Kotimyynti. Mikä olisi hyvä tuote myydä ja saada vähän lisätuloja :)?

  • Viestiketjun aloittaja extraa
  • Ensimmäinen viesti
Ei mikään. Paljon työtä ja vähän tuloja, mutta jos innostusta riittää, niin siitä vaan...
Höpö, höpö. Pitää osata valita menevä tuote, jossa on hyvät myyntikatteet (tai hyvä myyjähän myy vaikka pieniä kiviä hyvällä voitolla), toimiva konsepti ja pistää omakin asenne kohilleen. Ei kait sitä tuolla ajattelutavalla mitään saavutakaan. Vai kuulutko niihin, joiden mielestä rahaa pitäs tulla ovista ja ikkunoista vain sohvalla istumalla? :D

Mutta ap:lle. Tuotteita on siis laidasta laitaan suolasta seksivälineisiin, joten kannattaa valita sellanen, joka myös itseä kiinnostaa. Myös myyntiehdoista, -katteista, toimintatavoista, jämyn oikeuksista ja velvollisuuksista kannattaa ottaa tarkkaan selvä, ennen kun lähtee mihinkään suinpäin. Usein "turvallisia" konsepteja ja verkostoja on ne, jotka ovat mm. olleet pitkään "pystyssä", perustuu suoramyyntiin / -markkinointiin ja kuuluu mahdollisesti vieläpä asml:ään.
Itse esim. edustan Kotigastronomia (mm. mausteita) ja Energetix-koruja, eikä mulla ole oikein niistä moitittavaa. Konseptit toimii, kuten luvataan ja tuotteetkin tuntuu liikkuvan... On monia muitakin, mutta itse nyt päätynyt näihin kahteen.

Töitä siis joudut missä vaan konseptissa jonkin verran tekemään, eikä ne tienestit tule kattoon syljeskelmällä, mutta jos "ala" kiinnostaa, niin ei siinä korkealta tipu, vaikka kokeilee.
 

Yhteistyössä