kotimyyjistä kyselen...

:attn: Olen miettinyt että rupeaisin jälleen myyjäksi... Mitä suosittelisitte... Onko kokemuksia?? :)
Siis semmoista missä ei ole velvoitetta käydä 2kertaa viikossa yms...
En halua stressiä vaan ihan harrastusta ja jos haluun vähä extraa tai vaa pois kotoo........ Vastauksista kiitollinen. =)
 
Itse olen PartyLiten konsultti ja olen tykännyt kauheesti siitä aloitin 10kk sitten kun olin äitiyslomalla nuorin lapsi vasta 4kk ja aloitin harrastuspohjalla kävin alussa vaan 2 kerta viikossa ppitämässä esittely ja vielä olen mukana ja laajentanut vähän eli nyt 3-4 kutsua viikossa... erittäin hyvä mulle on ollut.... ilmainen aloituspaketti ja hyvät palkkiojärjestelmä... jos haluat tietä lisää laita mulle sähköpostia eva.nissila@elisanet.fi

niin kerron sulle lisää
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2005 klo 14:37 evab kirjoitti:
Itse olen PartyLiten konsultti ja olen tykännyt kauheesti siitä aloitin 10kk sitten kun olin äitiyslomalla nuorin lapsi vasta 4kk ja aloitin harrastuspohjalla kävin alussa vaan 2 kerta viikossa ppitämässä esittely ja vielä olen mukana ja laajentanut vähän eli nyt 3-4 kutsua viikossa... erittäin hyvä mulle on ollut.... ilmainen aloituspaketti ja hyvät palkkiojärjestelmä... jos haluat tietä lisää laita mulle sähköpostia eva.nissila@elisanet.fi

niin kerron sulle lisää
Meillä alkaa juuri rakennus urakka, että ajattelin semmoista kerran viikossa keikkaa, ja jos en pääse niin 2 kertaa kuussa....
Ja en ole oikeen varma partylaitista, koska en itse tykkää tuotteista.... :(
Että mun juttu ois vaatteet..... Mutta ainakin green house ja friendtex vaatii minimissään ne 2 esittelyä/vko.... :/
 
Ehdotan sinulle Avonia. Koko perheen kosmetiikkaa, edullista ja laadukasta.
Kiva harrastus, liittyminen ilmaista. Saa itse päättää kuinka "työtä" tekee. Työvälineenä neljän viikon välein vaihtuva houkutteleva kuvasto. Suosittelen lämpimästi!
Kerron mielelläni lisää; helmi-04@luukku.com
(Tiiminvetäjä/Pirkanmaa)
 
itse olen ollut asiakkaana nature´s of scandinavia-tuotteilla. olen ollut todella tyytyväinen. nyt tuotteiden esittelijä ehdotti minullekin jälleenmyyjän töitä. esittelyitä voi tehdä omaan tahtiin eikä kukaan höngi niskaan. provikat on hyvät ja selkeät. laita viestiä "omalle" jälleenmyyjälleni.
kiiki7305@luukku.com
 
PartyLitella ei oo mitään vaatimuksia paljonko pitä olla kutsuja viikossa itse saat sen päättää...
Ja PartyLitella on muutenkin hyvä kun ei tarvitse maksaa mitään aloituspaketista.. Hyvät palkkiot ja muutenkin kiva ja vaihteleva työtä
 
mammammaa
FLP on äärettömän helppo, ei tarvi pitää kutsuja, jos ei halua, vaan voi myydä ihan face-to-face kun tilaisuus tulee, raportointi tulee "kaupan päälle" kun tilaat tuotteita ja monet asiakkat tilaavat tuotteen "luonteesta" johtuen kuukausittain.
http://www.020300200.com --->Aloetuote
 
mammapiirin v
Laitappa viestiä tulemaan niin kerron yhdestä vaihtoehdosta.
;)

tikru71@suomi24.fi

Mukava harrastus johon ei tarvi sijoittaa mitään ja voi tehdä silloin kun itse haluaa :flower:
 
mammammaa
Ottakaapa myös huomioon sellanen juttu, että joudutteko jatkuvasti haalimaan uusia asiakkaita, vai onko myytävä tuote sellainen, jota vanhat asiakkaat ostavat/tilaavat itse jopa kuukausittain ;)
 
mammeli04
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2005 klo 08:30 ä78 kirjoitti:
:attn: Olen miettinyt että rupeaisin jälleen myyjäksi... Mitä suosittelisitte... Onko kokemuksia?? :)
Siis semmoista missä ei ole velvoitetta käydä 2kertaa viikossa yms...
En halua stressiä vaan ihan harrastusta ja jos haluun vähä extraa tai vaa pois kotoo........ Vastauksista kiitollinen. =)



minulla on sinulle yksi ehdotus mistä varmasti tykkäät.
laita vaikka yy.llä tulemaan s.postisi niin otan sinun yhteyttä.
 

Yhteistyössä