Kotona olevat: kuinka paljon ehostatte itseänne normipäivänä

  • Viestiketjun aloittaja kamalannäköinen
  • Ensimmäinen viesti
"joku"
Kotona kuljen yleensä max.kymmenen vuotta vanhoissa gollegehousuissa ja t-paidassa. Naama on natural, koska taaperon kanssa en voi sulkeutua puoleksi tunniksi meikkaamaan ja laittamaan hiuksia. Joskus muistan kammata mallistaan ylikasvaneet hiukseni ja laittaa deodoranttia aamulla, joskus en:D Ulos vedän toppavermeet päälle, ovat muuten vuosisadan alusta peräisin ja pipon päähäni.Koen olevani ihan onnellinen näin, kestövärjäykset kulmissa ja ripsissä ovat mennyttä elämää samoin kevyt päivämeikki, puhumattakaan hiuslakasta tukassani. Jos lähden jonnekin, voin jopa kammata hiukseni ja vetää farkut jalkaani:D
 
"kahden äiti"
Välillä on sellaisia päiviä ettei jaksa muuta kun olla ihan naturel. Ihmisten ilmoille lähtiessä kuten kaupat, neukkakäynnit tms niin laittaudun aina huolellisesti, meikkiin panostan mutta hillitysti. Lisäksi pitkissä hiuksissa on se etu ettei niiden ojennuksessa pitämiseen tarvitse mitään muotoilutuotteita, huoliteltu nuttura tai lettikampaus tms vastaava (mielikuvitus on rajana) riittää.
 
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja Ööööööööö;29536770:
No en mitenkään!! Mitä helvetin järkeä laittaa meikit ja tukka, olla koko päivä kotona ja pestä meikit illalla pois??!!?
Siksi että tykkää olla kivan ja siistin näköinen. Esimerkiksi.
 
"mimmi"
En meikkaa jos oon koko päivän kotona (teen osittain töitä kotona). Jos odotan lähetyksiä tai käyn jossain saatan laittaa ripsaria tms kevyttä. Mulla tälläkin hetkellä verkkarit (siistit mustat), toppi ja huppari, olen ihan puhdas ja siisti ilman meikkiäkin, hiukset ponnarilla. Tämän kummemmin en pukeudu kotona, koska näissä vaatteissa on mukavaa ja rentoa olla. Töihin, asioille ja kavereille yms pukeuduaan sitten eri vaatteisiin, ei aina.
 
minäkin
Ap:n teksti oli kuin omasta kynästä täälläkin:D
Muskaripäivinä tosiaan laitoin jopa paplaria päähän ja ripsaria. Puistossa ihmettelin miten muut äidit näytti niin huolitelluilta. Uusimpia vaatteita säästelin. Rakastin (ja rakastan) edelleen talvea, kun ei tarvitse mitenkään laittautua, toppahousut vaan jalkaan ja ennenkaikkea - se pipo!!!

Nyt olen taas töissä ja joka päivä pitää laittautua. Kotona ollessa en normipäivänä jaksanut laittautua siis mitenkään (kävin vain suihkussa) mutta muskari/kerhopäivinä meikkasin ja jos käytiin kaupassa/kaupungilla.
 
Huukihii
En todellakaan meikkaa kun olen lapsen kanssa päivät kotona, minulle tulee likainen ja epämukava olo jos kotona on meikit naamassa. Tukan harjaan ja pesen hampaat, siinä mun päivän laittautumiset.

Kylään/kauppaan/kerhoon mennessä meikkaan mielelläni ja valitsen sievän asukokonaisuuden. Kotiin kun päästään, vaihdan lökärit ja pesen kasvot. Aah! On mukava laittautua mutta parasta on olla kotona ilman meikkiä ja kiristäviä vaatteita.
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja Ööööööööö;29536770:
No en mitenkään!! Mitä helvetin järkeä laittaa meikit ja tukka, olla koko päivä kotona ja pestä meikit illalla pois??!!?
No tätä minäkin mietin. Illalla sitten hinkata niitä meikkejä ja ripsivärejä naamasta... kyllä mä ittelleni kelpaan ilmankin.
 

Yhteistyössä