Koulukiusaaminen....

Tämä aihe on nyt ollut tapetilla, koulukiusaus...minulla on 3 lasta jotka käyvät nyt koulua joka on tehnyt sopimuksen ollalkseen koulukiusaamista vastuvakoulu....

Harvase päivä poikani tulee koulusta itkien kun on taas kiusattu.....
Kiusaaminen tapahtu välitunneilla tai koulu matkoilla.....työvoimatoimisto on pullollaan ihmisiä jotka mielellään olisi töissä. Joten ideani olisi että palkataisiin myös bussipoliisi. Näin jokaisen pienen ihmistaimen alun koulu sekä koulutus matkan kulku olisi turvattu. Ketään ei kiusata, ketään ei mollata, ketään ei dissata, kaikki ME ollaan saman arvoisia, meita kaikkia tarvitaan että tämä yhteiskunta pyörii...me tarvitaa sairaanhoitajia, me tarvitaan lääkäreitä, me tarvitaan lastenhoitajia ym ym....

Me kaikki ollaan yhtä tärkeitä tälle yhteiskunnalle....

Kasvatuksessa on ainoa miinus kun ammateihin on koulutus, vanhemmaksi pääsee kuka vaan, kasvatus on tärkein! Me kaikki teemme maailman jossa elämme!

Ja loppuun haluan sanoa, olen itse asiakaspalvelu ammattilainen, oletko sinä unelma asiakas? Onko asiakas aina oikeassa?

Me jotka palvelemme teitä, me olemmme myös ihmisiä, meillä on perheet ja joillakin myös lapset, me teemme työmme siksi että elätämme oman perheen. Joten sinä asiakkaana, ota tämä huomioon, ennen kuin haukut myyjän, myyjällä ei välttämättä ole tietoa siitä ettei tarjous tuotetta ole tullut myymälään.Tarjous lehti on maan laajuinen joten se ei koske kaikkia myymälöitä! Lue lehti ennen kuin haukut myyjän tai opettele perus käytöstavat kiitos!
 

Yhteistyössä