääniä. hoikemmalla varmaan kuuluvatkin, mulla ei. nyt en ole testannutkaan kun liikkeet on tuntuneet jo 10 viikkoa säännöllisesti.
 
Mulla myös angelsounds. Aina olen äänet löytänyt. Kerran jouduin etsimään ja hakemaan enemmän. Minä olen itse aika hoikka joten johtuuko siitä sitten että aina olen löytänyt. Itse pidän tosi hyvänä laitteena, vaikka tosin nyt on itselläkin jäänyt vähälle kuuntelu kun liikkeet tuntunut ja kauan.

Nampula rv30+0
 
Mulla on myös Angelsounds ja aina on äänet löytyneet vaikka ylipainoa on runsaasti. Suosittelen kyllä lämpimästi, sillä mukavahan se on pikkuisen sydänääniä, liikkumista ja potkuja kuunnella kun liikkeet tuntuvat vielä vain satunnaisesti.
 
http://kauppa.perhelahjat.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Perhelahjat/Products/40001&gclid=CMey5qGn3JACFQxuMAodYlYOQA


http://www.kuuntelevauvaa.fi/tuotteet.php

Näistä ainakin löytyy :)
Huudosta kannattaa myös katsella.. siellä on monesti ollut niitä myynnissä ja nehän jäävät kovin pienelle käytölle joten ovat yleensä lähes virheettömiä!

Itselläkin suunniteilla dopplerin osto, mutta viel pitäis odotella hetki että ollaan vähän turvallisemmilla päivillä..
 
kyllä mäkin oon tykänny omastani. kerran en löytänyt sydänääniä ja olin ihan paniikissa, mutta sitten kun painaa tarpeeksi kovaa sillä laitteella niin saa mymmyn liikkeelle! :D joten sekin huoli sitten poistui kun sai vauvan liikkeelle.
 
Mulla on tuo angelsounds ja olen löytänyt äänet joka ikinen kerta. Taisin hankkia rv 12. Nyt ei ole paljon tullut enää käytettyä, kun myllerrys masussa on niin voimakasta, mutta itse kanssa olen aikonut laittaa kavereille kiertoon. Meillä on takana pitkä lapsettomuus, 1 keskenmeno ja 1 kemiallinen raskaus, joten aluksi raskaus tuntui tosi uskomattomalta, silloin auttoi kuunnella vähän aikaa masua ;)
 

Yhteistyössä