""Kotikurista""

  • Viestiketjun aloittaja Ainoako??
  • Ensimmäinen viesti
Ainoako??
Nimittäin mulle on käynyt niin, että mies antaa aina joskus vyöremmistä takapuolelle aivan ""kurinpitomielessä"", kyse ei siis ole mistään seksileikistä. Se alkoi jo pari vuotta sitten, ensin sanailuna jonkun riidantapaisen jälkeen, ja sitten yhden kerran kävi niin, että löysin itseni housut kintuissa hänen polviltaan ja sain perusteellisen löylytyksen nahkavyöllä. Minua tämä nolottaa mielettömästi ja ihmetyttääkin, sillä seksiä tähän ei tosiaan liity meillä. Aluksi olin tietysti vihainen, mietin eroakin, mutta kun meillä muuten on hyvä liitto, enkä sinänsä pelkää tms., niin en ole osannut tehdä asialle mitään. Mies ei ole muuten väkivaltainen, mutta remmistä kyllä saan toisinaan. Viimeksi lauantaina hän piiskasi minut, kun kyläreissulla olin kuulemma ylimielinen ja soitin liikaa suutani. Välillä tekee mieli kapinoida, mutta erotakaan en halua, rakastan häntä kaikesta huolimatta. Sitäpaitsi aiheetta en ole kertaakaan saanut remmistä, se on pakko myöntää...
 
ehdottomasti ainoa
Etkö sä sekopää runkkari voi rajoittaa nuo juttusi tuonne erotiikka-puolelle, missä olet ennenkin tätä melkein sanalleen samaa tarinaa jauhanut, milloin milläkin nimimerkillä.
Kyllä, olet ehdottomasti ainoa, jolla pissa kulkee pahasti väärään suuntaan. Voi kumpa tajuaisit olla edes hiljaa poikkeavuutesi kanssa. ""Miehesi"" on sairas alistaja, eikä kovin hyvä taida olla sunkaan mielenterveytes. Toivottavasti teidät ""molemmat"" on steriloitu.
 
Mies
Minusta tää oli aika hauska juttu, olispa totta, vaikka ei kyllä mahda olla. Mulla on itsellä aika useinkin käynyt mielessä, että perinteinen piiskasauna tekin aika monille naisihmisille varsin hyvää. En ole silti toteuttanut aikeitani, vaikka olis varmaan antoisaa...
 
Jii
Tosi asiahan tämä on! En ole vaimoa piiskannut, mutta kun hän on tullut silmille ja lyönyt, painoin maahan , otin lujasti kiinni ja kiersin hiuksiin nutturan. Siinä tuli mietittyä minkä verran kuritan, että ois sopiva opetus.
 
Meikämaija
Jos tarinasi on totta, niin suostutko tosiaan tuohon? Pahoinpitely on pahoinpitely ja jos hyväksyt sen, ei se ainakaan lievenny ajan kanssa. Muutaman vuoden sisällä olet polin vakiasiakas.

Raukkamaista nöyryyttää toista. Paha luonnevika. ""Välillä tekee mieli kapinoida"", voi kiesus, missä nainen on sinun omanarvontuntosi?

Remmillä pieksäminen on väkivaltaa, ei se selittelemallä parane. Positiivista siinä on ainoastaan se, että nyrkillä voi lähetä henki, remmillä ei (niin kauan, kunnes käteen sattuu kovempi esine).

 
Gentleman
Naiset iästä riippumatta haluavat mieheltä rakkautta ja rajoja. Miestä pidetään kuitenkin loppukädessä isähahmona, jonka pitää määrätä kaapin paikka ja tarvittaessa rankaista tuhmuudesta ja huonosta käytöksestä. En tiedä onko piiskaaminen paras ratkaisu, mutta varmaan hyvin toimiva sekin. Olen itse vienyt vaimoani ulos jäädyttelemään ja miettimään tekojaan, jos on turhaan raivonnut. Kummasti sellainen reipas ulkoilman hengittely raihoittaa raivopään alkuunsa. Joskus tekesi mieli kyllä taitaa jalanpäälle ja vedellä pyllylle avokämmenellä, niin että pakarat punottaisi, ehkä jo ensi kerralla?
 
- -
Alkuperäisen tarinan kirjoittaja on mies. Hupaisaa on se, että hänen on toistettava sitä, että juttuun ei liity seksi, koska se seksi on koko homman juju. Muutenhan tämä ""kuritus"" ei olisi ollenkaan kiehtova aihe, mitä se nyt kirjoittajalle on!
 
Jii
Vaikka provo! Mutta mun vastaus EI. Naisten on vaikee tunnustaa ääneen että hyvin moni nainen käy helpommin väkivaltaiseksi kuin mies. Kuripito parisuhteessa juontaa juurensa TÄSTÄ.
 
IsoN
Gentlemanille: mihinkähän perustuen sä herraseni olet naurettavat käsityksesi muodostanut. Jos sun oma vaimo tai naisystävät ovat kypsymättömiä pikkutyttöjä , älä silti yleistä näkemystäsi koko naissukupuolta koskevaksi. Suurin osa naisista kaipaa puolisoltaan tukea, rakkautta ja kumppannuutta. Ei hallintaa ja ohjailua, kuten sä kuvittelet. Rakastella nyt sitten isähahmon kanssa? Hyi olkoon, mikä ajatus.
Nainen joka ei osaa hallita omaa käytöstään muulla kuin piiskan tai muun sanktion voimalla /pelossa, on jotenkin älyltään alikehittynyt.
Mikä on sitäpaitsi turhaa raivoamaista? Suhtaudut naisiin tosi alentuvasti ja jotenkin ylhäältäpäin. Huh, mikä sovinistisika vaikka nimenvalinnalla yrittät itsellesi muuta uskotella.
Todellisuudessa sulla tuskin vaimoa onkaan. Ainakaan enää.
 
Gentleman
Kyllä vaimo löytyy ja mitä kuuliaisin pikku-rouva, joka tietää miten miestä miellytetään ja kunnioitetaan. Olen näet hänet itse opettanut tavoille. Joskus aina räiskähtää yli, kuten viimeksi kun kerroin lähteväni työkaverin kanssa ryyppäämään. Olisi kuulemma pitänyt mennä sukuloimaan, mutta en moista enää muistanut ja sovin jo treffit työkaverin kanssa. Alkoi huutamaan ja valittamaan, lopulta vihan kohde ei enää ollut minun lähteminen vaan ihan joku muu juttu, jolloin sanoin että nyt saa riittää! Tartuin vyötäröstä häntä kiinni ja nosti ulko-oven yli ja vedin oven perässä kiinni. Sanoin oven läpi, että pääset sisälle kun pyydät anteeksi ja osaat käyttäytyä. n. 30 minuuttia siinä meni, mutta lopulta hän myös olevansa väärässä. En ole koskaan naista lyönyt, enkä lyö!
 
niin on
Aivan höpöhöpö homma.Jos minun mieheni antaisi minulle piiskaa,niin se olisi eron paikka heti.
Aivan eri juttu nämä,jotka tykkäävät siitä noin seksuaalisessa mielessä,vaikka heitäkin on vaikea ymmärtää,mutta mikäs siinä,jos se ei ketään vahinkoita.
 
kuriton
Haluaisin niin paljon löytää tuollaisen miehen. Ei nämä ole provoja, mutta kuten näistäkin vastauksista näkyy, niin kaikki eivät tätä juttua tajua;) Pistin muuten cityn deittinettiin ilmon nimimerkillä ""kuriton"" (helsinki 29v) ... (vikkki, vinkki)
 
IsoN
Vaikea tätä juttua on tosiaan tajuta, kun omanarvontunto ja itsetunto ovat terveellä pohjalla.
Aikuisten, molemminpuoleiseen vapaaehtoisuuteen perustuvat, roolileikit on juttu sikseen ja niille löytyy ymmärrystä eri tavalla.
Kyllä huomattavasti paremmalta kuulostais se, että Gentleman ym. hurjat ovat puhtaasti provomielellä liikenteessä. Olis tosi surullista ajatella, että joku asettaa tosissaan itsensä parisuhteessa toisen yläpuolelle.
 
nn
vapaaehtoisuuteen sen pitääkin perustua, vaikka ei ehkä juuri sillä hetkellä;) sellainen tietynlainen syvä luottamus siihen, että toinen ajattelee molempien parasta ja tietää mitä tekee, ja on oikeudenmukainen. Voi toimi myös niin, että kumpi tahansa voi saada rangaistuksia silloin kun on niitä ansainnut.
 
marie
No aivan,nn.
Mielestäni sinä edustat kyllä ihan erilaista asennetta kuin ""Gentleman"", joka on itsekseen päättänyt, että on se oikeassaoleva ja ""viisaampi"" osapuoli.
 
Miina
Lähdetään naiset joukolla voimaharjoitteluun ja itsepuolustuslajien harrastajiksi, jotta saadaan tehoja miesten ulkoiluttamiseen.

Koska ulkona happirikkaassa ilmassa tulee niin positiivisia vaikutuksia, aina ukon tullessa ärrikkäpäälle laitetaan se pihalle happihyppelylle ja otetaan kellosta aika, ettei ainakaan liian aikaisin päästetä takaisin pirttiin. Kesäkelillä se pärjää koirankopissakin, nakkaa vain äijän perään viltin aamuyön tunteja lämmittämään.

Annetaan miehelle rakkautta ja rajoja, että se tuntee olonsa turvalliseksi. Mustikin tykkää siitä.
 
Nuhanenä
Että silleen. Jotenkin kun luin tuota sun juttua, niin tuli vaan sellanen filis, että tuossa on rakkaus tai toisen kunnioittaminen kaukana. Sun mies taitaa olla aika sekopää ja sulla ei taas ole käsitystä siitä mikä on tervettä tai ei. Mikäli teilä on lapsia suosittelen eroamista siitä hullusta. Mutta jos itte tykkäät ""kurittamisesta"" ja olet mielestäsi sen ansainnut, ehkä sun tosiaan pitäsi jäädä suhteeseen. Kyllä se siitä muuttuu.. siis EI IKINÄ.
Fyysinen, psyykkinen, henkinen ja sosiaalinen väkivalta ei ole normaalia. Ota yhteyttä johonki viralliseen tahoon ja koita saada elämä kuntoon.
 
Nuhanenälle
Eläpä tyttö höpötä. Naiset on iankaiken saaneet piiskaa ja tulee saamaan jatkossakin. Ainakin jos se minusta riippuu ;). Juuri mikään ei ole niin kiihottava näky kuin punaraitaiseksi piiskattu pyöreä perse, joka herkullisena pyllistelee sylissä ja suorastaan kerjää kunnon panoa, naminami.. Ja naisen luonne on semmoinen, että pieni piiskasauna sillontällön tekee pelkästään hyvää. Suosittelen kaikille pahapäisten naaraitten miehille. On antoisaa.
 
rilla
No huh huh! Minä en ainakaan ole ""pahapäinen naaras"", mutta jos mieheni alkaisi minua komennella ja hakata, taatusti muuttuisin sellaiseksi!

Oletteko koskaan kuulleet sellaisesta jännästä tavasta selvittää (mahdollisia) riitoja kuin keskustelu... Suosittelen kokeilemaan!
 

Yhteistyössä