Koululuokkien rahankeruu

Heippa! Onko kellään mielessä OIKEASTI mukavia tapoja ansaita koululuokalle retkirahaa? Mistään vessapaperinmyynnistä en tykkäis, vaikka itseasiassa varmaan moni ois tyytyväinen, jos sais vessapaperin ovelle toimitettuna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Meidan koulussa on perinne se vessapaperimyynti. Silla on saatu rahoitettua aina koko koulun yhteinen kevatretki.

Mites pyykinpesuaineet?
No WC-paperi on varmaan kyllä periaatteessa ihan hyvä, koska sitä kaikki tarvii, ja siinä on kova raahaaminen kaupasta. Pesuaineet voi olla hankalampia, kun jokaisella on vähän omat toiveet, millaista sen pitää olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dr Vanilja:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Meidan koulussa on perinne se vessapaperimyynti. Silla on saatu rahoitettua aina koko koulun yhteinen kevatretki.

Mites pyykinpesuaineet?
No WC-paperi on varmaan kyllä periaatteessa ihan hyvä, koska sitä kaikki tarvii, ja siinä on kova raahaaminen kaupasta. Pesuaineet voi olla hankalampia, kun jokaisella on vähän omat toiveet, millaista sen pitää olla.
Pojan uimajoukkue kerasi pyykinpesuaineella rahaa. Repertuaari oli laaja, hajusteettomista lahtien. JA mika parasta, myyntipaketit olivat tarpeeksi isoja.
 
hei
niitä olen myös ostanut, oikein odotan, että joku luokka taas tänä vuonna kerää kassaa :) Sitten hyvä keino on myös tehdä joulukortteja ja järjestää arpajaiset, jos on tilaisuuksia koululla niin makkaranmyynti ja kahvit ja tortut myös tuottaa hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dr Vanilja:
Alkuperäinen kirjoittaja marffa:
Entäs maustemyynti? Siitäkin on kuultu kehuja.
Hmm... en ole kuullut, miten toimis, mutta vois olla ihan hyvä!
Oon ite viime vuonna myynyt mausteita aktiivisesti, mutta tänä vuonna en ole jaksanut panostaa olleskaan.. Jospa sitä taas joulun lähestyessä jaksais käydä kaupitteleen. Eli ovat näitä Kotigastronomin tuotteita mausteita, kahveja ja teetä löytyy. Varainkeruuseen tehty ihan omat tuotepaketit ja tuotteet. Ja hyvä tuotto niistä luokillekin jää.
 
vieras
Meidän koululla myyneet joka syksy noita kakkutukun tuotteita. suht helposti sai itekin sen 30 rasiaa menemään. Eikä edes kierretty ovelta ovelle.
Toinen perinne on ollu joulumyyjäiset. Niillä on saatu rahaa n 1500 e n 40 oppilaan koululla.
 
vieras
Mä oon ryhmäni kanssa kerännyt rahaa myös tuolla myyntihommalla, mutta se on aika rasittavaa kaikille. Lisäksi ollaan syksyisin oltu kunnalla duunissa: haravoimassa yms. Koulun tapahtumiin ollaan järkätty buffaa, pidetty narikkaa jne.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon ryhmäni kanssa kerännyt rahaa myös tuolla myyntihommalla, mutta se on aika rasittavaa kaikille. Lisäksi ollaan syksyisin oltu kunnalla duunissa: haravoimassa yms. Koulun tapahtumiin ollaan järkätty buffaa, pidetty narikkaa jne.
Ja lisään, joulun alla kiireapulaisina kaupoissa.
 
minä
Riippu paljolti mistä summasta on kyse, vessapapereilla saa helposti pari-kolmetonnia, pipareilla ja karkilla vähän vähemmän.
Me ollaan järjestetty koululle halloween iltamat/disco, kuutosen oppilaat on vastannu musiikista ja ohjelmasta muut tulleet paikalle sisäänpääsymaksulla, arpajaisilla, buffetilla tulee ihan mukava tuotto yhdelle illalle (varsinkin kun buffetin myyntituotteet on kerjätty lahjoituksina ja arpajaisvoitot samaten) tää on tietty meille vähän eri kun koko koulu osallistuu, koulussa on reilut 50 oppilasta
 

Yhteistyössä